A minőségi tetőcserepeket gyártó vállalat 13 éve jutalmazza a legkiválóbb színvonalon megépült, Tondach kerámia tetőcseréppel fedett épületeket, tetőszerkezeteket és az azokat megálmodó szakembereket. A szakmai zsűri a 2022-es mezőnyből kilenc pályaművet díjazott, amelyeket két témakörben, húzott és sajtolt kategóriában értékelt. Különleges ötvözete ez a B2B és a B2C eszköztáraknak, hiszen míg maga a verseny a tetőfedőket célzó marketing aktivitás, a kampány már a szakemberek mellett megszólítja a magánszemélyeket is. A nyertesek közül hetet most a nagyközönség is megismerhet egy széleskörű digitális és egy helyi fokúszú kültéri kampánynak köszönhetően.
A Wienerberger Magyarország több mint egy évtizede hirdeti meg Tetőfedő Rangadó Pályázatát a tetőfedők számára. A nagymúltú, rangos versenyre a Tondach kerámia tetőcserepekkel fedett és Tondach kiegészítőkkel, tuning elemekkel kivitelezett, új építésű vagy felújított épületekkel lehet nevezni, díjmentesen. A nyertesek a szakmai elismerés mellett pénzjutalomban is részesülnek. Emellett – a tavalyi sikeren felbuzdulva – idén a nagyközönség újra megismerheti a díjazott szakembereket egy B2C kampánynak köszönhetően, mely július 1-jétől egy hónapig fut, regionális óriásplakát és citylight felületeken, azon területekre célozva, ahol az adott tetőfedő aktívan dolgozik.
Egy, a Wienerberger által, kifejezetten tetőfedők körében végzett kutatásból kiderült, hogy az anyagi juttatásokon kívül, a szakmai elismertég iránti igény a legfontosabb motiváló erő. Az építőipari cég ezen ötlet mentén tervezte meg kampányát, mely többcsatornás megközelítést ölelt fel: a nyertesek egy exkluzív, profi fotózáson vettek részt, interjút készítettek velük, majd az elkészült anyagokkal egy hónapon keresztül minden résztvevő egyéni social media figyelmet kap a márka felületén. Emellett a nyertesek lakóhelyei közelében kihelyezett óriásplakátok és figyelemfelkeltő citylightok biztosítják a kiemelkedő munka széleskörű láthatóságát és elismerését.
A nyertesek rendkívüli büszkeséggel és lelkesen osztják meg a látványos képeket különböző közösségi média platformokon, melynek köszönhetően az aktivitás eddig majd 5 ezer embert ért el. A kampány nemcsak a tetőfedő szakemberek szaktudását emeli ki, hanem a Tondach márkát is pozitív fényben tünteti fel mint a tetőfedés terén kiváló minőségű és esztétikus megoldások megbízható szállítóját.
„Az, hogy egy tetőfedők számára 13 éve meghirdetett program még mindig ilyen népszerű, jó visszajelzés nem csak a szakmának, de a Tondach-nak is. Bízunk benne, hogy a mostani, szélesebb spektrumú kampány nemcsak jobban megismerteti a közönséggel a tetőfedő szakma nagyjait, de még inkább inspiráljuk az idei év legkiválóbb szakembereit is a további nevezésre. A pályázat keretében célunk, hogy ünnepeljük a tetőfedők kivételes képességeit és eredményeit, miközben megerősítjük a márka pozícióját az esztétikai tartósság és a gyönyörű tetők szimbólumaként” – mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger marketingvezetője.
A vállalat idén is keresi a legkiválóbb minőségben megépült, Tondach kerámia tetőcseréppel fedett épületeket, tetőszerkezeteket és az azokat megálmodó szakembereket. A 2023-as évre kiírt pályázatra októberig lehet jelentkezni.