- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a heti nézettségi toplistát

|

A Sztárban sztár idényzáró adása bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de továbbra is sok nézőt vonzott a Zsákbamacska. Az új produkciók közül jól kezdett a TV2-s Ütős Ötös és az RTL-en Az álommeló is.

Az elmúlt héten főműsoridőben gyakorlatilag ugyanazt hozta a TV2, mint egy héttel korábban. Az RTL ugyanakkor mindegyik célcsoportnál egy kicsit rontott. Az RTL hetét igazából a vasárnapi főműsoridő húzta le, ha az nincs, akkor a korábbi héthez hasonló eredményük lett volna. Az említett napon a 18-49 éveseknél mindössze 5,1 százalékot tett ki a főműsoridős share-jük.

Mindebből talán sejthető, hogy a 14. hetet is a TV2 nyerte. Ahogy a teljes csatornakompániák versenyét is. Azaz a kereskedelmi célcsoportnál, teljes lakosságnál, főműsoridőben és teljes napon a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzett. A 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél a harmadik legerősebb csatornacsoportnak az AMC Networks számított, a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – az MTVA futott be a harmadik helyre.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,2 17,2 14,1
RTL 10,9 11,1 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12 9,9
RTL 6,7 6,6 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,6 25,0 23,1
RTL Magyarország 18,4 16,5 18,3
AMC Networks 6,7 6,2 6,9
MTVA 5,1 8,9 4,1
Paramount Global 4,3 3,7 5,2
Network4 3,7 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,3 2,7 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 15,3% (18,2% / 17,9%)
Tények Plusz – 12,4% / 12,2% (14,6% / 14,3%)
Zsákbamacska – 15,9% / 16,4% (16,8% / 17,1%)
Ütős Ötös – 14,1% / 13,7% (korábbi héten a Hazatalálsz: 12,8% / 11,7%)

RTL
Híradó – 16,3% / 14% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 14% / 13,2% (13% / 12,3%)
Drága örökösök – 12,4% / 11,4% (12,1% / 11,1%)
Az álommeló – 13,7% / 13,6% (korábbi héten A mi kis falunk ismétlés: 12% / 11,2%)

Múlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatornán egy-egy új műsor debütált. Az RTL-en Az álommeló, a TV2-n pedig az Ütős Ötös. Mindkettő jobb eredményt szállított, mint a korábban ott futó produkció. Az álommeló jobb nézettséget és közönségarányt produkált, mint az előtte lévő Drága örökösök, valamint a korábbi hetekben A mi kis falunk ismétlések. Az Ütős Ötös nézettsége ugyan elmaradt a Zsákbamacskáétól, viszont a Hazatalálsz című sorozatnál jobb share-t és nézőszámot ért el. Nagyjából pont a TV2 csatornaátlagát hozta az Ütős Ötös, Az álommeló pedig megugrotta az RTL-es esti átlagot.

A szombati főműsoridőt az RTL nyerte A mi kis falunknak köszönhetően, ami 12,3 százalékos share-t ért el, valamint 169 ezer nézőt vonzott a 18-49 éves korosztályból. Bár nyerte a sávját a sorozat, de azért nem volt ez kiugróan erős eredmény. Egy héttel korábban A mi kis falunk még 17,8 százalékos közönségarányt ért el és 253 ezer nézőt érdekelt.

Vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 25,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott. Az RTL a korábbi hetekben ha nem is nyerte a vasárnapot, de a Cápák közöttnek köszönhetően nem produkált rossz közönségarányt. Múlt héten viszont a Sisi sorozat új évadának első három részét tűzték műsorra, ami nem igazán nyerte el a nézők tetszését. A három epizód a 18-49 éveseknél 5,8, 4,1 és 3,8 százalékkal futott.

A múlt hét legnézettebb műsora mindhárom nagy célcsoportnál ugyanaz volt: a Sztárban sztár idényzáró adása. A 18-49 éveseknél 275 ezer, a 18-59 éveseknél 417 ezer, a teljes lakosságnál 967 ezer nézőt hozott a produkció. Második helyen a Zsákbamacska múlt hétfői adása áll, szintén mindhárom célcsoportnál, a nézőszámuk pedig 253 ezret, 345 ezret és 768 ezret tett ki.

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél Az álommeló hétfői adása volt (205 ezer néző). A 18-59 éveseknél A mi kis falunk (313 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfői Híradó áll (641 ezer néző) az RTL házi toplistájának az élén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 417 183 20,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 345 049 17,0
A MI KIS FALUNK RTL 313 331 15,3
ÜTŐS ÖTÖS TV2 290 485 16,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 289 654 14,4
TÉNYEK TV2 289 271 17,7
HÍRADÓ RTL 269 208 19,3
FÓKUSZ RTL 254 717 15,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 244 608 13,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 238 896 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 967 247 25,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 768 823 18,8
TÉNYEK TV2 712 801 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 654 241 18,8
ÜTŐS ÖTÖS TV2 650 414 19,7
HÍRADÓ RTL 641 351 20,3
A MI KIS FALUNK RTL 598 702 14,8
AZ ÁLOMMELÓ RTL 513 658 13,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 507 607 12,9
FÓKUSZ RTL 472 266 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 275 509 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 253 172 18,2
AZ ÁLOMMELÓ RTL 205 772 14,7
ÜTŐS ÖTÖS TV2 195 219 15,6
TÉNYEK TV2 180 884 16,5
FÓKUSZ RTL 172 258 15,7
A MI KIS FALUNK RTL 169 783 12,3
HÍRADÓ RTL 163 315 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 161 209 14,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 153 936 12,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...