Magyarország egyik legdinamikusabb fejlődő drogéria-parfüméria brandje, a Rossmann három évtizedes hazai jelenléte alatt olyan támogató közeget épített fel, ami folyamatos gesztusokkal, tippekkel, trükkökkel támogatja célcsoportját a mindennapokban. Viszont a dinamikus piaci verseny és az árkommunikációs szabályozás miatt megújulására volt szüksége annak érdekében, hogy széles célcsoportját továbbra is hatékonyan szólíthassa meg. A cél elérésében a feat ügynökség segíti a drogérialáncot.
A megújulás érdekében a Rossmann egy olyan egyedi és buzzt generáló image kampány létrehozását tűzte ki célul, ami a legfrissebb brand kutatások alapján képes újrapozicionálni a márkát. És amivel a háztartás és egészség fókuszú családanyákat, a mainstream és friss kisbabás anyukákat és a trendi, fiatal nőket egyaránt képes megragadni.
A kampány teaser szakasza június 1-től indult el out of home anyagokon, majd ezt követte június 12-től egy megújult out of home kommunikáció és instore szakasz. A TV és digitális kommunikáció augusztus 11-től indult a Rossmann új image spotjával.
A kampány fő üzenete: Hidd el, nincs tragédia! Hiszen itt vagyunk veled. Rossmann - Tudjuk mire vágysz!