Az M4 Sport egyik közvetítése, a TV2 vetélkedője és az RTL sorozata is nyert a múlt héten, csak más-más célcsoportnál. Összességében a TV2 megint behúzta a hetet, az RTL új műsorának nézettsége a jó kezdés után visszaesett.
A 18. héten úgy tűnt, hogy visszaesősödik az RTL, az elmúlt két hét alapján viszont ez inkább szabályt erősítő kivétel volt, azaz továbbra is vezet a TV2 minden fontos célcsoportnál. Múlt héten keddtől péntekig jobb főműsoridős közönségarányt produkált a TV2, mint az RTL. Utóbbi pedig a hétfőt, valamint a hétvégét nyerte meg. Teljes héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nem volt nagy közöttük a különbség, hiszen a TV2 11 százalékos, az RTL 10,4 százalékos share-t ért el. A többi bontásban viszont ennél nagyobb előnyre tett szert a TV2.
A teljes csatornacsaládokat nézve is vezet a TV2 Csoport. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben volt a legkisebb differencia, de ez is 1,7 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21,3%). A 18-59 éveseknél az AMC Networks volt a harmadik legerősebb szereplő, a teljes lakosságnál pedig az MTVA. A 18-49 éveseknél holtversenyben lett az első az AMC Networks és a Paramount Global, megelőzve a közmédiát.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,6 | 14,5 | 11 |
RTL | 10,7 | 10,8 | 10,4 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,2 | 11,6 | 9,1 |
RTL | 6,8 | 6,8 | 6,8 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,9 | 24,8 | 21,7 |
RTL Magyarország | 18,0 | 16,4 | 17,6 |
AMC Networks | 6,2 | 5,7 | 6,5 |
MTVA | 6,0 | 9,5 | 5,0 |
Paramount Global | 5,2 | 4,1 | 6,5 |
Network4 | 4,0 | 4,9 | 2,5 |
Antenna Entertainment Group | 3,1 | 2,5 | 3,1 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,2 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,5% / 15,2% (16,2% / 14,7%)
Tények Plusz – 13,5% / 12,4% (13,2% / 12,9%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,1% (14,7% / 14,9%)
Párharc – 9% / 9% (11,2% / 11,5%)
RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17% / 15%)
Fókusz – 12,1% / 11,6% (13,5% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,3% / 10,5% (korábbi héten a Drága örökösök: 11,3% / 10,3%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8% (korábbi héten Az álommeló: 13,7% / 12,8%)
Hétköznapokon a TV2 kínálata nem változott, viszont az RTL-en a Drága örökösöket és Az álommelót a Tippelj és vidd el, valamint A mi kis falunk ismétlése váltotta. Ahogy látható, heti átlagban verte a Szerencsekerék a Tippelj és vidd elt. Az utóbbi átlagánál az RTL számára aggasztóbb lehet az új műsor nézettségének a trendje. Hétfőn még erősen kezdtek, a 18-49 éveseknél 175 ezer nézővel és 13 százalékos share-rel, ezzel egálban voltak a Szerencsekerékkel. Azonban ezt követően napról napra olvadt a Tippelj és vidd el közönségaránya és nézőszáma. A hétfői 175 ezres nézettségről péntekre 100 ezerig jutottak. A 18-59 éveseknél pedig 261 ezerről indulva 133 ezerre csökkent a műsor nézőszáma. Pénteken A mi kis falunk ismétlés már ennél magasabb nézettséggel futott. A TV2-n a Párharc gyengült a korábbi héthez képest, de heti szinten még ezzel is verték A mi kis falunk ismétléseit.
Az RTL-nél viszont annak örülhetnek, hogy A mi kis falunk új része jól teljesített szombaton. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,1 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n folytatódott a Pepe című sorozat gyengélkedése, a 18-49 éveseknél 8,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,5 százalékos, a teljes lakosságnál 9,1 százalékos share-rel. Nagyjából ugyanezt hozta az RTL-en a Cobra11 is. Az RTL igazából azzal nyerte meg a vasárnapi főműsoridőt, hogy az esti filmjük több nézőt vonzott, mint a fő konkurensé.
Minden nagy célcsoportnál más végzett a műsoros toplista élén. A 18-49 éveseknél a múlt szerdai Bajnokok Ligája mérkőzés (Manchester City – Real Madrid) vonzotta a legtöbb, 226 ezer nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyert 339 ezres nézőszámmal, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék csütörtöki adása végzett az élen a maga 761 ezer nézőjével.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
A MI KIS FALUNK | RTL | 339 911 | 20,1 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 313 289 | 17,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 288 000 | 15,2 |
HÍRADÓ | RTL | 275 769 | 20,3 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 261 128 | 13,2 |
TÉNYEK | TV2 | 244 806 | 18,3 |
FÓKUSZ | RTL | 242 834 | 15,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 237 854 | 15,3 |
PÁRHARC | TV2 | 160 573 | 9,6 |
PEPE | TV2 | 145 121 | 9,5 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 761 734 | 19,3 |
TÉNYEK | TV2 | 737 677 | 24,0 |
HÍRADÓ | RTL | 646 555 | 20,7 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 625 922 | 18,2 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 600 287 | 16,7 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 529 249 | 13,0 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 527 337 | 15,0 |
FÓKUSZ | RTL | 492 067 | 13,8 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 417 394 | 16,9 |
PÁRHARC | TV2 | 372 531 | 11,6 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 226 341 | 17,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 208 308 | 18,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 200 591 | 15,4 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 175 100 | 13,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 166 140 | 15,5 |
HÍRADÓ | RTL | 159 603 | 17,3 |
TÉNYEK | TV2 | 157 850 | 17,1 |
FÓKUSZ | RTL | 154 855 | 14,1 |
PÁRHARC | TV2 | 119 523 | 10,1 |
BLOODSHOT | RTL | 98 010 | 8,2 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás