Az idén 30 éves Sziget mindazt képviseli, ami a márkánk számára is fontos, újító, a környezetére érzékeny, otthonában és világszínvonalon is unikális – mondta el Balogh Barbara. A Samsung termékmarketing vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy milyen jelenléttel készülnek az idei fesztiválra, és elárulta azt is, hogy mi a kedvenc fesztivál itala.
- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más, mint a korábbiak?
- Magyarország egyik legnagyobb zenei és kulturális rendezvénye számunkra is rendkívül fontos nyári megjelenést és kikapcsolódást jelent. A jövő vállalataként a korábbi évekhez hasonlóan idén is egy olyan színpad névadói leszünk, ahol a trendalkotó, újhullámos zenékre bulizhatnak a látogatók. A Samsung Party Aréna a techno, a minimál, a trance, a house és a további elektronikus zenék otthona, ahol a világ legjobb és legizgalmasabb DJ-i és producerei pörgetik a zenéket egész éjjel. A névadó szerep mellett természetesen idén is készülünk saját helyszínnel. A Samsung Kontent Konténer izgalmas kalandokra hívja a fesztiválozókat. A pop-up stúdióban az érdeklődők nem pusztán profi tartalomgyártókká válhatnak, de megismerkedhetnek legújabb csúcskészülékeinkkel, a Galaxy Z Fold5 és a Galaxy Z Flip5 okostelefonokkal. Annak érdekében, hogy a helyszínre betérő kreátorok a lehető legjobb minőségben készíthessék el különleges tartalmaikat, létrehoztunk egy tartalomgyártó ministúdiót, ahol három egyedi díszletben, egy-egy Samsung Galaxy Z Flip5 készülékkel rögzíthetnek szuper felvételeket. A konténerekben három téma várja a fesztiválozókat minden nap reggeltől estig: ének, tánc és smink.
- Hányadik alkalommal vagytok ott?
- Idén harmadik alkalommal veszünk részt a mozgalmas fesztivál forgatagában.
- Mit vártok? Milyen lesz az idő? mennyien lesznek?
- Természetesen mindig a legjobbat kívánjuk a bulizóknak és a fesztiválnak egyaránt! Reméljük, hogy idén is a szokásos látogatószámot éri el az esemény. Több időjárás-előrejelző oldal is kellemes, napsütéses időt ígér, bízunk benne, hogy ez így is marad a fesztivál végéig!
- Miért pont a Sziget?
- A Sziget nemcsak Magyarországon, de Európában és megkockáztatom, világszerte is különleges. Az idén 30 éves rendezvény mindazt képviseli, ami a márkánk számára is fontos. Újító, a környezetére érzékeny, otthonában és világszínvonalon is unikális. A fesztivál kiválasztásakor fontos volt az is, hogy minél több emberhez juttassuk el a Samsung termékeinek és szolgáltatásainak hírét, megszerettessük velük a márkát, különös tekintettel a Z-generációra. Ugyanakkor nem csak a Szigeten vagyunk jelen. Általában olyan fesztiválokkal működünk együtt, ahol egyedi megjelenésre nyílik lehetőségünk, mivel nem csupán a márkát szeretnénk megjeleníteni, de szeretnénk az érdeklődőknek emlékezetes felhasználói élményt is nyújtani.
- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.
- Alapvető célunk, hogy az érdeklődök egy nem megszokott környezetben próbálják ki, ismerjék és szeressék meg a legújabb készülékeinket. A kitelepülésünkön nem pusztán a termék, de a kreatív lehetőségek, a helyszín, a dekor, a promoterek segítőkészsége és minden további apró részlet a márkát és annak filozófiáját képviseli. Örülünk, ha a jelenlegi és a jövőbeni felhasználóink ilyen környezetben találkoznak termékeinkkel. Az eladások növelése érdekében készülünk továbbá egy, kifejezetten a fesztivál idejére tervezett kuponos promócióval is. Marketingszempontból pedig reméljük, hogy közelebb kerülünk a felhasználók szívéhez, ami a mutatószámokban is emelkedést hozhat.
- Mikor lesztek elégedettek?
- A tervezés során a szívünket-lelkünket beletettük a Samsung Kontent Konténer projektbe. Az aktivitásokat gondosan, a célcsoportunk valódi ízlésének megfelelően állítottuk össze. Az alapvető lehetőségeken túl exkluzív programpontokkal is várjuk a fesztiválozókat. Részt vehetnek többek között Herczeg-Kis Bálint videókészítő workshopján, meghallgathatják és megörökíthetik a Carson Coma akusztikus trio koncertjét, táncolhatnak a No Comment hip-hop tánciskola óráján és Szabó Timi workshopján leshetik el a legmenőbb sminktrendeket. Bízunk abban, hogy a folyamatosan rendelkezésre álló díszletek és eszközpark mellett a különleges programok is felkeltik a fesztiválozók érdeklődését.
- Mikor nem lesztek elégedettek?
- Tulajdonképpen akkor, ha egyetlen vendégünk sem lenne a fesztiválon, de ezzel a lehetőséggel nem számolunk. ????
- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?
- A legnagyobb sajnálatomra egyetlen napra sem lesz lehetőségem kilátogatni a fesztiválra, de forró dróton leszek munkatársaimmal, akik megosztják majd velem a legizgalmasabb pillanatokat.
- Van olyan koncert, amelyről sajnálod, hogy lemaradsz?
- Leginkább az Imagine Dragons showjára lettem volna kíváncsi, de a magyarok bulijai is mindig érdekelnek. Szívesen megnéztem volna a Carson Coma, Dzsúdló vagy épp a Jazzbois buliját.
- Mi a kedvenc fesztivál italod?
- Ha fesztivál, akkor Gin-tonic!
- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?
- A magyar előadok mellett egy picit máshogyan is hazahúz a szívem. A BTS koncertjére nagyon buliznék egyszer egy jót. Bízom benne, hogy erre előbb-utóbb sor kerül majd!