- Hirdetés -

Meccs, sorozat, vetélkedő a nézettségi toplista élén

|

Az M4 Sport egyik közvetítése, a TV2 vetélkedője és az RTL sorozata is nyert a múlt héten, csak más-más célcsoportnál. Összességében a TV2 megint behúzta a hetet, az RTL új műsorának nézettsége a jó kezdés után visszaesett.

A 18. héten úgy tűnt, hogy visszaesősödik az RTL, az elmúlt két hét alapján viszont ez inkább szabályt erősítő kivétel volt, azaz továbbra is vezet a TV2 minden fontos célcsoportnál. Múlt héten keddtől péntekig jobb főműsoridős közönségarányt produkált a TV2, mint az RTL. Utóbbi pedig a hétfőt, valamint a hétvégét nyerte meg. Teljes héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nem volt nagy közöttük a különbség, hiszen a TV2 11 százalékos, az RTL 10,4 százalékos share-t ért el. A többi bontásban viszont ennél nagyobb előnyre tett szert a TV2.

A teljes csatornacsaládokat nézve is vezet a TV2 Csoport. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben volt a legkisebb differencia, de ez is 1,7 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21,3%). A 18-59 éveseknél az AMC Networks volt a harmadik legerősebb szereplő, a teljes lakosságnál pedig az MTVA. A 18-49 éveseknél holtversenyben lett az első az AMC Networks és a Paramount Global, megelőzve a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 14,5 11
RTL 10,7 10,8 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11,6 9,1
RTL 6,8 6,8 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,8 21,7
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,6
AMC Networks 6,2 5,7 6,5
MTVA 6,0 9,5 5,0
Paramount Global 5,2 4,1 6,5
Network4 4,0 4,9 2,5
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,2 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,5% / 15,2% (16,2% / 14,7%)
Tények Plusz – 13,5% / 12,4% (13,2% / 12,9%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,1% (14,7% / 14,9%)
Párharc – 9% / 9% (11,2% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17% / 15%)
Fókusz – 12,1% / 11,6% (13,5% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,3% / 10,5% (korábbi héten a Drága örökösök: 11,3% / 10,3%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8% (korábbi héten Az álommeló: 13,7% / 12,8%)

Hétköznapokon a TV2 kínálata nem változott, viszont az RTL-en a Drága örökösöket és Az álommelót a Tippelj és vidd el, valamint A mi kis falunk ismétlése váltotta. Ahogy látható, heti átlagban verte a Szerencsekerék a Tippelj és vidd elt. Az utóbbi átlagánál az RTL számára aggasztóbb lehet az új műsor nézettségének a trendje. Hétfőn még erősen kezdtek, a 18-49 éveseknél 175 ezer nézővel és 13 százalékos share-rel, ezzel egálban voltak a Szerencsekerékkel. Azonban ezt követően napról napra olvadt a Tippelj és vidd el közönségaránya és nézőszáma. A hétfői 175 ezres nézettségről péntekre 100 ezerig jutottak. A 18-59 éveseknél pedig 261 ezerről indulva 133 ezerre csökkent a műsor nézőszáma. Pénteken A mi kis falunk ismétlés már ennél magasabb nézettséggel futott. A TV2-n a Párharc gyengült a korábbi héthez képest, de heti szinten még ezzel is verték A mi kis falunk ismétléseit.

Az RTL-nél viszont annak örülhetnek, hogy A mi kis falunk új része jól teljesített szombaton. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,1 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n folytatódott a Pepe című sorozat gyengélkedése, a 18-49 éveseknél 8,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,5 százalékos, a teljes lakosságnál 9,1 százalékos share-rel. Nagyjából ugyanezt hozta az RTL-en a Cobra11 is. Az RTL igazából azzal nyerte meg a vasárnapi főműsoridőt, hogy az esti filmjük több nézőt vonzott, mint a fő konkurensé.

Minden nagy célcsoportnál más végzett a műsoros toplista élén. A 18-49 éveseknél a múlt szerdai Bajnokok Ligája mérkőzés (Manchester City – Real Madrid) vonzotta a legtöbb, 226 ezer nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyert 339 ezres nézőszámmal, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék csütörtöki adása végzett az élen a maga 761 ezer nézőjével.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 339 911 20,1
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 313 289 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 288 000 15,2
HÍRADÓ RTL 275 769 20,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 261 128 13,2
TÉNYEK TV2 244 806 18,3
FÓKUSZ RTL 242 834 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 237 854 15,3
PÁRHARC TV2 160 573 9,6
PEPE TV2 145 121 9,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 761 734 19,3
TÉNYEK TV2 737 677 24,0
HÍRADÓ RTL 646 555 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 625 922 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 600 287 16,7
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 529 249 13,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 527 337 15,0
FÓKUSZ RTL 492 067 13,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 417 394 16,9
PÁRHARC TV2 372 531 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 226 341 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 208 308 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 200 591 15,4
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 175 100 13,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 166 140 15,5
HÍRADÓ RTL 159 603 17,3
TÉNYEK TV2 157 850 17,1
FÓKUSZ RTL 154 855 14,1
PÁRHARC TV2 119 523 10,1
BLOODSHOT RTL 98 010 8,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...