A SAS analitikai vállalata és a CMO Council hálózata közös kutatást publikált „Cracking Tomorrow’s CX Code” néven, amely megállapította, hogy 3 marketingvezetőből 2 szerint nagyon fontos a hibrid ügyfélélmény (CX) biztosítása a személyre szabottság, az innováció és az ügyfélelkötelezettség növelése érdekében. Ugyanakkor 7-ből kevesebb mint 1 marketinges mondja, hogy rendelkezik az ehhez szükséges kiforrott digitális infrastruktúrával. A The Forrester Wave jelentése szerint a keresztcsatornás marketingközpontok (CCMH: „cross-channel marketing hub”) segíthetnek a szakembereknek az adatok és a csatornák integrációjával kapcsolatos problémák leküzdésében, hogy következetesen megszólítsák az ügyfeleket a szükséges pillanatokban – a SAS Customer Intelligence 360 pedig ebben vezető szerepet kap.
Az értékelés során a SAS kapta a legjobb pontszámot a jelenlegi kínálatban. „Számunkra ez azt jelenti, hogy a piacon a legerősebb CCMH termékkel rendelkezünk. Úgy véljük ez megerősíti a SAS-t, mint termékprioritásokat és célokat kitűző beszállítót abban, hogy az iparágban a legjobb ajánlatot kínálja” – mondta Jonathan Moran, a SAS MarTech Solutions Marketing vezetője.
A jelentés szerint „a SAS kiemelkedik a betekintés fókuszú ügyfélmegértésben”, valamint „hatalmas CCMH infrastruktúrája képes megvalósítani a hibrid ügyfélélmény és a szervezeti hatékonyság növelésére irányuló elképzelést, mégpedig a teljes ügyfélmegértésen keresztül, amely kiválóan illeszkedik a szélesebb körű üzleti fókuszhoz, az analitikai döntéshozatalhoz”.
A SAS Customer Intelligence 360 volt az egyetlen megoldás, amely 5/5 pontszámot kapott az ügyféladatok kezelése, a mérés és optimalizálás szempontjai szerint egyaránt. A SAS szintén a lehető legmagasabb értékelést kapta a következő kritériumokban is:
· Lokalizáció és globális hozzáférés
· Piaci megközelítés
· Támogató termékek és szolgáltatások
A Forrester az alábbit írta: „A SAS nagymértékben skálázható megoldást és szakértői szolgáltatásokat nyújt olyan vállalatok számára, amelyeknek komplex üzleti célokra szabott, analitikusan vezérelt marketingeszközökre van szükségük”.
„Miközben a szervezetek az ügyfelek viselkedése által kiváltott személyre szabott élmények nyújtására térnek át, a SAS nagyon jó helyzetben van ahhoz, hogy segítse őket ezen az úton. Ez pedig az adatkezeléstől kezdve a közönség létrehozásán át az ügyfélutak összehangolásáig és méréséig mindent felölel” – tette hozzá Moran.