Hogyan alakulhat idén a hazai reklámpiac és mit gondolnak a jövőről a szakemberek – erről is lesz szó a BrandMania legújabb adásában. A műsor második részében pedig a legújabb technológiai érdekességek mutatkoznak be, és kiderül az is, hogy mit tud a ChatGPT a BrandManiáról.
Nem 2022 volt a legjobb év a reklámpiacon és úgy tűnik, hogy 2023 sem hoz látványos fellendülést. Viszont ilyen helyzetből szép nyerni, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogy mi várható a következő időszakban ebben a szegmensben, mire számítanak a szakértők és melyek lehetnek a meghatározó trendek.
Az elmúlt években elképesztő technológiai fejlődésnek lehettünk tanúi, tavaly november óta pedig igazi mesterséges intelligencia-láz tombol világszerte. A műsor második részében az idei tavasz legfontosabb és legérdekesebb technológiai újdonságait is bemutatják és kiderül az is, hogy a ChatGPT ismeri a BrandManiát.
BrandMania most éjjel 0:10 perckor az RTL-en.