- Hirdetés -

Még zöldebbek lesznek az AVON termékei

|

Az AVON bejelentette, hogy együttműködésre lép a Cruelty Free International szervezettel, amelynek keretében a globális szépségápolási márka bekerül az állatkísérletek ellen harcoló világszervezet Leaping Bunny programjába. A szépségmárka népszerű termékcsaládjai közül elsőként a parfümök, az Avon Care, valamint az Anew termékek büszkélkedhetnek csomagolásukon az „ugró nyuszi” emblémával, de 12 hónapon belül az AVON összes többi termékére is felkerül a védjegy.

A Cruelty Free International Leaping Bunny programja az állatkísérlet mentes termékek világszerte elismert arany standardja, amelynek követelményei túlmutatnak az állatkísérleteket korlátozó törvényeken. „A Cruelty Free International-nél egy olyan világ megteremtésén dolgozunk, ahol senki sem akar és senki sem hiszi, hogy állatokon kell kísérleteznünk. Elkötelezett szakértői csapatunk a díjnyertes kampánytevékenységet, a politikai lobbitevékenységet, a tudományos és jogi szakértelmet és a vállalati felelősségvállalást ötvözi. Munkánk során világszerte az állatok tiszteletére és védelmére oktatjuk és inspiráljuk az embereket, vizsgáljuk és feltárjuk az állatok laboratóriumi életének valóságát, felszólítjuk a döntéshozókat, hogy tegyenek pozitív lépéseket az állatok védelme érdekében. Óriási örömmel tölt el, hogy egy újabb világmárkát köszönthetek a Leaping Bunny családban és mostantól az AVON-nal együtt dolgozhatunk a kozmetikumokkal kapcsolatos állatkísérletek megszüntetéséért” – nyilatkozta Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója.

Az AVON már három évtizede dolgozik a kozmetikai területeken végzett állatkísérletek megszüntetéséért és az állatkísérletmentes módszerek elfogadásáért, amelynek első mérföldköveként 2019-ben a kínai piacon is jelenlévő, globális kozmetikai cégek közül elsőként szüntette meg működési folyamataiban az összes állatkísérletet. A márka célja, hogy olyan termékeket kínáljon, amelyek anélkül felelnek meg a vásárlók igényeinek, hogy az állatok védelmét, a magas termékbiztonsági előírásokat vagy a szabályozási követelmények betartása iránti elkötelezettségét veszélyeztetnék.

Az AVON Leaping Bunny védjegy a márka állatok jóléte iránti 30 éves elkötelezettségét hangsúlyozza. A védjegy megszerzéséhez az AVON teljes ellátási láncát alaposan auditálták, hogy biztosítsák a Leaping Bunny szigorú kritériumainak való megfelelést. Ez a program az egyetlen olyan állatkísérlet mentes szabvány, amely olyan beszállítói felügyeleti rendszer kialakítását követeli meg a márkáktól, amely az ellátási lánc ellenőrzését egészen az alapanyaggyártók szintjéig végzi, betartja a fix határidős politikát, biztosítja és elfogadja a rendszeres és független auditok, ellenőrzések elvégzésének lehetőségét, a program követelményeinek való folyamatos megfelelés érdekében.

„Az AVON-nál évek óta elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a világ mindenki számára – így az állatok számára egyaránt - jobb hely lehessen, amely utunk során most újabb mérföldkőhöz érkeztünk. Büszkeséggel tölt el, hogy a Cruelty Free International Leaping Bunny programjához való csatlakozásunkkal az állatkísérletek felszámolásáért folytatott harcot támogathatjuk és tovább erősíthetjük az állatok jóléte iránti 30 éves múltra tekintő elköteleződésünket” – nyilatkozta Angela Cretu, az AVON vezérigazgatója.

A Leaping Bunny 2017 óta 190%-os növekedést tapasztalt a jóváhagyás iránt érdeklődő márkák körében, amely arra enged következtetni, hogy az állatkísérletmentes termékek iránti globális fogyasztói kereslet hatással van a márkák működésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...