- Hirdetés -

Az Ad Age reklámipari listáján szerepel Sásdi Helga

|

A nemzetközi kommunikációs szakma egyik vezető médiuma, a New York-i központú Ad Age hétfőn publikálta Leading Women 2023 listáját, amin először van magyar szereplő. Az iparág meghatározó női vezetőit bemutató gyűjtésben Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a magyar, cseh és lengyel tudásközpontokat egyesítő Publicis Le Pont társvezetője és a Nyitottak vagyunk civil szervezet igazgatósági elnöke szerepel.

Az idei Ad Age Leading Women 40-es listáján olyan női vezetőket díjaztak a világ minden tájáról, akik vezetőként a változás úttörői, a haladás elkötelezettjei, kiemelkedő szakmai eredményeket értek el, miközben társadalmi és környezeti problémákkal is foglalkoztak. A több mint 25 éve alapított, de a globális színtérre csak 2022-ben belépő díjra elsőként került fel magyar női vezető Sásdi Helga személyében. A szakmai zsűri a jelöltek elmúlt 12 hónapban elért eredményei alapján választotta ki a győzteseket.

Üzleti szempontból minden eddiginél sikeresebb évet tudhat maga mögött Sásdi Helga. A Publicis Groupe Hungary Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaipari műhelye, egy globális digitális tudásközpont, ahol CEO-ként egy több mint 350 fős, 35 nemzetiségű csapatot irányít, a Publicis Le Pont társvezetőjeként egy 700 fős nemzetközi csapattal dolgozik együtt. Digitális szakértő, üzleti stratéga és felsővezető, a sokszínűség, a nyitottság és a befogadás értékeinek élharcosa. Idén januártól Magyarország legnagyobb DEI*-szervezete, a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöke pro bono alapon. A Publicis Groupe Hungary a sokszínű és befogadó vállalati kultúra első számú képviselője, a női vezetők arányában az egyik legdiverzifikáltabb cég az iparágban.

A hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítő Publicis Groupe Hungary öt különböző szakterületet fed le budapesti irodájából, a kreatív és média üzletágak mellett e-commerce, kontent és produkciós feladatokat lát el a több mint 350 fős csapat. A Publicis Le Pont a Publicis Groupe Csehországban, Lengyelországban és Magyarországon található kompetencia központjait egyesítő 700 fős formáció főleg CRM, adatelemzési, fejlesztési, technológiai, kereskedelmi, produkciós, digitális tartalomstratégia és agilis kreativitás területeken kínál megoldásokat nemzetközi ügyfelei számára.

“Fiatalkoromban eldöntöttem, hogy New York-ban szeretnék dolgozni, ezért 2007-ben fogtam minden megtakarított pénzemet, és elmentem New Yorkba turistavízummal. Kitartó és leleményes voltam, és meg is lett az első kinti munkám. Nagyon fontos visszajelzés ez a díj az akkori és a mostani önmagamnak is, hiszen New Yorkban vehetem majd át személyesen az elismerést. Köszönöm minden kollégámnak, különösen a rendkívül támogató és profi menedzsmentnek, hogy fontos társadalmi értékeket képviselve, egy folyamatosan bővülő nemzetközi csapatban tudunk Budapestről világszínvonalon dolgozni” – mondta Sásdi Helga.

Sásdi Helga olyan nemzetközi szakmai hírességekkel került egy listára, mint a Youtube globális marketing vezetője, az ABC News elnöke, a TikTok globális operatív vezetője vagy a Moderna márkaigazgatója.

"Ez az elismerés csak megerősít abban, hogy jó az irány és folytatni kell az elkezdett utat, mert igenis lehet nemzetközi sikertörténetet építeni a kelet-közép-európai régióból. Ehhez viszont elengedhetetlen egy olyan sokszínű és nyitott csapat, mint ami nálunk van. Nagyon inspiráló ilyen vezetőséggel ésennyi tehetséges kollégával közösen gondolkodni és fejlődni. Ez az elismerés egy közös siker, ami igazolja azt, hogy nyitottnak és elfogadónak lenni nem csak alapvető értékünk, hanem üzletileg is csak erősít minket." - tette hozzá Sásdi Helga.

Az Ad Age Leading Women 2023 díjátadót augusztus 8-án tartják New Yorkban a Rockefeller Plazaban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...