Stratégiai együttműködést kötött az Indamedia csoport és a Mediaworks Hungary. Az Indamedia népszerű, teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik.
Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet – ahogy a neve is mutatja – videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik. Megalkotásakor a cél egy olyan egyedi videós hirdetési megoldás létrehozása volt, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a heti kontaktusszám.
Az IndaSpot naponta kétszer, a látogatók által leginkább preferált idősávokban lesz elérhető. Ezzel a megoldással egy hét alatt összesen közel egymillió kontaktus biztosítható a 18-59 éves célcsoportban.
„Büszkék vagyunk arra, hogy slágertermékünket, az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetjük. Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el.” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.
A hazai szereplők által használt adserverek közül csak a Gemius AdOcean alkalmas egy ilyen komplex hirdetési formátum kiszolgálására, amelyet Magyarországon kizárólagosan az Indamedia csoport képvisel. A Mediaworks felületeken az IndaSpot értékesítését az Indamedia csoporthoz tartozó DN Sales House látja el.