- Hirdetés -

Hétből hat estét nyert a TV2

|

Múlt héten kicsit csökkent a főműsoridős különbség az RTL és a TV2 között, de az utóbbi még így is kényelmes előnnyel vezet. Továbbra is magas nézőszámmal fut a TV2-n a Sztárban sztár és a Zsákbamacska, az RTL-re pedig A mi kis falunk új epizódja miatt kapcsoltak a legtöbben.

A mögöttünk álló 12. héten a két vezető kereskedelmi csatorna műsorkínálata nem különösebben változott, így a nézettségi erőviszonyokban is csak kisebb mozgások történtek. Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportoknál a TV2 gyakorlatilag ugyanazt hozta, mint a 11. héten. Az RTL a 18-49 éveseknél 1,7 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,5 százalékpontot erősödött. Teljes napon mindkét csatorna javított a korábbi héthez képest, de ez minden bontásban csak egy százalékponton belüli erősödést jelentett. A TV2 vezető helye ezen a héten sem volt veszélyben.

Ez igaz a teljes portfóliókra is, azaz bármilyen felosztásban nézzük az adatokat, a TV2 Csoport jön ki győztesnek. A legkisebb különbség a 18-59 éveseknél és főműsoridőben volt a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között (TV2 Csoport: 27,7%, RTL Magyarország: 22,1%). A legnagyobb differenciát pedig szokás szerint teljes napon és teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Magyarország: 16,1%).

A harmadik legerősebb szereplőnek a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks számított. A teljes lakosságnál az MTVA futott be a harmadik helyre, ebben az összevetésben az AMC Networks negyedik lett.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,8 17,4 15
RTL 12,2 11,7 11,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,2 11,5
RTL 7,5 7,2 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,1 26,6 25,2
RTL Magyarország 17,9 16,1 17,3
AMC Networks 6,5 6,0 6,7
MTVA 4,8 8,5 3,8
Paramount Global 4,8 3,7 5,9
Network4 4,0 4,7 2,9
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,1
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,1% / 18,2% (16,6% / 16,4%)
Tények Plusz – 13,7% / 14,1% (14,9% / 14,9%)
Zsákbamacska – 18,3% / 18,9% (20,9% / 21,6%)
Hazatalálsz – 14,1% / 12,7% (14,2% / 12,9%)

RTL
Híradó – 17,6% / 14,7% (16,2% / 13,9%)
Fókusz – 14,1% / 13,2% (12,3% / 11,1%)
Drága örökösök – 11,9% / 11,3% (11,2% / 10,3%)
A mi kis falunk – 11,9% / 11,4% (10,3% / 9,4%)

Múlt héten is nyert a Tények a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A korábbi héthez képest csökkent a Zsákbamacska átlagos share-je, de ez igazából annyit jelent, hogy már nem kiemelkedően, hanem „csak” nagyon erős eredményt hozott a vetélkedő. Még a mostani eredményük is jobb annál, amit korábban a Szerencsekerék elért ebben a sávban, pedig az utóbbi is kifejezetten sikeresnek számított. A Hazatalálsz sorozat a TV2 főműsoridős átlaga alatt teljesített, de így is nyerte a sávját.

Ha kicsivel is, de az RTL-es esti csatornaátlag alatt hozott a Drága örökösök. Rossz jel lehet számukra, hogy A mi kis falunk hétköznapi ismétlései gyakorlatilag ugyanazt az eredményt produkálták, mint a premier sorozat epizódjai.

Múlt héten is csak a szombati főműsoridőt tudta megnyerni az RTL, amiben kulcsszerepe volt A mi kis falunk új évadának. A 18-49 éveseknél 18,4 százalékos share-t és 257 ezres nézettséget hozott az RTL-es sorozat. Ez majdnem pontosan ugyanannyi, mint amit egy héttel korábban elért. Vasárnap a Cápák között erősített az előző héthez képest, 13,8-ról 16,4 százalékra nőtt a közönségarányuk, a nézőszámuk pedig 225 ezerről 239 ezerre (egy héttel korábban az adásidejüket érintő Forma-1 közvetítés húzta le az eredményeiket).

A TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 276 ezer nézőt vonzott 18,8 százalékos közönségarány mellett. Ez lényegében ugyanaz, mint amit egy héttel korábban elértek.

Célcsoportonként más-más műsor áll a heti toplisták élén. A 18-49 éveseknél a Zsákbamacska hétfői adása nyert 281 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk új része végzett az élen 428 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár bizonyult éllovasnak a maga 938 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 428 839 20,9
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 398 019 18,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 391 749 19,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 336 233 15,8
TÉNYEK TV2 290 517 17,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 288 484 16,9
HÍRADÓ RTL 265 543 19,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 257 673 13,2
HAZATALÁLSZ TV2 256 295 16,0
FÓKUSZ RTL 246 391 15,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 938 171 23,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 878 129 21,8
A MI KIS FALUNK RTL 748 750 18,5
TÉNYEK TV2 730 879 22,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 690 593 18,6
HÍRADÓ RTL 641 062 20,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 562 811 13,4
HAZATALÁLSZ TV2 556 486 18,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 518 624 12,7
FÓKUSZ RTL 490 873 13,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 281 565 20,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 276 633 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 257 526 18,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 239 997 16,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 198 613 17,1
TÉNYEK TV2 194 063 17,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 163 087 12,1
FÓKUSZ RTL 159 154 13,7
HAZATALÁLSZ TV2 157 997 13,6
HÍRADÓ RTL 154 626 16,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...