- Hirdetés -

Magyar cég a Mars-expedícióban – ez is megtörténhet egy új sorozatban

|

Hamarosan érkezik az első hazai gyártású, kifejezetten az online térbe készülő előfizetés nélkül elérhető sorozat, a Marsra magyar!. Az áldokumentumfilm-sorozatot a Pusztai Ferenc producer által vezetett KMH Film fejleszti és gyártja, az epizódok májustól heti rendszerességgel lesznek láthatóak díjmentesen az interneten, Stefanovics Angéla, Badár Sándor és Csőre Gábor főszereplésével.

(kiemelt fotó: Marsra magyar!)

A tizenhárom részesre tervezett első évad epizódjai a Hajnal-Vasad Kft. mindennapjai körül szerveződnek, ahol krízishelyzet alakul ki, amikor a gyár alapanyagait beszállító cég, az AL-VA-RÉZ Kft. telephelyébe meteorit csapódik. Az igazgató, Hajnal Károly (Csőre Gábor) fejvesztve hívja össze válságtanácsra a kollégákat, mert azonnal meg kell találniuk a módját, hogyan vészeljék át ezt az időszakot. A helyzetet az sem igazán könnyíti meg, hogy éppen ekkor érkezik a Hajnal-Vasadhoz egy új gyakornok (Földi Csenge), valamint egy reality stáb, akik a gyár mindennapi munkáját örökítik meg.

Amikor az igazgató által összehívott értekezleten megjelennek a munkatársak, a főmérnök (Badár Sándor), Vass Mária hegesztőnő (Stefanovics Angéla) és kollégája, a halkszavú Tamás (Keresztes Tamás), az operatív vezető (Gyöngyösi Zoltán) és a marketingvezető (Edvi Henrietta), hamar elszabadulnak a hajmeresztően képtelen ötletek és profilváltást sugalmazó megoldási lehetőségek. Aztán egy váratlan pillanatban pittyen Károly telefonja, e-mail érkezik: bármily hihetetlennek is tűnik, ott van a levélben, feketén-fehéren, a világ vezető űrkutatási hivatalánál, a NASA-nál felmerült a cég neve lehetséges fémfeldolgozóként. És nem máshol, mint Mars Expedíció beszállítói közt!

 

„A szitkom és az áldokumentumfilm műfajait ötvöző sorozat egyedülálló kezdeményezés a tekintetben, hogy ez lesz az első olyan széria Magyarországon, ami ingyenesen elérhető az interneten, a nézők által ismert és kedvelt televíziós formában. Ez egyfajta szabadságot, kötetlenséget is ad az alkotóknak a kibontakozásra és a meglévő műfajok keresztezésére, több kísérletezésre a szórakoztató funkció mellett” – foglalta össze röviden a producer, Pusztai Ferenc. A Marsra magyar! olyan műfaji megoldásokat ültet át magyar közegbe, amelyek évek óta kiemelkedő nézettséggel futnak a legnagyobb amerikai kereskedelmi televíziókban és streaming szolgáltatóknál, ráadásul mindezt egyedülálló módon, közvetlen állami támogatás nélkül.

A március óta készülő Marsra magyar! című új magyar szitkom főbb szerepeiben Csőre Gábor, Badár Sándor, Stefanovics Angéla, Gyöngyösi Zoltán, Földi Csenge, Német Klára, Keresztes Tamás, Stork Natasa, Thuróczy Szabolcs, Edvi Henrietta, Földi Csenge lesz látható. A sorozat rendezője Végh Zsolt, producere Pusztai Ferenc, a vezető forgatókönyvírók Kálmánchelyi Zoltán, Végh Zsolt, Wágner Levente, a dramaturg Zsigó Anna, operatőre Dobray Máté, a látványtervező Fekete Anna, a jelmezekért pedig Rátkay Dávid felel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...