- Hirdetés -

Szuper csapatba kerültem

|

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy pontosan mi lesz a feladata, hogyan látja a szakember utánpótlás helyzetét és elárulta azt is, hogy milyen eredményekkel lenne elégedett egy év múlva.

- Szoktál sört inni? Van kedvenced?

- Most ismerkedem a termékválasztékkal, ami nagyon kellemes kihívás és eddig a legjobban a Heineken Silver ízlett. Óriási öröm, hogy rengeteg finom alkoholmentes ital közül is választhatok, így minden alkalomhoz lesz megfelelő alternatívám. Nagyon várom a jó időt, amikor teraszon ülve adhatom át magam ezeknek az élménynek.

- A Heineken előtt is italgyártónál dolgoztál, a Coca-Colánál. Mit gondolsz, mennyire lesz más a söripar, mint az üdítőital szektor, illetve milyen hasonlóságok lehetnek?

- Sok a hasonlóság, hiszen mindkét vállalat a terméken túl alapvetően életérzést kínál az italaival, ezért remélem, hogy tudom majd kamatoztatni az eddigi tapasztalataimat. A söriparban is kiemelt jelentősége van a fenntarthatósági törekvéseknek, ezen a területen a HEINEKEN igazi úttörő, illetve számomra nagyon fontos és új terep a felelős alkoholfogyasztás témaköre.

- Mivel kezded a munkát a Heinekennél?

- Például ezzel az interjúval ???? amit köszönök. Ezzel párhuzamosan pedig tanulással, ismerkedéssel és szuper lehetőségként pár hete alkalmam volt az amsterdami központba is ellátogatni és a Heineken Experience-ben elsőkézből megismerni a vállalat és a márka fejlődéstörténetét, kivételesen jó kezdés ez.

- Pontosan milyen feladataid lesznek a cégnél?

- Ez a pozíció mind a vállalati kommunikációt, mind a márka PR és reputációmenedzsment feladatokat felöleli, ide tartozik a fenntarthatósági stratégia kommunikációja és a belső kommunikáció is. Nagyon kerek és komplex feladatok, amit szerencsére nem egyedül fogok megvalósítani, szuper csapatba kerültem.

- Március elején derült ki, hogy egy év alatt majdnem 40 százalékkal drágult a sör ára Magyarországon. A jelenlegi gazdasági helyzetben mi a legfontosabb kommunikációs feladat a Heinekennél?

- Kicsit még korainak érzem ilyen üzleti jellegű kérdésre reagálni, de alapvetően azt gondolom, hogy mivel ez nem csak ezt a termékkört érinti, iparági szereplőként érdemes erre tekinteni és ezért a közös, szakmai irányelvek meghatározása lehet az egyik kiemelt feladat.

- A digitális platformok térhódítása folyamatos és megkerülhetetlenné váltak a kommunikációban. Véleményed szerint melyek a leghatékonyabb csatornák, amelyeken el lehet juttatni az üzeneteket a fogyasztókhoz?

- Ez teljes mértékben célcsoportól függ és a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell, hogy igazodjon. Fontos persze, hogy ezek gyorsan változhatnak, jó példa erre a TikTok vagy akár a BeReal hirtelen térnyerése.

- Véleményed szerint mennyire biztosított a kommunikációs szakmában a szakember utánpótlás, vannak-e problémák ezen a területen, ha igen, hogyan lehetne kezelni azokat?

- Ez nagyon izgalmas kérdés és sokat foglalkozunk vele a Magyar PR Szövetségben is, megérne egy külön interjút. Az biztos, hogy komoly felelősségünk van abban, hogy láthatóvá tegyük a „háttérmunkáját” is ennek a területnek, mind ügynökségi, szövetségi és ügyféloldalon, illetve én fontosnak tartom a mentorálást és a következő generáció szakembereivel a közvetlen kapcsolattartást.

- Ha jövő tavasszal beszélgetnénk, milyen elért eredményekkel lennél elégedett?

- Ha egy év múlva legalább ennyire élvezem majd a munkát, az önmagában is elégedettséggel tölt majd el, de ez inkább személyes, szakmailag pedig, ha mesélhetnék nem csak a sikeres kampányainkról, hanem arról is, hogy az emberek a vállalaton belül ismerik és értik és megélik a vállalásainkat. Ahogy már mondtam, egy szuper csapatba érkeztem, mert a HEINEKEN-nél az emberek az összetartozás kultúráját erősítik és megosztják egymással a tudást, ha ehhez én is hozzá tudok járulni, azt tartanám a legnagyobb eredménynek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...