- Hirdetés -

Digitális koncertfoglaló platformot díjaztak

|

Közel 200 jelentkező közül választotta a legjobbnak a KoncertBooking.com oldalát az Ecommerce Hungary elektronikus kereskedelmet támogató szövetsége. A Szórakozás-Művelődés kategória győzteséről az e-kereskedelmet jól ismerő, az iparág iránt elkötelezett vállalatok elismert tagjai döntöttek. A platform megálmodói és készítői azonban itt nem állnak meg, fejlesztéseikkel folyamatosan alakítják és közben demokratizálják a hazai koncertpiac különböző szegmenseit.

„Különösen fontos számunkra ez az elismerés, mert a több évtizedes szakmai múltunk a zeneiparhoz kötődik. A kollégáink tévés és kommunikációs tapasztalattal, kivételes informatikai tudással segítik a mindennapi munkánkat. A több mint 10 ezer regisztrált felhasználó és 1200 megrendelés után az e-kereskedelmi szakma visszajelzése megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk azon a területen is, amiben a legtöbbet kell fejlődnünk.” – emelte ki a KoncertBooking.com társalapítója, Tabár Zoltán.

A fejlődés inspirálja őket

Egy olyan szoftverről van szó, amely asszisztensként elvégez mindent, ami a koncertszervezés kapcsán felmerülhet. Az oldalon a dátum, az időpont és a lokáció kiválasztása után az érdeklődő előadót szűrhet a találatok közül, majd műfajok és árak alapján is listázhat. Az intelligens weboldal és mobilalkalmazás kiajánlja a produkciót, kiszámolja az árat, szerződést és számlát készít, ridert és sajtófotót küld a megrendelő számára, de személyzet vagy akár session zenész is foglalható a segítségével. A program direktben köti össze a megrendelőt és az előadót vagy a menedzsert, leegyszerűsítve a szerződéskötés folyamatát is.

Az ötletgazdák, Tabár-Halász Mariann és Tabár Zoltán zeneipari szakemberek célja, hogy a platform mindenkinek támogatást nyújtson a koncertszervezés folyamatában, legyen szó menedzserről, promóterről, szervezőről, előadóról, zenészről, kiadóról, továbbá az adminisztrációra, valamint a promócióra és a PR-ra is igyekszik hangsúlyt fektetni.

Az utcazenészektől az önkormányzatokig

„Minden eseményünk tervezésének első lépése a KoncertBooking kínálatának áttekintése. A keresés szűrési lehetőségeivel a rendezvény igényeire tudom szűkíteni a kínálatot. Nagyon jó, hogy már a keresésnél látom a költségeket, így azonnal tudunk tervezni, sok e-mail váltás és telefonhívás megspórolható. Megkönnyíti a munkánkat, hogy minden információt egy helyen megtalálok.” – méltatja a platformot Mahál-Kicikudisz Alexandra, a százhalombattai Barátság Kulturális Központ igazgatóhelyettese.

Debreczeni Sándor erdélyi promóter a felület egyszerű kezelhetőségét emeli ki, illetve, hogy általa tervezhetőbbé váltak a folyamatok. „Hatékonyan tudok ajánlatokat készíteni az oldal segítségével, látom az árakat, és az útiköltséget automatikusan kiszámolja a felület. A korábbi offline megoldásokkal szemben nem kell már hosszú perceket tölteni az adatbekéréssel, jegyzetelni, majd hosszasan elemezni a lehetőségeket. Számomra a legnagyobb erőssége az oldalnak, hogy olyan idősávokban vagy napokon is használhatom, amikor telefonon nem illik vagy nem lehet zavarni a partnereket.”

Előadói, produkciós oldalról Cory, a Happy Gang tagja hozzáteszi, hogy számára az a legnagyobb előnye a KoncertBooking használatának, hogy a regisztráció után is független marad, nincs szerződése, ami röghöz kötné. „Egy egyszeri húszperces regisztráció után azonnal elindul a folyamat. Én csak csinálom a feladataim, a zenével foglalkozom, és közben jönnek a fellépések. Trendkövető ember lévén mindig az innovatív megoldásokat keresem, és a KoncertBookingot annak tartom. A funkciók közül kiemelném a dalpromóciót, a PR-t és az automata eseményoldalt. Szinte minden elvégezhető 1-2 perc alatt, és a többi a rendszer dolga.”

Új funkciók a láthatáron

Egy rendezvény finanszírozása mindig több lábon kell, hogy álljon, erre a problémára keresett megoldást a KoncertBooking legújabb fejlesztésével. Egy fesztiválon, falunapon általában az tapasztalható, hogy számtalan vállalkozás kínálja a portékáit, szolgáltatásait a fast foodtól kezdve a bérelhető eszközökig. Ezek a cégek egytől-egyig hozzájárulnak a fesztivál költségvetéséhez, így támogatva annak gazdaságosságát. Szintén nem meglepő ma már, hogy egy adott márka uralja a rendezvényt (például az alkoholos italok, üdítők tekintetében). Ezt a szolgáltatásportfóliót hivatott szélesíteni a KoncertBooking szponzorációs funkciója az ország minden pontján, minden nyilvános eseményen. Segítségével a szűkös anyagi lehetőségekkel fesztivált, falunapot szervező települések is széles szolgáltatói bázist versenyeztetve képesek a legkevesebb pénzből a legjobb rendezvény megszervezésére.

Fény-és hangtechnika bérlés, belső könyvelés, PR támogatás, automatikus eseményoldal, SOS megrendelés – ezek mellé érkezik hamarosan a szponzorációs szolgáltatás, valamint a videós bemutatkozás funkció, amelynek segítségével az előadók a 21. századi audiovizuális trendeknek megfelelően, már mozgóképes formában is bemutatkozhatnak a megrendelőknek.

Kétségtelen, hogy internet és a digitalizáció az elmúlt néhány évtizedben drasztikusan megváltoztatta a zeneipart. Valójában a dolgok továbbra is gyors ütemben változnak, amivel a zenei üzletág nehezen tud lépést tartani. Pedig a 21. századi, mesterséges intelligenciára épülő, újító megoldások sok esetben megkönnyítik a zenei szakemberek dolgát, a koncertszervezés terén is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...