Az esti sávban a 18-49 és a 18-59 éveseknél minimális különbség volt az RTL és a TV2 között. Viszont ennél a két célcsoportnál nem a kereskedelmi csatornák, hanem az M4 Sport adta a hét legnézettebb műsorát.
A mögöttünk álló 25. héten a TV2 kicsit erősödött, az RTL kicsit gyengült. Emiatt főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél meglehetősen szorossá vált a nézettségi verseny. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 10,3 százalékos közönségaránnyal nyert a 10,1 százalékos RTL előtt. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL 10,9 százalékkal vezetett a 10,3 százalékos közönségarányú TV2 előtt. A megnyert esték számában is döntetlen-körüli eredmény született. A 18-49 éveseknél a TV2, a 18-59 éveseknél pedig az RTL nyert négy estét.
Minden más bontásban a TV2 zsákolta be a múlt hetet. Tehát teljes lakosságnál az esti sávban, továbbá teljes napon a 18-49, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Csoportszinten pedig minden összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen. Igaz, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország egy százalékponton belül volt tőlük (TV2 Csoport: 22,9%, RTL Magyarország: 22,2%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 10,3 | 13,8 | 10,3 |
RTL | 10,9 | 10,6 | 10,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,2 | 11 | 8,5 |
RTL | 6,7 | 6,3 | 6,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,2 | 24,3 | 21,4 |
RTL Magyarország | 18,7 | 16,3 | 18,4 |
MTVA | 6,0 | 9,5 | 5,0 |
AMC Networks | 5,6 | 5,4 | 5,8 |
Paramount Global | 5,0 | 4,1 | 6,1 |
Network4 | 3,6 | 5,0 | 2,5 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,3 | 2,8 |
Warner Bros.Discovery | 2,7 | 3,0 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 18,4% / 16,7% (17,4% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,4% / 13,7% (11,9% / 11,6%)
Szerencsekerék – 12,4% / 13% (13,5% / 13,6%)
A Nagy Ő – 5,5% / 6,1% (5,4% / 5,9%)
RTL
Híradó – 18,3% / 16,3% (18,1% / 16,4%)
Fókusz – 12,5% / 11,5% (13,5% / 13,5%)
Tippelj és vidd el – 10% / 8,4% (10,6% / 10,6%)
A mi kis falunk – 10% / 9,8% (9,8% / 9,5%)
A Szerencsekerék múlt héten is jobb közönségarányt ért el, mint a Tippelj és vidd el. Ráadásul a TV2-s vetélkedő ezt úgy hozta össze, hogy a műsorból csak ismétléseket adtak. A főműsoridő második felében viszont az RTL-es A mi kis falunk ismétlés verte a TV2-s A Nagy Ő ismétlést. Nagyjából így jött össze a két csatorna esetében, hogy heti szinten hasonló közönségarányt értek el a 18-49 és a 18-59 éveseknél.
A két kereskedelmi célcsoportnál viszont a hét legnézettebb műsorát nem a TV2 és nem is az RTL, hanem az M4 Sport sugározta. A múlt keddi Magyarország-Litvánia Eb-selejtező vonzotta a legtöbb nézőt a 18-49 éveseknél (233 ezer) és a 18-59 éveseknél (347 ezer) is. A teljes lakosságnál a hét harmadik legnézettebbje volt a meccs, miután 601 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál két TV2-s műsor, a keddi Tények (674 ezer néző) és a hétfői Szerencsekerék (652 ezer néző) vezette a toplistát.
Az RTL legnézettebb műsora – minden korosztálynál – a vasárnapi Híradó volt. A hírműsorra a 18-49 évesek közül 180 ezren, a 18-59 évesek közül 268 ezren, a teljes lakosságból 567 ezren voltak kíváncsiak.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 347 645 | 20,2 |
HÍRADÓ | RTL | 268 244 | 20,1 |
TÉNYEK | TV2 | 234 535 | 23,5 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 220 671 | 13,7 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 195 285 | 15,8 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 179 725 | 11,3 |
FÓKUSZ | RTL | 179 243 | 14,9 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 176 670 | 10,8 |
COBRA 11 | RTL | 167 663 | 11,0 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 131 981 | 10,7 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
TÉNYEK | TV2 | 674 325 | 26,7 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 652 983 | 18,7 |
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 601 044 | 17,1 |
HÍRADÓ | RTL | 567 083 | 20,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 553 517 | 19,7 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 428 138 | 21,5 |
TESTVÉREK | TV2 | 381 081 | 21,1 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 380 498 | 11,1 |
FÓKUSZ | RTL | 350 672 | 12,3 |
COBRA 11 | RTL | 322 197 | 10,1 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 233 067 | 20,1 |
HÍRADÓ | RTL | 180 565 | 20,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 161 588 | 15,0 |
TÉNYEK | TV2 | 148 151 | 22,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 131 596 | 16,6 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 125 856 | 12,1 |
FÓKUSZ | RTL | 121 826 | 15,3 |
COBRA 11 | RTL | 101 173 | 10,0 |
TIPPELJ ÉS VIDD EL | RTL | 98 180 | 9,0 |
NŐI SZERVEK | TV2 | 95 509 | 8,9 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás