- Hirdetés -

A Forma-1 és a Szerencsekerék volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Csatornaszinten nagyot lépett előre az RTL, fontos célcsoportoknál előzték meg a TV2-t. Sőt, most csoportszinten is egész jó hete volt az RTL-nek.

A nyári szezonban egész komoly verseny alakult ki az RTL és a TV2 között. Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a TV2 nyert minden fontosabb célcsoportban, a mögöttünk álló 27. héten viszont erőre kapott az RTL. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 elé verekedték magukat. Ráadásul nem éppen csak, hanem a 18-49 éveseknél 2 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,6 százalékpont előnnyel. Az esti sávban és a teljes lakosságnál nyert a TV2, valamint a teljes napi versenyt is behúzták. Bár meg kell említeni, hogy a kereskedelmi célcsoportnál teljes napon sem volt nagy az RTL lemaradása.

A teljes portfóliókat nézve még jobban örülhettek az RTL Magyarországnál, hiszen az esti sávban a 18-49 és a 18-59 éveseknél rég nem látott előnyt hoztak össze. Előbbinél 4,1 százalékpontot (RTL Magyarország: 24%, TV2 Csoport: 19,9%), utóbbinál 2,7 százalékpontot (RTL Magyarország: 24,6%, TV2 Csoport: 21,9%) tett ki az előnyük. Teljes napon és a 18-49 éveseknél döntetlen lett az eredmény, a többi bontásban pedig a TV2 Csoport nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 14,1 9,3
RTL 11,6 10,4 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,8 7,9
RTL 7,3 6,5 7,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,0 23,8 19,6
RTL Magyarország 20,1 17,2 19,6
MTVA 5,5 8,8 4,6
AMC Networks 5,1 5,0 5,2
Paramount Global 5,0 4,2 6,0
Network4 3,4 4,5 2,4
Warner Bros.Discovery 3,4 3,8 3,1
Antenna Entertainment Group 2,8 2,3 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,7% / 17,2% (18,8% / 17,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,4% (14,2% / 14,1%)
Szerencsekerék – 12,4% / 11,9% (13,3% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 6,8% / 6,1% (7,1% / 6,7%)

RTL
Híradó – 18,6% / 16,8% (17,9% / 16,3%)
Fókusz – 12,5% / 12,1% (12,2% / 11,9%)
Activity – 9,6% / 9,9% (9,5% / 9,5%)
A mi kis falunk – 12,3% / 12% (11,3% / 10,8%)

Kicsit gyengült a Szerencsekerék heti átlaga, de ahhoz képest, hogy ismétlést adnak, még így is remek eredményeket szállított a vetélkedő. Az RTL-en az Activity annak ellenére sem remekelt, hogy egy újrafelhasznált ellenféllel kellett megküzdenie. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is megugrotta a csatornaátlagot. Ez a sorozat bőven kitermeli az árát az RTL-nek. A TV2-n A hegyi doktor újra rendel nem teljesített valami jól, de ismétlésről van szó. Nem lehet véletlen, hogy a korábban tervezettnél korábban, már mától elkezdik sugározni a német sorozat új epizódjait.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a vasárnapi Forma-1 közvetítés volt. A verseny miatt 181 ezren, illetve 275 ezren kapcsoltak az M4 Sportra. A teljes lakosságnál a hét ötödik legnézettebbje volt az Forma-1 479 ezres nézettséggel. Ennél a célcsoportnál a Szerencsekerék keddi adása vonzotta a legtöbb, 668 ezer nézőt. Az RTL legnézettebb műsora címet a keddi Híradó hozta el a 18-59 éveseknél (223 ezer néző) és a teljes lakosságnál (563 ezer néző). A 18-49 éveseknél pedig a pénteki A mi kis falunk vezette az RTL házi toplistáját a 153 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 275 417 22,4
HÍRADÓ RTL 223 717 19,8
TÉNYEK TV2 218 472 21,4
A MI KIS FALUNK RTL 217 459 13,3
SZERENCSEKERÉK TV2 202 928 15,0
ACTIVITY RTL 188 728 12,3
COBRA 11 RTL 187 801 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 181 485 16,0
FÓKUSZ RTL 179 183 13,6
GREENLAND RTL 156 157 9,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 668 680 19,1
TÉNYEK TV2 658 427 26,3
HÍRADÓ RTL 563 534 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 550 784 20,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 479 091 18,7
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 431 530 12,9
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 418 753 18,8
COBRA 11 RTL 376 604 12,5
TESTVÉREK TV2 368 699 21,2
FÓKUSZ RTL 351 772 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 181 245 21,8
A MI KIS FALUNK RTL 153 009 14,1
HÍRADÓ RTL 138 428 16,2
COBRA 11 RTL 131 683 14,2
ACTIVITY RTL 130 657 12,8
TÉNYEK TV2 127 670 19,2
SZERENCSEKERÉK TV2 121 972 14,3
FÓKUSZ RTL 118 421 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 114 582 17,6
GREENLAND RTL 110 364 9,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...