- Hirdetés -

Erősödött A mi kis falunk, de a TV2 nyerte a hetet

|

Főműsoridőben egy kicsit csökkent az RTL és a TV2 közötti különbség, de az utóbbi még így is nyerte a heti nézettségi versenyt. A kereskedelmi célcsoportnál A mi kis falunk, a teljes lakosságnál a Tények és a Zsákbamacska érte el a legmagasabb nézőszámot.

A 15. héten, teljes napot nézve gyakorlatilag megismételte a korábbi heti közönségarányát a TV2 és az RTL. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél százalékpontra ugyanazt hozta az RTL, mint a 14. héten, a TV2 viszont 1-1 százalékpontot rontott. Így az esti sávban a 18-49 éveseknél 2,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,1 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. Abban sem történt változás, hogy hétfőtől péntekig, valamint vasárnap a TV2, szombaton pedig az RTL nyerte a főműsoridőt.

A teljes csatornaportfóliók terén minden összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen. Szokás szerint az RTL Magyarország legjobban a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a piacvezetőt (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 21,7%). A legnagyobb differenciát pedig továbbra is a teljes lakosságnál és teljes napon látni (TV2 Csoport: 25,1%, RTL Magyarország: 16,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 15. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13 15,7 13
RTL 10,9 10,8 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 15. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 11,5 9,9
RTL 6,9 6,7 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,1 23,4
RTL Magyarország 18,1 16,2 17,5
AMC Networks 6,7 6,0 6,9
MTVA 5,2 9,0 4,2
Paramount Global 4,5 3,7 5,6
Network4 4,1 5,0 2,8
Antenna Entertainment Group 3,6 2,8 3,7
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 16,6% (15,8% / 15,3%)
Tények Plusz – 12,8% / 12,8% (12,4% / 12,2%)
Zsákbamacska – 14,7% / 15% (15,9% / 16,4%)
Ütős Ötös – 12,3% / 12,4% (14,1% / 13,7%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,7% (16,3% / 14%)
Fókusz – 12,9% / 12,4% (14% / 13,2%)
Drága örökösök – 11,5% / 10,9% (12,4% / 11,4%)
Az álommeló – 10,8% / 10,3% (13,7% / 13,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb eredményt. A Tények Plusz és a Fókusz heti átlaga hasonló volt, de az előbbi a hét minden napján műsoron volt. Amennyiben csak a keddtől péntekig terjedő időszakot nézzük, akkor – a 18-49 éveseknél – a Tények Plusz ért el 2 százalékponttal jobb heti átlagot.

A hétköznapi főműsoridős programok közül a Zsákbamacska szállította a legerősebb átlagos share-t. Az Ütős Ötös kicsivel a TV2 esti átlaga alatt teljesített, de ezzel is nyerték a sávjukat. Az RTL-en Az álommeló jól kezdett, de a műsor második hetére 3 százalékponttal csökkent a share-je, így nagyjából azt hozta, mint a Drága örökösök.

Szombaton A mi kis falunk új epizódja a 18-49 évesek köréből 226 ezer nézőt vonzott 16,9 százalékos közönségarány mellett. Egy héttel korábban ugyanez 12,3 százalék és 169 ezer néző volt, tehát sokat erősödtek. Vasárnap a Zsákbamacska Rózsa György-féle változata 14,3 százalékot hozott a 18-49 éveseknél, 14,5 százalékot a 18-59 éveseknél, azaz nagyjából ugyanazt, mint hétköznap. A Pepe című sorozat új évadja viszont nem kezdett túl erősen, az említett két célcsoportnál 11,5 és 11,3 százalékos share-t ért el. Még így is nyerte a vasárnap estét a TV2, de nem akkora fölénnyel, mint amikor a Sztárban sztár is képernyőn volt.

Még említést érdemes húsvéthétfő is, amikor viszont a TV2 sokat hozott azzal, hogy a szokásos hétköznapi produkcióit adta. Az RTL-en futó Sisi ugyanis gyenge eredményeket ért el. A Sisi három epizódja a 18-49 éveseknél csak 7, 5,1 és 4,7 százalékos közönségarányt produkált.

A mi kis falunk visszaesősödése olyan jól sikerült, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebbje lett, 226 ezer és 379 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a pénteki Tények bizonyult listavezetőnek, 754 ezres nézettséggel. Utóbbi holtversenyt jelentett a Zsákbamacska keddi epizódjával, ami szintén 754 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora a maga 684 ezres nézettségével.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 379 318 18,8
HÍRADÓ RTL 309 162 18,5
ZSÁKBAMACSKA TV2 307 132 15,2
TÉNYEK TV2 286 290 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 264 102 14,1
PEPE TV2 256 900 11,3
ÜTŐS ÖTÖS TV2 244 687 12,5
FÓKUSZ RTL 237 021 14,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 236 583 12,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 217 669 12,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 754 838 23,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 754 563 18,4
A MI KIS FALUNK RTL 684 195 16,9
HÍRADÓ RTL 668 892 19,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 651 102 17,1
ÜTŐS ÖTÖS TV2 554 670 15,7
FÓKUSZ RTL 486 180 13,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 478 156 11,6
PEPE TV2 452 762 10,3
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 423 151 19,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 226 017 16,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 221 643 16,2
HÍRADÓ RTL 188 701 17,1
PEPE TV2 176 306 11,5
TÉNYEK TV2 174 059 18,0
ÜTŐS ÖTÖS TV2 163 630 11,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 158 652 15,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 156 668 11,7
FÓKUSZ RTL 156 663 14,4
AZ ÁLOMMELÓ RTL 152 755 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...