- Hirdetés -

Óriásplakátokon kampányol a Tondach

|

A minőségi tetőcserepeket gyártó vállalat 13 éve jutalmazza a legkiválóbb színvonalon megépült, Tondach kerámia tetőcseréppel fedett épületeket, tetőszerkezeteket és az azokat megálmodó szakembereket. A szakmai zsűri a 2022-es mezőnyből kilenc pályaművet díjazott, amelyeket két témakörben, húzott és sajtolt kategóriában értékelt. Különleges ötvözete ez a B2B és a B2C eszköztáraknak, hiszen míg maga a verseny a tetőfedőket célzó marketing aktivitás, a kampány már a szakemberek mellett megszólítja a magánszemélyeket is. A nyertesek közül hetet most a nagyközönség is megismerhet egy széleskörű digitális és egy helyi fokúszú kültéri kampánynak köszönhetően.

A Wienerberger Magyarország több mint egy évtizede hirdeti meg Tetőfedő Rangadó Pályázatát a tetőfedők számára. A nagymúltú, rangos versenyre a Tondach kerámia tetőcserepekkel fedett és Tondach kiegészítőkkel, tuning elemekkel kivitelezett, új építésű vagy felújított épületekkel lehet nevezni, díjmentesen. A nyertesek a szakmai elismerés mellett pénzjutalomban is részesülnek. Emellett – a tavalyi sikeren felbuzdulva – idén a nagyközönség újra megismerheti a díjazott szakembereket egy B2C kampánynak köszönhetően, mely július 1-jétől egy hónapig fut, regionális óriásplakát és citylight felületeken, azon területekre célozva, ahol az adott tetőfedő aktívan dolgozik.

Egy, a Wienerberger által, kifejezetten tetőfedők körében végzett kutatásból kiderült, hogy az anyagi juttatásokon kívül, a szakmai elismertég iránti igény a legfontosabb motiváló erő. Az építőipari cég ezen ötlet mentén tervezte meg kampányát, mely többcsatornás megközelítést ölelt fel: a nyertesek egy exkluzív, profi fotózáson vettek részt, interjút készítettek velük, majd az elkészült anyagokkal egy hónapon keresztül minden résztvevő egyéni social media figyelmet kap a márka felületén. Emellett a nyertesek lakóhelyei közelében kihelyezett óriásplakátok és figyelemfelkeltő citylightok biztosítják a kiemelkedő munka széleskörű láthatóságát és elismerését.

A nyertesek rendkívüli büszkeséggel és lelkesen osztják meg a látványos képeket különböző közösségi média platformokon, melynek köszönhetően az aktivitás eddig majd 5 ezer embert ért el. A kampány nemcsak a tetőfedő szakemberek szaktudását emeli ki, hanem a Tondach márkát is pozitív fényben tünteti fel mint a tetőfedés terén kiváló minőségű és esztétikus megoldások megbízható szállítóját.

„Az, hogy egy tetőfedők számára 13 éve meghirdetett program még mindig ilyen népszerű, jó visszajelzés nem csak a szakmának, de a Tondach-nak is. Bízunk benne, hogy a mostani, szélesebb spektrumú kampány nemcsak jobban megismerteti a közönséggel a tetőfedő szakma nagyjait, de még inkább inspiráljuk az idei év legkiválóbb szakembereit is a további nevezésre. A pályázat keretében célunk, hogy ünnepeljük a tetőfedők kivételes képességeit és eredményeit, miközben megerősítjük a márka pozícióját az esztétikai tartósság és a gyönyörű tetők szimbólumaként” – mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger marketingvezetője.

A vállalat idén is keresi a legkiválóbb minőségben megépült, Tondach kerámia tetőcseréppel fedett épületeket, tetőszerkezeteket és az azokat megálmodó szakembereket. A 2023-as évre kiírt pályázatra októberig lehet jelentkezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...