Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja.
Ezen a napon Paramount Network kritikusok által elismert filmjei és a Comedy Central legnépszerűbb produkciói egészen különleges elismeréseket kapnak, olyanokat, amelyeket az internetes trollok alulértékelt és túlságosan elhallgatott csoportja osztogat évek óta kommentekben a világhálón. A legdurvább, legaljasabb és legkegyetlenebb vélemények és kritikák végre a tévéképernyőre kerülnek és olyan díjkategóriák alapjául szolgáljanak, mint például az Ez Oscar-díjat nyert?, vagy éppen az Okkal alulértékelt. Az Arany Troll-díjakat 6 ikonikus film és 7 comedy centralos kultsorozat érdemelte ki. Az elismerések kiosztásáról szóló mini filmek valójában vicces műsorajánló spotok, amelyekben a díjátadó házigazda nem más, mint a legendás internetes mém, Hide the Pain Harold, alias Arató András.
„A magyar piacon számos olyan tévécsatorna van, amely a Paramount Network kínálatához hasonló tartalmat nyújt a nézőközönségnek. Sokan harcolunk a nézők bizalmáért, mindezt úgy, hogy a filmcsatornák esetében nem egyszerű nézői lojalitást építeni. Ezért igyekszünk minden olyan alkalmat megragadni, amely lehetőséget nyújt kitűnni a tömegből. Immár tradíció nálunk, hogy április 1-én valami vicces dologgal kedveskedünk a tévénézőknek, került a csatorna már időhurokba, vagy változott már retro csatornává is. Az idei évben az Arany Troll-díj átadásával fűszerezzük meg az április 1-jei kínálatunkat. Alig várom, hogy élesben lássam mindezt, és együtt izguljak a tévénézőkkel, hiszen rengeteg meglepetéssel és humorral készültünk” – nyilatkozta Hetyei Viktor, a Paramount Network brand head-je.
„A Paramount belső kreatív csapata minden évben visszatérő hagyományként hecckampányt készít. Harold, vagyis Arató András bevonása már évek óta a tervek között szerepelt, és nagyon örülünk, hogy most, az Arany Troll-díj koncepció kapcsán végre sikerült együtt dolgoznunk. Andrást cseh nyelvre is leszinkronizáltuk, számos lengyel szöveget pedig ő maga mondott fel, mivel három országban öt csatornán egyszerre zajlik a kampány. A gyártási idő és folyamat így meglehetősen összetett volt, ugyanakkor viszont rendkívül szórakoztató is. Sejtettük, hogy Harold nagyon vicces lesz, de arra még mi sem számítottunk, hogy azért kell majd extra felvételeket készíteni, mert a helyszínül szolgáló színházterem megremeg a stáb röhögésétől” – mondta el Ecsery Ádám, a Comedy Central és Paramount Network kreatív vezetője.