• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon
  • Brand
  • Marketing

Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon

2023. augusztus 1.

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Olvasta már?

Jövő héten érkezik A híd az HBO Maxra

Tanár, Magnum, romantikus magyar film – ezzel készült augusztusra az RTL

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

  • Címkék
  • arculat
  • kampány
  • logó
  • Nickelodeon
Facebook
Email
    Előző cikkHamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat
    Következő cikkÚj évaddal folytatódik a Big Shot
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    A The Longevity Hub az Agence Najoua-t választotta

    A Wizz Air a Magyar Labdarugó Szövetség új főszponzora

    Egyetemistáknak segít a K&H

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Rég elfeledett titkokat tártak fel Budapestről

    Média 2025. szeptember 2.
    Melyik kerületet nevezték Budapest gyomrának? Hol voltak a város leghíresebb luxusbordélyai? Hogyan nem lett Újpest a magyar Szilícium-völgy? Nem kevesebbre vállalkoztak a We Love Budapest újságírói, mint hogy megírják Budapest mind a 23 kerületének...

    Jön a BoschxRichter Innovátorok Napja

    Biznisz 2025. szeptember 2.
    Korunkat a gyors változások és az összetett kihívások határozzák meg – a gazdasági és geopolitikai turbulenciák új stratégiát igényelnek nemcsak a mindennapokban, hanem a nagyvállalatoktól is. Merre tart az innováció? Milyen technológiai trendek formálják...

    Repülős utazások: még mindig sok a járatfennakadás

    Kutatás 2025. szeptember 2.
    A Közel-Kelet konfliktusa továbbra is a repülőjárattörlések és -késések fő mozgatórugója – derül ki a Kiwi.com 2025 júliusi Flight Disruption Reportjából. A csúcsszezon ellenére az utasaik kisebb arányát érintette járatfennakadás, mint júniusban. Ugyanakkor a...

    Így lehet havi 10 ezer forintból 40 millió

    Biznisz 2025. szeptember 2.
    A pályakezdés nemcsak a munka világába való belépést jelenti, hanem egy új fejezetet is a pénzügyi tudatosságban. Sokan a diplomaosztó vagy a gimnáziumi ballagás után kezdenek első munkahelyükön, és bár a jövő még távolinak...

    Magyar fejlesztés tenné átláthatóvá, honnan származik, amit megeszünk

    Digital Center 2025. szeptember 2.
    Egy magyar fejlesztés forradalmasíthatja az élelmiszerek nyomon követését. A SeaCon Europe QSTS rendszere részletesen dokumentálja a termékek életútját a termelőtől a feldolgozón át a boltokig, míg a hozzá kapcsolódó Product Broker, egy speciális szolgáltatás,...

    Digital Center

    Magyar fejlesztés tenné átláthatóvá, honnan származik, amit megeszünk

    Digital Center 2025. szeptember 2.
    Egy magyar fejlesztés forradalmasíthatja az élelmiszerek nyomon követését. A SeaCon Europe QSTS rendszere részletesen dokumentálja a termékek életútját a termelőtől a feldolgozón át a boltokig, míg a hozzá kapcsolódó Product Broker, egy speciális szolgáltatás,...

    Mobilos fotózás felső fokon – ezt tudja a legújabb csúcskészülék

    Digital Center 2025. szeptember 2.
    A Honor Magic V5 közelgő megjelenése jelentős mérföldkő lesz a vállalat és a Qualcomm Technologies, Inc. hosszú távú együttműködésében. Az új csúcskategóriás összecsukható készülék a Snapdragon 8 Elite mobilplatformra épül, amely az ultravékony kialakítást...

    Lezárta a PR-Telecom felvásárlását a 4iG

    Digital Center 2025. szeptember 1.
    Lezárult a PR-Telecom Zrt. megvásárlására vonatkozó tranzakció, amelynek eredményeként a 4iG Távközlési Holding Zrt. megszerezte a regionális távközlési szolgáltató 100 százalékos tulajdonrészét. Az adásvételi szerződést még 2024 júliusában kötötték meg a jelentős regionális lefedettséggel...

    Fontos minősítést kaptak a Samsung készülékei

    Digital Center 2025. augusztus 30.
    A Samsung bejelentette, hogy két robotporszívó-termékcsaládja, a Bespoke AI Jet Bot Steam és a Bespoke Jet Bot Combo, valamint a Bespoke AI hűtőszekrények megkapták a németországi székhelyű nemzetközi tanúsítvány-kibocsátó szervezet, a TÜV Nord IoT...

    STEM pályázatot hirdet a K&H

    Digital Center 2025. augusztus 29.
    Újból elérhető a jelentkezés a K&H STEM technológiai pályázatára a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények alapképzésben tanuló hallgatói számára. A kezdeményezést a Euromoney által idén is a „legjobb digitális bank” díjjal elismert K&H...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat