- Hirdetés -

Újabb fontos díjakat söpört be a SPAR

|

- Hirdetés -

Rangos díjakkal ismerték el az elmúlt időszakban a SPAR Magyarország legkiválóbb márkáit, fenntarthatósági és hulladékcsökkentési törekvéseit, egészségtudatos termékeit. A vállalat elnyerte a Megbízható Munkahely minősítést is.

Három kategóriában is Superbrands díjat kapott 2023-ban a vállalat: a SPAR márka az idén 15. alkalommal, az INTERSPAR 8., míg a Regnum 3. alkalommal nyerte el a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt rangos elismerést. A díjról többlépcsős előszűrést követően negyventagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. Idén 19. alkalommal választották ki azokat a brandeket, amelyek másoknak is példát mutathatnak a sikeres márkaépítéshez.

„Két szempontból is különleges számunkra a Superbrands elismerés. Egyrészt ez egy olyan, szakmai alapú visszajelzés, amelyre sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, az ágazat legelismertebb szakembereiből álló zsűri dönt, s tanúsítja a márkák sikerességét és hitelességét. Másrészt az, hogy a SPAR, az INTERSPAR és a Regnum immáron évről-évre, következetesen és visszatérően elnyeri ezt a rangos díjat, igazolja vállalatunk minőség iránti töretlen elkötelezettségét, s azt, hogy vásárlóink megbízhatnak bennünk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Megbízható munkaadó díj

Idén először „Megbízható Munkaadó 2023/24” címmel is kitüntették a SPAR-t. A díjjal olyan vállalatokat jutalmaz a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK), amelyek példaértékűen és megbízhatóan gondoskodnak munkatársaik munka-, és életkörülményeiről. A kitüntető okleveleket dr. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter jelenlétében adták át. A megbízható munkahely díjjal elismert cégeknél a javadalmazási szabályzatok átláthatóak, a kommunikáció aktív és naprakész, de az értékelésnél számított az is, hogy milyen a vállalat bér- és szociális juttatásrendszere, milyen intézkedésekkel támogatja a munkatársak integrációját, figyelmet fordít-e dolgozói egészséges munkakörülményeinek megteremtésére, a balesetek megelőzésére, az alkalmazottak továbbképzésére, jutalmazza-e a többlet teljesítményt, történik-e tehetséggondozás.

A környezeti fenntarthatósági törekvések elismerése

A SPAR környezettudatos működését és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét idén is elismerték. A vállalat elnyerte a Greengage – a zöld elkötelezettség díját a környezettudatos vállalati működésért a Professional Publishing Hungary kiadó pályázatán. A verseny célja, hogy megtalálja és bemutassa azokat az eredményes vállalatokat, amelyek ma Magyarországon környezetkímélő módszerekkel gyártanak innovatív termékeket, adnak el szolgáltatásokat, vagy támogatják fejlesztéseikkel, folyamataikkal a piacot.

Saját márkás innovációk díjazása

A Trade Magazin „Inno d’Or – Év Innovációja 2023” díját olyan termékekkel lehetett elnyerni, amelyek újszerű megoldással válaszolnak a változó fogyasztói igényekre és innovációval bírnak. A „SPAR gyorsfagyasztott, készre sütött, panírozott csirkecombfilé” és a „SPAR Zé-féle saláták” is megkapták Élelmiszer kategóriában a 21 tagú szakmai zsűri bírálata alapján az „Inno d’Or – Év Innovációja 2023” elismerést.

Szintén a Trade magazin hirdette meg Az év legsikeresebb promóciója 2023 versenyt, amelynek egyik nyertese a „SPAR és a Street Kitchen bemutatja: Fördős Zé: Ünnepek A-tól Zé-ig könyv” lett. A vállalat és Fördős Zé együttműködésének köszönhetően jelent meg tavaly karácsony előtt az egyszerű, de tartalmas, egészséges ételeket ajánló receptkönyv, amely alapján akár a karácsonyi, akár az újévi menüt is hatékonyan elkészíthették az otthoni főzés kedvelői.

A Store Insider magazin idén is meghirdette Az év saját márkás terméke versenyt azzal a céllal, hogy elismerje a hazai üzletekben forgalmazott, legjobb minőségű, innovatív, ízvilágában és csomagolásában is kimagasló ügyfélélményt nyújtó saját márkás termékeket food és a non food kategóriákban. Az év saját márkás terméke 2023 versenyen kategóriagyőztes lett a SPAR HAZAI.SZERETEM 400 grammos kiszerelésű viaszos sülthagymás borjúmájas, s kiemelt termék díjat kapott a SPAR 230 grammos cheddar sajtos hámozott frankfurti virsli.

Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy

A Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy elismerést olyan termékek kaphatják, amelyek kiemelkednek a piaci kínálatból. A díj odaítélését több lépcsőből álló komplex vizsgálat előzi meg, amelyeken a szakemberek különböző méréseket és csomagolástesztet is végeznek. Majd pedig egy meghatározott szempontrendszer alapján elvégzik a termékek ízére, illatára és állagára vonatkozó minőségi bírálatot. A SPAR büszke rá, hogy idén is több terméke nyerte el a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet, amelyet mostantól a SPAR HAZAI.SZERETEM termékcsaládból a csemege szalámi (100g), a csípős szalámi (100g), a paprikás szalámi (100g), valamint a csemege és paprikás szalámi mix (100g) is viselhet.

Kitüntették a SPAR élelmiszeripari cégvezetőjét

Az agrárium és az élelmiszeripar terén kiemelkedő teljesítményt nyújtókat díjazták idén az 1848. március 15-e alkalmából rendezett ünnepségen a Magyar Mezőgazdasági Múzeumban. Itt Horváth Ferenc a SPAR Magyarország élelmiszeripari cégvezetője Ujhelyi Imre Díjat vehetett át Dr. Nagy István agrárminisztertől, aki hangsúlyozta: nehéz időkben különösképpen szükség van olyanokra, akik a próbatételek közepette is példát mutatnak azzal, hogy igyekeznek a legjobbat kihozni magukból és a rájuk bízott javakból. Ezt az elismerést évente legfeljebb hatan kaphatják meg a mezőgazdaság, az élelmiszeripar, valamint az agrárszakoktatás területén végzett kiemelkedő teljesítményük elismeréséül, az ágazat területén alkalmazott példaértékű eljárásokért, korszerű módszerekért, azok elterjesztéséért, illetve az élelmiszeripar területén a technikai fejlesztésben, a korszerű gyártási eljárások alkalmazásában, új gyártmányok kidolgozásában és bevezetésében elért kimagasló eredményekért.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A magyarok csaknem harmada lemondott az álmairól

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni. Nincs ez másképp a magyaroknál sem, a jó életminőség feltételei – így az egészség, de különösen az...

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Új főszerkesztővel folytatja az ÉVA Magazin

Birta Brigittát nevezték ki az ÉVA Magazin új főszerkesztőjének, a tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s...

Így neteznek a magyarok – Facebookra egy óra jut naponta

Naponta átlagosan egy órán át pörgetik a Facebookot a magyar felhasználók, miközben hírek olvasására negyedóránál is kevesebbet szánnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. Az elemzés szerint fél perc...

Mobilokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy...

Kétkeréken erősít a Lidl

A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő...

Új vezetői struktúrával folytatja a Publicis Groupe

Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A szemünket is kíméli az új okosmobil

Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja...

A magyarok csaknem harmada lemondott az álmairól

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni. Nincs ez másképp a magyaroknál sem, a jó életminőség feltételei – így az egészség, de különösen az...

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....