- Hirdetés -

Gyorsan rendezte sorait a TV2

|

Tiszavirág-életűnek bizonyult az RTL erősödése, a múlt héten minden fontos célcsoportnál visszaelőzte őket a TV2. Igaz, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,1 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti különbség.

Egy héttel ezelőtt váratlan fordulatról írtunk az RTL és a TV2 vonatkozásában. Az RTL ugyanis több célcsoportnál is a TV2 elé verekedte magát. Ez különösen annak fényében volt meglepő, hogy érdemi változás akkor pont nem történt a két csatorna műsorkínálatában.

A mögöttünk álló 19. héten azonban visszaállt a korábbi rend, azaz újra a TV2 került az élre minden fontos célcsoportnál, teljes napon és a főműsoridőben is. A korábbi héthez képest főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,8 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,4 százalékpontot erősödött a TV2. Mindeközben az RTL ugyanennél a két csoportnál 1,3 százalékpontot és 0,9 százalékpontot rontott. S nagyjából hasonló mozgások voltak minden más bontásban is.

A 18-59 éveseknél és főműsoridőben még így is nagyon szoros volt a verseny, hiszen a TV2 12,1 százalékos, az RTL 12 százalékos heti share-t ért el. A többi célcsoportnál viszont ennél nagyobb előnyt produkált a TV2. Utóbbi nyerte az estéket hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombatot tudta behúzni. Ez igaz volt a 18-49 és a 18-59 évesekre is.

A teljes portfóliók terén is minden fontos célcsoportnál visszavette a vezetést a TV2 Csoport. Szokás szerint főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország, de itt is 1,4 százalékpontnyi előnyük volt (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,9%). Abban sincs változás, hogy teljes napon és a teljes lakosságnál látható közöttük a legnagyobb differencia (TV2 Csoport: 24,8%, RTL Magyarország: 16,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,1 14,8 12,1
RTL 12 12,4 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,3 11,5 9,5
RTL 7,6 7,6 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,0 24,8 22,6
RTL Magyarország 18,3 16,7 17,4
AMC Networks 6,6 6,0 6,8
MTVA 6,0 9,2 4,9
Paramount Global 4,8 3,9 6,0
Network4 4,1 5,1 2,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,6
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,2% / 14,7% (15,5% / 14,4%)
Tények Plusz – 13,2% / 12,9% (11% / 10%)
Szerencsekerék – 14,7% / 14,9% (12,7% / 12,3%)
Párharc – 11,2% / 11,5% (korábbi héten az Ütős Ötös: 10,3% / 10%)

RTL
Híradó – 17% / 15% (17,8% / 16,6%)
Fókusz – 13,5% / 12,1% (13,9% / 13,5%)
Drága örökösök – 11,3% / 10,3% (11,8% / 11,4%)
Az álommeló – 13,7% / 12,8% (12,8% / 12,4%)

A 18. héten a Szerencsekerék váratlan gyengülése húzta le nagyon a TV2 átlagát. A mögöttünk álló héten viszont magához tért a vetélkedő, nagyjából 2 százalékpontot erősödött a heti share-jük. A Párharc elmaradt a Szerencsekeréktől, de jobb átlagot hozott, mint a korábbi héten az Ütős Ötös. Az RTL-en a Drága örökösök évadja a csatornaátlag alatti eredménnyel búcsúzott. Az álommeló viszont egész jól teljesített és az RTL-es esti átlag feletti eredménnyel zártak.

Szombaton A mi kis falunk hozta a tőle elvárható jó eredményt. A 18-49 éveseknél 16,2 százalékot tett ki a közönségarányuk, de szokás szerint a 18-59 éveseknél ennél magasabb, 18 százalékos share-t értek el. A TV2-féle Pepe már nem vághat fel ennyire az eredményével. Vasárnap a sorozat friss epizódja a 18-49 éveseknél 6,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 7,8 százalékos közönségarányt produkált. Viszont a TV2-n sugárzott vasárnap esti film (Életrevalók) jobb nézettséget hozott, mint az RTL-en a Cobra 11 és az Egy igazán dühös ember című film. A 18-49 éveseknél az Életrevalók share-je 10,3 százalékot tett ki, miközben a Cobra 11 közönségaránya 8,3 százalék, az utána következő filmé pedig 6,5 százalék volt.

Említettük, hogy A mi kis falunk a 18-59 éveseknél teljesít a legjobban. Ez olyannyira igaz, hogy ennél a célcsoportnál az RTL-es sorozat volt a múlt hét legnézettebb műsora a maga 348 ezer nézőjével. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Szerencsekerék végzett az élen. Előbbieknél a hétfői adás 210 ezer nézővel, utóbbiaknál a csütörtöki Szerencsekerék 734 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 348 603 18,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 306 857 15,5
SZERENCSEKERÉK TV2 294 725 15,6
HÍRADÓ RTL 293 237 15,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 262 307 14,7
TÉNYEK TV2 250 898 12,9
FÓKUSZ RTL 228 215 15,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 220 019 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 216 984 13,7
ÉLETREVALÓK TV2 213 611 9,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 863 18,7
HÍRADÓ RTL 699 287 17,6
TÉNYEK TV2 685 912 21,8
A MI KIS FALUNK RTL 630 626 15,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 606 928 17,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 536 702 13,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 508 687 12,9
FÓKUSZ RTL 486 653 15,0
PÁRHARC TV2 449 912 14,8
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 429 511 12,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 210 528 15,8
A MI KIS FALUNK RTL 204 257 16,2
AZ ALOMMELO RTL 203 740 15,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 198 588 16,4
HÍRADÓ RTL 179 777 13,7
PÁRHARC TV2 156 379 14,0
ÉLETREVALÓK TV2 152 084 10,3
TÉNYEK TV2 150 075 11,5
FÓKUSZ RTL 136 760 14,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 136 525 10,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...