Új bank vagyunk, a modern banki imázsunk építésének nagyon fontos fejezete az idei nyár – mondta el Pataky Piroska. Az MBH Bank marketingigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért jelennek meg szponzorként a Szigeten, milyen aktivitásaik lesznek a fesztiválon, miért fontos számukra a fiatalok megszólítása és elárulta azt is, hogy kiket szeretne már nagyon látni a Szigeten.
- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?
- MBH Bankként ez az első nyarunk, és ezt szeretnénk emlékezetessé tenni. Egyik fontos célkitűzésünk a fiatalok megszólítása, egyúttal elkezdjük építeni a modern nagybanki image-et. A fiatalok megszólítására olyan gesztusértékű ötletekkel jelenünk meg a nyár folyamán, amelyek abban segítenek, hogy közelebb kerüljünk hozzájuk, felfigyeljenek ránk, megnyerjük őket, és emlékezetes, jó élményként gondoljanak vissza ránk. A Szigeten a „Te vagy a fény éjszakában” koncepcióval megyünk, egy kétszintes, mintegy 6 méteres magasságú installációval készülünk, GlowStation néven. 8 sminkesünk dolgozik benne álladóan, akiknek a segítségével az önként jelentkező fesztiválozók különleges, éjjel világító testfestést és glittereket kapnak, ami a sötétben ragyogás élményét adja majd nekik. A Glow Station része lesz egy 360 fokos szelfie kamera is, amely megörökíti az élményt, és azonnak posztolhatóvá is teszi azt. Továbbá a Sziget nagy VIP-et támogatjuk névadóként, mellyel minden érdeklődő ügyfelünket szeretnénk elérni. Az élményt nyújtó festés mellett gondolatébresztő beszélgetésekkel is kint leszünk a Szigeten. Az MBH Fintechlab egy tudásmegosztásra, közös gondolkodásra épülő helyszín két napjának programját támogatja. Beszélgetésekkel és workshopokkal várnak majd mindenkit a Think for tomorrow színpadon. Kollégáinkat ismerve állíthatjuk, inspiráló lesz!
- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?
- Számítunk a magyar közönségre is, hiszen vonzó a lineup, mint minden évben, hozzájuk szeretnénk szólni, és remek alkalom, hogy az időt kint hagyjuk???? Hajlamosak vagyunk a csak ideális időjárásban gondolkodni, de azt gondolom, hogy az élmény a fontos.
- Miért pont a Sziget?
- Hosszasan lehetne sorolni a válaszokat a miért-re. Kezdve azzal, hogy a Sziget nemzetközi szinten is jegyzett nagy és szeretett márka, amelyhez csatlakozni érték. Egyik fontos célkitűzésünk a fiatalok megszólítása, azaz hosszú távon gondolkodunk, amikor szeretnénk őket megszólítani és előzetesen megnyerni mint potenciális jövőbeli ügyfeleink. A Sziget hatalmas vonzerőt jelent a fiatalok számára, akikhez ebben a közegben közelebb tudunk kerülni.
- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.
- Mint minden más márka, aki megjelenik, épít arra, hogy a jövőbe fektet ezzel az együttműködéssel, és hosszú távra tervez. Új bank vagyunk, a modern banki imázsunk építésének nagyon fontos fejezete az idei, reményeink szerint emlékezetes élményeket nyújtó nyár.
- Mikor lesztek elégedettek?
- Ha ügyfeleinktől elégedett visszajelzéseket kapunk, és social médiában pozitív megjelenést generálunk. Várjuk a Glow Station képeket is és megosztott selfieket.
- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?
- Egy estét és egy fél napot tervezek, végigjárom a fesztivál minden sarkát, kíváncsi vagyok az aktivációkra, kultúrprogramokra és természetesen a brand és promós megjelenésekre!
- Mi a kedvenc fesztivál italod?
- Gintonic.
- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?
- Imagine Dragonst és Halott Pénzt, bár utóbbinak nem vagyok célcsoportja, de nagy hangulatot hoznak össze, igazi magyar zenekar és emlékeztet a régi, nagymultú ilyen zenekarokra, amikor huszonévesen nyáron ezekre táncoltunk a Tisza parton.. emlékszik valaki pl. az ikonikus Gergelyugornyára?:)