• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon
  • Brand
  • Marketing

Új arculattal és logóval folytatja a Nickelodeon

2023. augusztus 1.

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Olvasta már?

Jövő héten érkezik A híd az HBO Maxra

Tanár, Magnum, romantikus magyar film – ezzel készült augusztusra az RTL

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

  • Címkék
  • arculat
  • kampány
  • logó
  • Nickelodeon
Facebook
Email
    Előző cikkHamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat
    Következő cikkÚj évaddal folytatódik a Big Shot
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Nemzetközi versenyen nyert két aranyat egy magyar borászat

    „Nem csak munkát, jövőt adunk” – így támogatja a fiatal tehetségeket a P&G (x)

    Bánhegyi Zsófia Európa legjobb marketingvezetője

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Nemzetközi versenyen nyert két aranyat egy magyar borászat

    Brand 2025. május 24.
    Három érmet, köztük két aranyat hozott el a Thummerer Pincészet a világ egyik legnagyobb presztízsű borversenyéről, a Challenge International du Vin 2025-ről. A franciaországi megmérettetésen 21 ország 1928 borát vakteszten értékelte a nemzetközi zsűri.Az...

    Árrésstop: van, amiért csak harmadannyit kell fizetni

    Biznisz 2025. május 24.
    A Bankmonitor szakértői azt vizsgálták meg helyszíni árvizsgálat keretében, hogy hogyan változtak az árrésstoppal érintett drogériai termékek árai. Azt is megbecsülték, hogy a tapasztalt árcsökkenésnek milyen hatása lehet a teljes inflációra. A szakértők személyesen jártak...

    Változás jön a boltokban, lecserélik a vonalkódokat

    Biznisz 2025. május 23.
    Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1 szabványos QR-kódokat a hagyományos vonalkódok helyett. Az új, kétdimenziós kódok több és részletesebb adatot hordoznak, kisebb helyet foglalnak el, és digitális adatbázisokhoz kapcsolhatók. A...

    Ismét több a home office munkalehetőség

    Kutatás 2025. május 23.
    Tavaly az érintett munkavállalók többsége szigorításra számított a home office-ra vonatkozó szabályozásban a munkahelyén, a meghirdetett állásokat vizsgálva viszont ez a jelenség nem igazolódik. Sőt, az otthoni munkavégzést valamilyen formában biztosító álláslehetőségek száma tavaly...

    Ősszel érkezik az HBO horrorsorozata

    Média 2025. május 23.
    Megérkezett az első előzetes a várva várt IT: Welcome to Derry című sorozathoz, amely a nagysikerű horror franchise spin-off szériája lesz. Az HBO saját gyártású sorozata ősszel debütál az HBO Maxon és az HBO...

    Digital Center

    Hatalmas változásokat hoz a mesterséges intelligencia

    Digital Center 2025. május 22.
    A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a következő évtizedben évi egy százalékpontot adhat hozzá a gazdaság növekedési üteméhez, ami a világ 19. századi iparosítását jellemző fejlődéshez mérhető. A PwC új kutatása...

    Egészséges újdonságokkal rukkolt elő a Huawei

    Digital Center 2025. május 19.
    A Huawei bemutatta legújabb termékeit és úttörő technológiáit a „Fashion Next” tematika jegyében. A Huawei Watch 5 prémium kategóriájú okosóra-modellek mellett számos további zászlóshajó-termék bemutatkozott a rendezvényen, köztük a Huawei Watch Fit 4 okosóra-sorozat,...

    One részesedését 4iG Távközlési Holding részvényekre cserélte a magyar állam

    Digital Center 2025. május 16.
    A magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. adásvételi szerződést kötött a 4iG Nyrt. csoportba tartozó 4iG Távközlési Holding Zrt.-vel, aminek eredményeképpen egyszerűsödik a One Magyarország Zrt. tulajdonosi szerkezete: a 4iG...

    MI-vel tuningolt látvány és hangzás – megérkeztek a Samsung új tévéi

    Digital Center 2025. május 16.
    A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a legtöbb új készülék Magyarországon már elérhető a vállalat webáruházában. Az először a CES 2025 kiállításon bemutatott új eszközök a fejlett mesterséges intelligencia (MI) technológiák...

    Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

    Digital Center 2025. május 15.
    A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra. Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat