- Hirdetés -

Visszaelőzött a TV2

|

Múlt héten minden fontos célcsoportnál a TV2 bizonyult a legnézettebb csatornának, de ez a nyári hónapokban gyakran változik. A hét legnézettebb műsora a Tények volt, az RTL-es produkciók közül pedig a Híradó vonzotta a legtöbb nézőt.

A nyári idényben jó kis pingpongozás alakult ki a nézettségi versenyben az RTL és a TV2 között. Ami kivételt jelent: a teljes lakosság, – főműsoridőben és teljes napon – továbbá a teljes napon minden célcsoport, itt ugyanis megingathatatlannak tűnik a TV2 első helye. Viszont a főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél hol a TV2, hol az RTL ér el jobb eredményt. Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy az RTL vezetett, a mögöttünk álló 28. héten pedig a TV2 nyert. A korábbi héthez képest ugyanis a TV2 a 18-49 éveseknél 0,7 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,2 százalékponttal ért el jobb eredményt. Ugyanennél a két célcsoportnál pedig az RTL 1,6 százalékponttal és 1,5 százalékponttal rontott.

A teljes csatornaportfóliókat nézve minden bontásban nyert a TV2 Csoport. A legnagyobb előnyt – szokás szerint – teljes napon és a teljes lakosságnál hozták össze (TV2 Csoport: 24,9%, RTL Magyarország: 16,2%). A legkisebb különbség pedig főműsoridőben és a 18-49 éveseknél volt (TV2 Csoport: 22,4%, RTL Magyarország: 21,4%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 15,1 10
RTL 10,1 9,5 9,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 28. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 11,2 8
RTL 6,3 5,9 6,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,0 24,9 20,5
RTL Magyarország 18,3 16,2 18,0
AMC Networks 6,0 5,5 6,2
MTVA 4,9 8,3 3,7
Paramount Global 4,6 3,6 5,8
Network4 3,7 4,4 2,4
Warner Bros.Discovery 3,5 3,7 3,4
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19% / 16,7% (18,7% / 17,2%)
Tények Plusz – 12,7% / 11,8% (14,4% / 14,4%)
Szerencsekerék – 14% / 13% (12,4% / 11,9%)
A hegyi doktor újra rendel – 9,8% / 8,1% (6,8% / 6,1%)

RTL
Híradó – 16,7% / 15,2% (18,6% / 16,8%)
Fókusz – 12,1% / 11,3% (12,5% / 12,1%)
Activity – 8,4% / 8,5% (9,6% / 9,9%)
A mi kis falunk – 10,3% / 10,5% (12,3% / 12%)

A hétköznapi műsorok kapcsán a Szerencsekerékről ugyanazt tudjuk írni, mint a korábbi hetekben: ismétléshez képest nagyon jó számokat hoz. Bőven verték a gyengélkedő Activityt. Ami a TV2-nek a Szerencsekerék, az az RTL-nek A mi kis falunk, azaz ismétlés létére a csatornaátlag felett teljesített. A TV2-n A hegyi doktor a korábbi héthez képest a 18-59 éveseknél átlagosan 3 százalékpontot, a 18-49 éveseknél 2 százalékpontot erősödött. Ez annak köszönhető, hogy a korábbi ismétlések helyett immár az új évadot kezdték sugározni. A kereskedelmi célcsoportoknál egyébként A mi kis falunk verte A hegyi doktort, viszont a teljes lakosságnál a német sorozaté volt ez a műsorsáv.

A mostani uborkaszezon lehetne az az időszak, amikor az RTL-en, a TV2-n és az M4 Sport egy-egy sportközvetítésén kívül más csatornák produkciói is beverekedhetnék magukat a heti műsoros toplistákra. Ehhez képest ugyanúgy az említett csatornák műsorai uralják a listát, mint a tavaszi, vagy az őszi szezon idején.

Kivételesen mindhárom nagy célcsoportnál ugyanaz a műsor bizonyult a legnézettebbnek, ez pedig a Tények, annak is a csütörtöki adása volt. A 18-49 éveseknél 145 ezer, a 18-59 éveseknél 239 ezer, a teljes lakosságnál 687 ezer nézőjük volt. Sőt, a hét második legnézettebb műsorát – Szerencsekerék – is a TV2 adta. Az RTL legnézettebb műsora a vasárnapi Híradó volt, amire a 18-49 évesek köréből 134 ezren, a 18-59 évesek közül 213 ezren, a teljes lakosságból pedig 547 ezren voltak kíváncsiak.

A sportközvetítések általában jobban teljesítenek a fiatalabb célcsoportoknál, mint a teljes lakosságnál. A múlt keddi Bajnokok Ligája-selejtező (KÍ Klaksvík – Ferencváros) ebből a szempontból kivételnek számított, mert a teljes lakosságnál erősebb volt, ezen a téren a hét tizedik legnézettebbjének bizonyult (309 ezer néző). A 18-49 éveseknél egyébként a 12. helyen (81 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a 12. helyen (129 ezer néző) állt a meccs.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TENYEK TV2 239 001 21,2
SZERENCSEKERÉK TV2 221 459 14,0
HÍRADÓ RTL 213 935 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 192 572 11,7
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 186 608 11,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 182 013 13,6
FÓKUSZ RTL 160 304 12,6
ACTIVITY RTL 153 875 9,5
CSALÓ CSAJOK TV2 153 549 10,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 143 741 15,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 687 087 25,8
SZERENCSEKERÉK TV2 684 032 19,4
HÍRADÓ RTL 547 770 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 528 116 17,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 506 973 15,3
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 434 825 20,3
TESTVÉREK TV2 396 585 21,4
FÓKUSZ RTL 374 625 12,7
A MI KIS FALUNK RTL 309 820 9,6
BAJNOKOK LIGÁJA SELEJTEZŐ M4 SPORT 309 645 9,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 145 222 19,7
SZERENCSEKERÉK TV2 139 727 13,2
HIRADO RTL 134 972 15,2
A MI KIS FALUNK RTL 131 168 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 120 296 13,7
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 114 102 10,0
ACTIVITY RTL 104 380 9,7
CSALÓ CSAJOK TV2 102 766 10,6
FÓKUSZ RTL 102 024 12,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 98 393 15,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...