Partneri megállapodást kötött az Otthontérkép Csoport és az Adaptive Media. A 2023-as év elejétől újra a sales house végzi az Ingatlantájoló.hu, az Otthontérkép.hu, a Raktár.info és az Irodaház.info hirdetési felületeinek értékesítését.
Az Otthontérkép Csoport országos lefedettségű ingatlan listing tartalmakkal szolgál látogatói számára a B2C és B2B szektorokban egyaránt. Oldalai havonta több mint 320 ezer, célzottan ingatlan iránt érdeklődő egyedi felhasználót érnek el, de a kiemelt időszaknak számító nyári hónapokban az oldalakon böngészők száma akár havi 500 ezer főre is emelkedhet.
A 2005-ben indult Ingatlantájoló.hu a magánszemélyek és ingatlanirodák által közzétett hirdetések mellet egyben országos, városonként kereshető ingatlaniroda katalógussal is szolgál az érdeklődök számára. Az oldal blog felülete ezen kívül ingatlanpiaci változásokról szóló, lakáseladással, bérléssel kapcsolatos tanácsokat és lakberendezési, design kérdésekben ötleteket adó tartalmat kínál olvasóinak. Az oldalon több mint 106 ezer ingatlanhirdetés található, ami a látogatók számára bőséges választékot, a hirdetők számára jól célozható brand safe reklámkörnyezetet biztosít.
Az új dimenziót képviselő, interaktív lakáskereső platformként működő Otthontérkép.hu térképes nézettel és további hasznos kiegészítő információkkal teszi hatékonyabbá az ingatlanhirdetés és -keresés folyamatát. A szintén országos lefedettséget biztosító oldal csaknem 90 ezer ingatlanhirdetést bocsájt az ingatlankeresők számára.
Az elsősorban B2B szegmensben működő Raktár.info és Irodaház.info a raktár és irodaház tulajdonosok és üzemeltetők számára könnyen kezelhető felülettel segíti bemutatkozó anyagaik és adataik prezentálását. Emellett önálló marketingeszközként használható bónusz microsite-ot is biztosít a hirdetők munkájához.
„Az Otthontérkép Csoport oldalai olyan komplex megoldást nyújtanak, amellyel a hirdető ügyfeleink hatékonyan szólíthatnak meg egy értékes, magas vásárlóerővel rendelkező célcsoportot. A listing jellegű tartalomnak köszönhetően mindezt abszolút brand safe környezetben tehetik meg, ami további garanciát adhat az eredményes kommunikációhoz. Külön öröm számunkra, hogy az ingatlanhirdetés-tartalmak iránt érdeklődő ügyfeleink igényeit egy olyan partnerrel közösen szolgálhatjuk ki, akik az elmúlt évek során megkerülhetetlen szereplőjévé váltak ennek a szegmensnek” - tette hozzá Sopov István az Adaptive Media stratégiai igazgatója.