- Hirdetés -

Sportos együttműködésben a Lexus

|

A Lexus, a világ egyik vezető környezetbarát prémium autómárkája 2023-tól az ATP Tour hivatalos autóipari partnere és platina szintű támogatója lett. A jelentős, többéves partneri viszony keretében a Lexus kapcsolatokat épít ki a tenisztornákkal a kulcsfontosságú piacokon, az ATP Tour összes rendezvényén hivatalos autóként megszólítva a prémium közönséget.

A Lexus és az ATP Tour közötti együttműködés magában foglalja a Lexus és az LTA nemrég bejelentett együttműködését az Egyesült Királyságban, beleértve a Cinch Championships (Queen's) és a Rothesay International (Eastbourne), valamint a Fayez Sarofim & Co. US Men's Clay Court Championship (Houston) bajnokságokat. Az ATP és a Lexus együtt dolgoznak azon is, hogy az idei szezontól további partneri kapcsolatokat alakítsanak ki az ATP tornákkal és játékosokkal.

A rendezvénysorozat csúcsaként 2023-tól a Lexus a Nitto ATP Finals platina szintű támogatója és hivatalos autóipari partnere lesz. A következő döntőt november 12. és 19. között rendezik meg Torinóban, ahol csak a korábbi selejtezőkön szereplő legjobb nyolc egyéni játékos és páros mérkőzik meg a rangos címért. A Lexus elektromos modellek teljes flottáját biztosítja majd – köztük az új, tisztán elektromos Lexus RZ 450e-vel –, hogy támogassa a játékosok, a hivatalos személyek és más vendégek szállítását a verseny alatt.

A Lexus ezen kívül egész évben profitálhat majd az ATP Tour gyorsan növekvő digitális és közösségi platformjain megjelenő termékelhelyezésekből, beleértve az ATP Head-to-Head funkciót is, amelynek címadó partnere lesz a márka – a népszerű, interaktív szolgáltatás lehetővé teszi a rajongók számára, hogy még jobban átéljék a Tour játékosai közötti rivalizálást.

A mára Európában 99%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat értékesítő Lexus úttörő a prémium autóipari szegmensek elektrifikálásában. Egy teljes mértékben fenntartható mobilitási vízió felé törekszik, amely a Lexus Electrified nevet viseli. A márka átfogó elektrifikált portfóliója magában foglalja az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos akkumulátoros elektromos modelleket is. Az ilyen járművek használatának népszerűsítése a 2023-as, és azt követő ATP tornákon összhangban van az ATP Tour éghajlati ambícióival az ATP Serves és az UN Sports for Climate Action programtervek keretében, amelyek többek között magában foglalják azt a célt is, hogy 2040-re a rendezvény károsanyag-kibocsátása nettó zéró legyen.

„Az ATP Tour és a Lexus márkák az innováció, a teljesítmény és a kiválóság történetét mesélik el, ami tökéletesen illeszkedik az ATP Serves keretében tett erőfeszítéseinkhez is. Szurkolóink és ügyfeleink az elsők, márkáink pedig egyaránt a felejthetetlen élmények biztosítására helyezik a hangsúlyt. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Lexust az ATP Tour platina szintű támogatójaként üdvözölhetjük, és erre a közös narratívára építhetünk globális platformjainkon” – fogalmaz Massimo Calvelli, az ATP vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.

„A Lexusnál mindenben emberközpontú megközelítést alkalmazunk. Ez nem csak az autóinkra vonatkozik, hanem az ügyfeleinknek nyújtott kategóriaelső élményekre is. Célunk, hogy mosolyt csaljunk ügyfeleink arcára. Remek meccseket láthatunk a tenisztornákon, ahol az egyéni teljesítmény teremti meg az izgalmakat. Nagy örömünkre szolgál, hogy partnerei lehet az ATP Tournak, és megoszthatjuk a tenisz iránti legmagasabb szintű szenvedélyt szurkolók millióival szerte Európában és azon túl is” – teszi hozzá Pascal Ruch, a Toyota Európa Lexus márkáért felelős alelnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...