A globális kampányhoz egy új TV-szpot is társul, amelynek főszereplője Hot Since 82. A tech house DJ egy vadonatúj számmal ünnepli meg a partnerséget.
A Miller Genuine Draft és Hot Since 82 öt egyedi partit rendez a világ kulcsfontosságú helyszínein, amely lehetőséget ad a rajongóknak, hogy együtt ünnepeljenek.
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka a szupersztár tech house DJ-vel, Hot Since 82-val áll össze új, globális kampányában. Az együttműködés magában foglalja a márka vadonatúj TV-szpotját, öt eseményt a világ különböző városaiban, valamint egy vadonatúj zeneszámot, amelyet maga Hot Since 82 készített a projekthez.
A Miller új reklámfilmje Hot Since 82 főszereplésével a város ritmusát ünnepli, a pillanatot pedig a Miller Genuine Draft kellemesen lágy íze teszi még különlegesebbé. A reklámfilm Hot Since 82-t követi a város utcáin, aki a Millernek köszönhetően megszűri a város zaját, és lágy ütemmé alakítja azt. A reklámfilm egy olyan rooftop partyban csúcsosodik ki, amilyet még senki más nem látott - ez a márka által több globális helyszínen megrendezésre kerülő valós eseményekre utal.
A kampány részeként a Miller lehetőséget biztosít a közönségnek, hogy egyedi helyszíneken, egyedi élményt nyújtó partikon vegyen részt.
"Izgatottak vagyunk, hogy az új kampányunkban Hot Since 82-val működhettünk együtt. A Miller célja, hogy még több izgalmas, eredeti pillanatot teremtsen, ezért kértük fel az egyik vezető globális house DJ-t az eddigi egyik legnépszerűbb kampányunkhoz - egy új számmal, vadonatúj reklám szpotokkal és egyedülálló eseményekkel a világ különböző városaiban" - mondta Rebecca Mutty, a Miller globális márkamenedzsere.
„Utcai táncosok, táncoló épületek és a saját utcai művészetünk adják a zene hangulatát és az utca ritmusára táncolnak. Alig várjuk, hogy lássa a közönség is. A legjobb az egészben pedig az, hogy az emberek saját maguk is megtapasztalhatják a Miller Time Live hangulatát, hiszen ezeket az egyedülálló bulikat a Hot Since 82-val a világ legmenőbb városaiba visszük el, Fokvárostól Budapestig."
Az együttműködés örömére Hot Since 82 egy új számot készített, amelyet a kampány és a Miller Genuine Draft jellege ihletett. A zeneszám július 14-én jelent meg a streaming platformokon (pl. Spotify és Apple Music).
"Nagyon örülök, hogy a Millerrel márkával működhetünk együtt ebben a kampányban. Az igazán szórakoztató kampányfotózáson túl hihetetlen volt, hogy egy különleges zeneszámot készíthettem a projekthez. Az "Atomic Sun" valóban összefoglalja mindazt, amit egy Miller pillanat jelent - üde, lendületes és váratlan. Alig várom, hogy a közös rendezvényeinken lejátsszuk, és lássam a közönséget táncolni" - mondja Hot Since 82 (született Daley Padley).
A márka arra ösztönzi az embereket, hogy ihletet merítsenek a spotból, és teremtsék meg saját, eredeti Miller pillanataikat – legyen szó akár arról, hogy felejthetetlen pillanatokat élnek át a városukban, spontán bulit csinálnak egy különleges helyszínen, vagy feldobnak egy hétköznapi tevékenységet a zene felhangosításával azért, hogy jobban érezzék magukat.
A kampány júniusban indult, és az év hátralévő részében exkluzív tartalmakkal folytatódik, amelyeket a Miller globális és helyi közösségi csatornáin, valamint Hot Since 82 közösségi felületein tesznek közzé.