Újabb ügyféllel bővült az idén januárban indított új ügynökség, a PEERS Communication portfóliója. Az idén 10 éves Jobb Veled a Világ Alapítvány és annak Boldogságóra nevű programjának teljes körű marketingkommunikációs feladatait látja el augusztustól a PEERS.
A Jobb Veled a Világ Alapítványt több mint 10 éve alapította Bagdi Bella pszichológus, aki a mai napig az elnöki feladatokat is ellátja a szervezetnél. Az alapítvány célja az emberek testi, lelki, szellemi fejlődésének elősegítése, önismereti tudásának növelése, a tudatos életvezetés megismertetése, az emberi kapcsolatokban a tolerancia, a megértés elősegítése és a családi béke megteremtése. Az alapítvány továbbá különös gondot fordít a hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű emberek felkarolására, felzárkóztató foglalkozásukra, társadalomba való beilleszkedésükre.
Legsikeresebb projektjük a Boldogságóra program. Mára elmondható, hogy több, mint 7.500 pedagógus és pszichológus tart boldogságórákat csaknem 1.500 oktatási intézményben, ami évente így mintegy 100.000 gyermekhez juthat el. Az órák lényege a személyiségfejlesztés, a pozitív életszemléletre való képesség tanítása. Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának empirikus kutatásai is igazolták, hogy a pozitív pszichológia kutatási eredményeire épített élménypedagógiai módszertan a gyermekek, szülők és pedagógusok lelki jóllétét is szolgálja.
A PEERS Communication feladata, hogy a program 10 éves jubileuma kapcsán az alapítvány és a Boldogságóra teljes körű marketing, PR és sajtó feladatai mellett a különböző social media felületek menedzsmentjét és ahhoz kapcsolódó tartalomgyártási munkákat is ellássa.
A Jobb Veled a Világ Alapítványról itt: https://jobbveledavilag.hu. Míg a Boldogságóra programról ezen a linken érhetőek el bővebb információk: https://boldogsagora.hu.
A PEERS Communication bár fiatal cég, de az alapítók több mint 15 éves szakmai múlttal rendelkeznek a PR, sajtó, marketing és social media menedzsment területén. Az ügynökség mozgalmas időszakon van túl, hiszen év eleje óta az ország egyik legnagyobb, 60 egységből álló, teljesen magyar tulajdonú drogéria-kiskereskedelmi láncának, a jövőre 20 éves ecofamily-nek a PR feladatait is ellátja.