- Hirdetés -

Új férfi magazinnal bővül a hazai lappiac

|

A Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100 százalékban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is csatlakozott.

A Marquard Group Hungary rendelkezik a magyar piac egyik legnagyobb és legnívósabb női portfoliójával. A fiatalok kultikus lapja, a JOY, a magyar piacra megálmodott, 15 éve töretlenül népszerű ÉVA és a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle mellett a médiavállalat megerősíti férfi divízióját is. Az InStyle Men a svájci tulajdonú cégcsoport többi termékéhez hasonlóan online- és print formában is elérhető lesz. Az új termék az InStyle brand részeként, azonban teljesen független médiapiaci kiadványként határozza meg magát – széles olvasói réteget lefedve.

A már elérhető instylemen.hu mellett a március 30-án rajtoló print InStyle Men főszerkesztője Zomborácz Iván, tartalomigazgatóként pedig Alberti Petra felügyeli a szerkesztőség munkáját. Zomborácz Iván komoly tapasztalattal rendelkezik a minőségi tartalomgyártás területén, a szakember legutóbb a Totalcar.hu főszerkesztőjeként dolgozott.

Az InStyle Men a tudatos, aktív, érdeklődő, tájékozott férfiaknak szól - könnyed hangnemben. Azoknak, akik szeretnek az élet minden területén megalapozott döntéseket hozni, magas igényeket támasztanak magukkal és másokkal szemben, valamint hiteles hírforrásokból tájékozódnak. A szerkesztőség munkáját szakértők és profi újságírók segítik.

„Az InStyle Mennel kettős célunk van, egyfelől segíteni az olvasóinknak, hogy helyes döntést hozzanak, amikor a szabadidejük vagy a pénzük elköltéséről van szó, másrészt ugyanennyire fontos, hogy jó tartalmakat biztosítsunk azok számára, akik szimplán érdekes témákról szeretnének szórakoztató anyagokat olvasni, nézni, hallgatni, legyen szó utazásról, járművekről, technológiáról, gasztronómiáról, egészségről vagy lakberendezésről” - mondta el Zomborácz Iván.

A szerkesztőség az elmúlt hetekben több tapasztalt kollégával gazdagodott. Az InStyle Menhez igazolt Guld Péter, az egyik legjobb magyar motorsport szakíró és fotós, aki olasz, német, angol és finn lapoknak is rendszeresen szállít anyagokat. Az állandó szerzők sorát erősíti Ligetfalvi Viktor, ő az első magyar nyelvű online órás magazin alapítója, aki nemzetközi szinten is új színt hozott őszinte és szórakoztató stílusával. Lendvai Zsolt személyében az autós újságírás egyik legendás alakja érkezett az InStyle Menhez.

„Az évek óta tartó digitális transzformációnak köszönhetően Magyarország egyik legsokoldalúbb médiacégévé váltunk. Minőségi tartalmainkat minden platformon és műfajban - online, print, podcast, videó, social media, app - elérhetik fogyasztóink. Fontos mérföldkő, hogy az exkluzív női portfolió mellett idén tavasszal elindítjuk a férfi divíziónkat is az InStyle Men, illetve InStylemen.hu debütálásával. Ezzel a hazai piac egyik legszínesebb és legösszetettebb prémium médiaportfolióját kínáljuk a követőinknek és partnereinknek” - nyilatkozta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...