- Hirdetés -

Nagyot ment múlt héten a TV2

|

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportnál is jelentős előnyt hozott össze a TV2 és csoportszinten is hasonló a helyzet. Az RTL azzal vigasztalódhat, hogy a Cápák között még a Sztárban sztár indulása ellenére is a legnézettebb műsor tudott maradni a 18-49 éveseknél.

Tavaly ősz óta alapvetően a TV2 dominanciája jellemzi a heti nézettségi versenyt. Ugyanakkor az elmúlt hetekben volt azért ezen a téren némi változatosság, de csak két területen: a 18-49 és 18-59 éveseknél főműsoridőben. Ennél a két célcsoportnál a korábban megszokottnál kisebb volt az RTL és a TV2 közötti differencia, hol egyikük, hol másikuk nyert, de a különbség nem volt több egy százalékpontnál. Sőt, egy héttel ezelőtt az RTL 0,1-0,1 százalékponttal nyert.

Múlt héten ez a kedélyes pingpongozás véget ért, a TV2 ugyanis az említett két célcsoportnál is jelentős és egyértelmű előnyt hozott össze. A 18-49 éveseknél 2,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,8 százalékponttal nyerték a főműsoridőt. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint teljes napon pedig tovább növelték az előnyüket, de utóbbiaknál eddig is vezettek.

A korábbi hetekben az RTL azért a hétvégi főműsoridőt megnyerte, múlt héten azzal is megforgatta bennük a kést a TV2, hogy a 18-49 éveseknél minden estét behúztak, még a szombatot is. A 18-59 éveseknél azért ha szűk előnnyel is, de nyerte a szombat estét az RTL.

Mindez kihatott a teljes csatornacsoportok versenyére is, azaz ezen a téren is egész jelentős előnyt ért el a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország a 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk a legközelebb (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Magyarország: 22,2%), de ez is 4,4 százalékpontos különbséget jelent.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,2 17,2 14
RTL 12,4 11,8 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,2 10,7
RTL 7,3 6,9 7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,5 23,3
RTL Magyarország 17,7 15,6 17,1
AMC Networks 6,2 5,9 6,5
MTVA 5,3 9,0 4,4
Paramount Global 4,9 4,1 6,1
Network4 4,5 4,8 3,2
Antenna Entertainment Group 3,9 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,3% (16,4% / 15%)
Tények Plusz – 13,7% / 13,8% (13,1% / 12,7%)
Szerencsekerék – 16,6% / 16,6% (16.9% / 16,5%)
Hazatalálsz – 12,7% / 11,3% (12,5% / 11%)

RTL
Híradó – 17,5% / 15,6% (18,2% / 16,2%)
Fókusz – 13,8% / 13% (14,7% / 14,2%)
Drága örökösök – 13,3% / 12,6% (13% / 12,2%)
A mi kis falunk – 12% / 11,4% (12,3% / 11,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Szerencsekerék pedig stabilan hozott erős nézettséget és lazán nyerték a sávjukat. A TV2 új sorozatára, a Hazatalálszra a fiatalabb nézők nem nagyon kaptak még rá, de az idősebb célcsoportoknál ennél látványosan jobban szerepel. Az RTL-en a Drága örökösök bár kikapott a Szerencsekeréktől, de a sorozat azért a főműsoridős csatornaátlag felett teljesített. Ismétléshez képest pedig nem szerepel rosszul A mi kis falunk sem.

Szombaton az RTL-en a Gólkirályság 13,6 százalékos közönségarányt és 191 ezres nézettséget hozott a 18-49 éveseknél. Ez csak kicsit volt rosszabb, mint egy héttel korábban, a csatorna esti sávját inkább a sorozat után következő Szellemirtók húzta le. Vasárnap visszatért a TV2-re a Sztárban sztár, célcsoporttól függően 20 százalék körüli share-rel. Ami érdekes volt, hogy az RTL-es Cápák között az erős konkurenciát nem különösebben érezte meg a 18-49 éveseknél. A Cápák 18,2 százalékos share-t és 276 ezres nézettséget ért el, mindeközben egy héttel korábban ugyanez 18,9 százalék és 293 ezres nézőszám volt.

Ezzel a 18-49 éveseknél a Cápák között bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-59 éveseknél a Sztárban sztár végzett a heti nézettségi toplista élén 383 ezer nézővel, de a Cápák között is a sarkukban volt 373 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a hétfői Szerencsekerék áll az élen 926 ezres nézettséggel, a Sztárban sztár második lett 864 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 383 927 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 373 269 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 370 910 17,8
HÍRADÓ RTL 352 700 17,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 307 761 14,5
TÉNYEK TV2 292 026 19,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 281 814 16,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 279 501 14,0
A MI KIS FALUNK RTL 270 932 13,5
FÓKUSZ RTL 257 847 15,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 926 519 21,9
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 864 155 23,5
TÉNYEK TV2 808 106 23,9
HÍRADÓ RTL 752 732 18,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 737 634 19,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 598 533 13,2
HAZATALÁLSZ TV2 568 799 16,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 557 221 13,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 554 587 13,0
FÓKUSZ RTL 518 970 13,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 276 912 18,2
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 261 217 19,5
SZERENCSEKERÉK TV2 245 406 17,2
HÍRADÓ RTL 223 717 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 194 362 16,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 508 13,6
TÉNYEK TV2 183 577 18,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 180 836 13,6
FÓKUSZ RTL 170 736 15,0
A MI KIS FALUNK RTL 167 451 12,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...