- Hirdetés -

Élményalapú outdoor hirdetések, melyeket lehetetlen figyelmen kívül hagyni

|

Még a reklámokat az online térben egyre ügyesebben elkerülő fiatal generációkra is nagy hatással vannak a látványos, ötletes kültéri reklámkampányok, így nem csoda, hogy töretlenül virágzik az outdoor hirdetések piaca. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az igazán kreatív, egyedi ügyféligényeknek megfelelő kültéri reklámok minden előzetes elképzelést felülmúló engagementet, azaz bevonódást eredményeznek.

A JCDecaux tavalyi reprezentatív kutatása szerint minden második ember utánanéz a kültéri plakátokon látott terméknek vagy szolgáltatásnak, jelentős többségük pedig az ott feltüntetett weboldalakra is ellátogat. Ezek az arányok még jobbak (70% és 63%) a jelentős vásárlóerővel bíró mobilis városi fiatalok körében, akik egyébként a legtudatosabban kerülik az internetes reklámokat. Ők azok, akik minden szempontból aktívabban reagálnak az outdoor kreatívokra, mint bármely más célcsoport. Sőt, a JCDecaux egy korábbi kutatása szerint az outdoor eszközök hatására folyamatosan növekszik a mobil keresések száma is.

Mindez jól példázza, miért érdemes a hirdetőknek egyedi, figyelemfelkető megoldásokat választaniuk. A JCDecaux abszolút élen jár az innovatív megoldások terén: a vizuális élményt nyújtó full branding utasváróikat olyan technológiákkal ötvözik, mint például a hologram vagy a virtuális kiterjesztett valóság, amelynek használatához nincs szükség digitális eszközökre sem.

A kreatív, egyedi ügyféligényeknek megfelelő outdoor reklámok minden előzetes elképzelést felülmúló engagementet, azaz bevonódást eredményeznek. Példaként említhetnénk a Hell alumíniumdoboz-visszagyűjtési kezdeményezését, melynek során három villamosmegálló is szelektív aludoboz ponttá alakult át. A felületen egy számláló is helyet kapott, ami mindig jelezte az aktuális állást arról, hogy az adott helyszínen összesen hány darab aludobozt dobtak be a budapesti utasok. A kampány alatt a fogyasztók összesen 12 kerékpárra való aludobozt dobtak össze, ehhez a HELL további felajánlást tett, így összesen 16 darab kerékpárt adományoztak az Igazgyöngy Alapítványnak.

 

A Heineken kampányában egy különleges holografikus videót láthattak a várókban az utazók, új kihívást adva a kreatívoknak is a tervezéshez. A hologram, a csillogás, az egyediség vonzotta a járókelőket, sőt még a média figyelmét is, így a koncepció kimagaslóan teljesített. A hologramos technológia tökéletesen kiegészíti a fullbranding várót, hiszen egy egyszerű, letisztult, de elképesztően látványos megoldásról van szó.

Az egyedi ügyféligények megvalósításához még interaktívabb együttműködést kell kialakítani az ügynökségekkel, miközben a megbízói oldalon sem feledkezhetünk meg az outdoor népszerűsítéséről. Ezért hozta létre a JCDecaux a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével közösen az Arany Penge Innovate Citylight kategóriáját, melynek központi témája a hagyományos outdoor megjelenések újragondolása, akár önálló citylight megjelenésként, akár más platformokra tervezett kampányok kiegészítéseként. A másik kategória, a JCDecaux Innovate Digitális Citylight pedig a még interaktívabb reklámélményeket díjazza.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...