- Hirdetés -

Gyorsan rendezte sorait a TV2

|

Tiszavirág-életűnek bizonyult az RTL erősödése, a múlt héten minden fontos célcsoportnál visszaelőzte őket a TV2. Igaz, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,1 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti különbség.

Egy héttel ezelőtt váratlan fordulatról írtunk az RTL és a TV2 vonatkozásában. Az RTL ugyanis több célcsoportnál is a TV2 elé verekedte magát. Ez különösen annak fényében volt meglepő, hogy érdemi változás akkor pont nem történt a két csatorna műsorkínálatában.

A mögöttünk álló 19. héten azonban visszaállt a korábbi rend, azaz újra a TV2 került az élre minden fontos célcsoportnál, teljes napon és a főműsoridőben is. A korábbi héthez képest főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,8 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,4 százalékpontot erősödött a TV2. Mindeközben az RTL ugyanennél a két csoportnál 1,3 százalékpontot és 0,9 százalékpontot rontott. S nagyjából hasonló mozgások voltak minden más bontásban is.

A 18-59 éveseknél és főműsoridőben még így is nagyon szoros volt a verseny, hiszen a TV2 12,1 százalékos, az RTL 12 százalékos heti share-t ért el. A többi célcsoportnál viszont ennél nagyobb előnyt produkált a TV2. Utóbbi nyerte az estéket hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombatot tudta behúzni. Ez igaz volt a 18-49 és a 18-59 évesekre is.

A teljes portfóliók terén is minden fontos célcsoportnál visszavette a vezetést a TV2 Csoport. Szokás szerint főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország, de itt is 1,4 százalékpontnyi előnyük volt (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,9%). Abban sincs változás, hogy teljes napon és a teljes lakosságnál látható közöttük a legnagyobb differencia (TV2 Csoport: 24,8%, RTL Magyarország: 16,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,1 14,8 12,1
RTL 12 12,4 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,3 11,5 9,5
RTL 7,6 7,6 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,0 24,8 22,6
RTL Magyarország 18,3 16,7 17,4
AMC Networks 6,6 6,0 6,8
MTVA 6,0 9,2 4,9
Paramount Global 4,8 3,9 6,0
Network4 4,1 5,1 2,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,6
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,2% / 14,7% (15,5% / 14,4%)
Tények Plusz – 13,2% / 12,9% (11% / 10%)
Szerencsekerék – 14,7% / 14,9% (12,7% / 12,3%)
Párharc – 11,2% / 11,5% (korábbi héten az Ütős Ötös: 10,3% / 10%)

RTL
Híradó – 17% / 15% (17,8% / 16,6%)
Fókusz – 13,5% / 12,1% (13,9% / 13,5%)
Drága örökösök – 11,3% / 10,3% (11,8% / 11,4%)
Az álommeló – 13,7% / 12,8% (12,8% / 12,4%)

A 18. héten a Szerencsekerék váratlan gyengülése húzta le nagyon a TV2 átlagát. A mögöttünk álló héten viszont magához tért a vetélkedő, nagyjából 2 százalékpontot erősödött a heti share-jük. A Párharc elmaradt a Szerencsekeréktől, de jobb átlagot hozott, mint a korábbi héten az Ütős Ötös. Az RTL-en a Drága örökösök évadja a csatornaátlag alatti eredménnyel búcsúzott. Az álommeló viszont egész jól teljesített és az RTL-es esti átlag feletti eredménnyel zártak.

Szombaton A mi kis falunk hozta a tőle elvárható jó eredményt. A 18-49 éveseknél 16,2 százalékot tett ki a közönségarányuk, de szokás szerint a 18-59 éveseknél ennél magasabb, 18 százalékos share-t értek el. A TV2-féle Pepe már nem vághat fel ennyire az eredményével. Vasárnap a sorozat friss epizódja a 18-49 éveseknél 6,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 7,8 százalékos közönségarányt produkált. Viszont a TV2-n sugárzott vasárnap esti film (Életrevalók) jobb nézettséget hozott, mint az RTL-en a Cobra 11 és az Egy igazán dühös ember című film. A 18-49 éveseknél az Életrevalók share-je 10,3 százalékot tett ki, miközben a Cobra 11 közönségaránya 8,3 százalék, az utána következő filmé pedig 6,5 százalék volt.

Említettük, hogy A mi kis falunk a 18-59 éveseknél teljesít a legjobban. Ez olyannyira igaz, hogy ennél a célcsoportnál az RTL-es sorozat volt a múlt hét legnézettebb műsora a maga 348 ezer nézőjével. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Szerencsekerék végzett az élen. Előbbieknél a hétfői adás 210 ezer nézővel, utóbbiaknál a csütörtöki Szerencsekerék 734 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 348 603 18,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 306 857 15,5
SZERENCSEKERÉK TV2 294 725 15,6
HÍRADÓ RTL 293 237 15,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 262 307 14,7
TÉNYEK TV2 250 898 12,9
FÓKUSZ RTL 228 215 15,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 220 019 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 216 984 13,7
ÉLETREVALÓK TV2 213 611 9,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 863 18,7
HÍRADÓ RTL 699 287 17,6
TÉNYEK TV2 685 912 21,8
A MI KIS FALUNK RTL 630 626 15,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 606 928 17,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 536 702 13,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 508 687 12,9
FÓKUSZ RTL 486 653 15,0
PÁRHARC TV2 449 912 14,8
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 429 511 12,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 210 528 15,8
A MI KIS FALUNK RTL 204 257 16,2
AZ ALOMMELO RTL 203 740 15,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 198 588 16,4
HÍRADÓ RTL 179 777 13,7
PÁRHARC TV2 156 379 14,0
ÉLETREVALÓK TV2 152 084 10,3
TÉNYEK TV2 150 075 11,5
FÓKUSZ RTL 136 760 14,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 136 525 10,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...