- Hirdetés -

Rengeteg pénzről dönthetnek a Tesco vásárlói

|

- Hirdetés -

Elindult a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának szavazási szakasza, amelyben az áruházak gyűjtőládáiba bedobott zsetonok száma dönti el, hogy a továbbjutó pályázók közül ki milyen értékű támogatást kap a vállalattól a helyi közösségeket segítő kezdeményezése megvalósítására. Július 10. és augusztus 6. között a Tesco vásárlói így összesen 39 millió forint sorsáról határoznak országszerte 57 körzetben. Körzetenként a legtöbb szavazattal rendelkező szervezet 400 ezer, a második 200 ezer, míg a harmadik 100 ezer forint támogatásban részesül. Az áruházlánc ezenfelül egyenként 400 ezer forintos különdíjjal jutalmaz öt továbbjutó szervezetet kreatív, illetve innovatív pályázatuk elismeréseként, ezzel pedig a program 13. fordulójában mindösszesen 41 millió forint finanszírozást biztosít a helyi közösségeknek.

A Tesco 13. közösségépítő pályázatára összesen 342 jelentkezés érkezett be 2023. április 3. és május 5. között. A pályázati anyagok közül az Effekteam Egyesület független szakértői szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 162 projektet, amelyek országosan összesen 41 millió forint támogatásban részesülnek majd. Ebből 39 millió forint sorsáról a Tesco vásárlóinak szavazatai döntenek, akik július 10. és augusztus 6. között összegtől függetlenül minden vásárlás után egy darab zsetont kapnak, amellyel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet továbbjutó pályázatainak egyikére adhatják le voksukat. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont kapott kezdeményezés 400 ezer, a második helyezett 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatást kap a Tescótól projektje megvalósításához.

„A Tescónál szeretnénk minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek. Ezért is hoztuk létre 2016-ban egyedülálló pályázati programunkat, amely helyi szinten fejti ki hatását, de összességében több százezer embert érint országszerte. A KSH legutóbbi adatai alapján Magyarországon több mint 50 ezer civil szervezet működik, amelyek közül 2021-ben több mint 1800 pénz nélkül, míg több mint 2200 tartalékokból tartotta fenn működését, a bevételekkel rendelkezőkre pedig szervezetenként mintegy 18-23 ezer forint jutott. Nem meglepő tehát, hogy a programban évről évre számos visszatérő pályázónk van, akiknek az egyik fő finanszírozási formát a Tesco által biztosított támogatás nyújtja. Közülük százan legalább 1 millió forintot fordíthattak így kezdeményezéseikre az évek alatt. A Csepel-szigeti Fogyatékosok Sportegyesülete és a Lehetőség Családoknak 2005 Alapítvány egy-két forduló kivételével minden alkalommal pályázott és nyert is, így egyenként összesen 3 millió 450 ezer forint támogatást szereztek. Örömmel tölt el, hogy a 13. fordulóban további 162 projektet díjazhatunk összesen 41 millió forinttal. Arra biztatom vásárlóinkat, hogy éljenek a döntés lehetőségével, és szavazzanak a nekik leginkább szimpatikus kezdeményezésre, ezzel is elősegítve a megvalósítását” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A legkreatívabb és legegyedülállóbb öt projekt összesen 2 millió forintos különdíjban részesül. Ezeket egyenlő arányban elosztva az alábbiak kapják:

a Ne maradj le! Alapítvány „Szülősimogató” rekreációs programja a sérült gyermeket nevelő szülők számára Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében;

a Gondolkodj Zöldben – Imagine Green Egyesület természetterápiás stresszoldó tanösvénye, amelyet a romló mentálhigiénés adatokra és az aktív turisztikai trendekre támaszkodva szeretnének létrehozni a Somogy vármegyei Nyim településen, hogy feltegyék idilli falujukat a térképre, és megmutassák a világnak a helyi értékeket;

a Rózsafalu Civil Egyesület programja Vas vármegyében tündérkert kialakítására őshonos gyümölcsfákkal;

a JNSZMVAKOK Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében tervezett közösségi szabadidős kertje és mezítlábas sétánya a közösségépítés és az esélyegyenlőség jegyében szolnoki lakosok és látássérültek bevonásával;

valamint a Karotinka Nonprofit Szolgáltató Kft. projektje Budapest XIII. kerületében, amelynek keretében élménypedagógiai alapú meglepetésjátékokat szerveznek a családokért és a fogyatékossággal élők integrációjáért.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...