- Hirdetés -

Kiélezetté vált a főműsoridős verseny az RTL és a TV2 között

|

Az esti sávban a 18-49 és a 18-59 éveseknél minimális különbség volt az RTL és a TV2 között. Viszont ennél a két célcsoportnál nem a kereskedelmi csatornák, hanem az M4 Sport adta a hét legnézettebb műsorát.

A mögöttünk álló 25. héten a TV2 kicsit erősödött, az RTL kicsit gyengült. Emiatt főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél meglehetősen szorossá vált a nézettségi verseny. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 10,3 százalékos közönségaránnyal nyert a 10,1 százalékos RTL előtt. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL 10,9 százalékkal vezetett a 10,3 százalékos közönségarányú TV2 előtt. A megnyert esték számában is döntetlen-körüli eredmény született. A 18-49 éveseknél a TV2, a 18-59 éveseknél pedig az RTL nyert négy estét.

Minden más bontásban a TV2 zsákolta be a múlt hetet. Tehát teljes lakosságnál az esti sávban, továbbá teljes napon a 18-49, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Csoportszinten pedig minden összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen. Igaz, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország egy százalékponton belül volt tőlük (TV2 Csoport: 22,9%, RTL Magyarország: 22,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,3 13,8 10,3
RTL 10,9 10,6 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,2 11 8,5
RTL 6,7 6,3 6,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,2 24,3 21,4
RTL Magyarország 18,7 16,3 18,4
MTVA 6,0 9,5 5,0
AMC Networks 5,6 5,4 5,8
Paramount Global 5,0 4,1 6,1
Network4 3,6 5,0 2,5
Antenna Entertainment Group 2,8 2,3 2,8
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,4% / 16,7% (17,4% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,4% / 13,7% (11,9% / 11,6%)
Szerencsekerék – 12,4% / 13% (13,5% / 13,6%)
A Nagy Ő – 5,5% / 6,1% (5,4% / 5,9%)

RTL
Híradó – 18,3% / 16,3% (18,1% / 16,4%)
Fókusz – 12,5% / 11,5% (13,5% / 13,5%)
Tippelj és vidd el – 10% / 8,4% (10,6% / 10,6%)
A mi kis falunk – 10% / 9,8% (9,8% / 9,5%)

A Szerencsekerék múlt héten is jobb közönségarányt ért el, mint a Tippelj és vidd el. Ráadásul a TV2-s vetélkedő ezt úgy hozta össze, hogy a műsorból csak ismétléseket adtak. A főműsoridő második felében viszont az RTL-es A mi kis falunk ismétlés verte a TV2-s A Nagy Ő ismétlést. Nagyjából így jött össze a két csatorna esetében, hogy heti szinten hasonló közönségarányt értek el a 18-49 és a 18-59 éveseknél.

A két kereskedelmi célcsoportnál viszont a hét legnézettebb műsorát nem a TV2 és nem is az RTL, hanem az M4 Sport sugározta. A múlt keddi Magyarország-Litvánia Eb-selejtező vonzotta a legtöbb nézőt a 18-49 éveseknél (233 ezer) és a 18-59 éveseknél (347 ezer) is. A teljes lakosságnál a hét harmadik legnézettebbje volt a meccs, miután 601 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál két TV2-s műsor, a keddi Tények (674 ezer néző) és a hétfői Szerencsekerék (652 ezer néző) vezette a toplistát.

Az RTL legnézettebb műsora – minden korosztálynál – a vasárnapi Híradó volt. A hírműsorra a 18-49 évesek közül 180 ezren, a 18-59 évesek közül 268 ezren, a teljes lakosságból 567 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 347 645 20,2
HÍRADÓ RTL 268 244 20,1
TÉNYEK TV2 234 535 23,5
SZERENCSEKERÉK TV2 220 671 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 195 285 15,8
A MI KIS FALUNK RTL 179 725 11,3
FÓKUSZ RTL 179 243 14,9
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 176 670 10,8
COBRA 11 RTL 167 663 11,0
FÓKUSZ PLUSZ RTL 131 981 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 674 325 26,7
SZERENCSEKERÉK TV2 652 983 18,7
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 601 044 17,1
HÍRADÓ RTL 567 083 20,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 553 517 19,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 428 138 21,5
TESTVÉREK TV2 381 081 21,1
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 380 498 11,1
FÓKUSZ RTL 350 672 12,3
COBRA 11 RTL 322 197 10,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 233 067 20,1
HÍRADÓ RTL 180 565 20,3
SZERENCSEKERÉK TV2 161 588 15,0
TÉNYEK TV2 148 151 22,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 131 596 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 125 856 12,1
FÓKUSZ RTL 121 826 15,3
COBRA 11 RTL 101 173 10,0
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 98 180 9,0
NŐI SZERVEK TV2 95 509 8,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...