- Hirdetés -

A Forma-1 és a Szerencsekerék volt a legnézettebb

|

Csatornaszinten nagyot lépett előre az RTL, fontos célcsoportoknál előzték meg a TV2-t. Sőt, most csoportszinten is egész jó hete volt az RTL-nek.

A nyári szezonban egész komoly verseny alakult ki az RTL és a TV2 között. Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a TV2 nyert minden fontosabb célcsoportban, a mögöttünk álló 27. héten viszont erőre kapott az RTL. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 elé verekedték magukat. Ráadásul nem éppen csak, hanem a 18-49 éveseknél 2 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,6 százalékpont előnnyel. Az esti sávban és a teljes lakosságnál nyert a TV2, valamint a teljes napi versenyt is behúzták. Bár meg kell említeni, hogy a kereskedelmi célcsoportnál teljes napon sem volt nagy az RTL lemaradása.

A teljes portfóliókat nézve még jobban örülhettek az RTL Magyarországnál, hiszen az esti sávban a 18-49 és a 18-59 éveseknél rég nem látott előnyt hoztak össze. Előbbinél 4,1 százalékpontot (RTL Magyarország: 24%, TV2 Csoport: 19,9%), utóbbinál 2,7 százalékpontot (RTL Magyarország: 24,6%, TV2 Csoport: 21,9%) tett ki az előnyük. Teljes napon és a 18-49 éveseknél döntetlen lett az eredmény, a többi bontásban pedig a TV2 Csoport nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 14,1 9,3
RTL 11,6 10,4 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,8 7,9
RTL 7,3 6,5 7,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,0 23,8 19,6
RTL Magyarország 20,1 17,2 19,6
MTVA 5,5 8,8 4,6
AMC Networks 5,1 5,0 5,2
Paramount Global 5,0 4,2 6,0
Network4 3,4 4,5 2,4
Warner Bros.Discovery 3,4 3,8 3,1
Antenna Entertainment Group 2,8 2,3 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,7% / 17,2% (18,8% / 17,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,4% (14,2% / 14,1%)
Szerencsekerék – 12,4% / 11,9% (13,3% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 6,8% / 6,1% (7,1% / 6,7%)

RTL
Híradó – 18,6% / 16,8% (17,9% / 16,3%)
Fókusz – 12,5% / 12,1% (12,2% / 11,9%)
Activity – 9,6% / 9,9% (9,5% / 9,5%)
A mi kis falunk – 12,3% / 12% (11,3% / 10,8%)

Kicsit gyengült a Szerencsekerék heti átlaga, de ahhoz képest, hogy ismétlést adnak, még így is remek eredményeket szállított a vetélkedő. Az RTL-en az Activity annak ellenére sem remekelt, hogy egy újrafelhasznált ellenféllel kellett megküzdenie. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is megugrotta a csatornaátlagot. Ez a sorozat bőven kitermeli az árát az RTL-nek. A TV2-n A hegyi doktor újra rendel nem teljesített valami jól, de ismétlésről van szó. Nem lehet véletlen, hogy a korábban tervezettnél korábban, már mától elkezdik sugározni a német sorozat új epizódjait.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a vasárnapi Forma-1 közvetítés volt. A verseny miatt 181 ezren, illetve 275 ezren kapcsoltak az M4 Sportra. A teljes lakosságnál a hét ötödik legnézettebbje volt az Forma-1 479 ezres nézettséggel. Ennél a célcsoportnál a Szerencsekerék keddi adása vonzotta a legtöbb, 668 ezer nézőt. Az RTL legnézettebb műsora címet a keddi Híradó hozta el a 18-59 éveseknél (223 ezer néző) és a teljes lakosságnál (563 ezer néző). A 18-49 éveseknél pedig a pénteki A mi kis falunk vezette az RTL házi toplistáját a 153 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 275 417 22,4
HÍRADÓ RTL 223 717 19,8
TÉNYEK TV2 218 472 21,4
A MI KIS FALUNK RTL 217 459 13,3
SZERENCSEKERÉK TV2 202 928 15,0
ACTIVITY RTL 188 728 12,3
COBRA 11 RTL 187 801 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 181 485 16,0
FÓKUSZ RTL 179 183 13,6
GREENLAND RTL 156 157 9,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 668 680 19,1
TÉNYEK TV2 658 427 26,3
HÍRADÓ RTL 563 534 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 550 784 20,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 479 091 18,7
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 431 530 12,9
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 418 753 18,8
COBRA 11 RTL 376 604 12,5
TESTVÉREK TV2 368 699 21,2
FÓKUSZ RTL 351 772 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 181 245 21,8
A MI KIS FALUNK RTL 153 009 14,1
HÍRADÓ RTL 138 428 16,2
COBRA 11 RTL 131 683 14,2
ACTIVITY RTL 130 657 12,8
TÉNYEK TV2 127 670 19,2
SZERENCSEKERÉK TV2 121 972 14,3
FÓKUSZ RTL 118 421 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 114 582 17,6
GREENLAND RTL 110 364 9,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...