Arnold Schwarzenegger lett a PARKSIDE új arca, aki a "Sikerülni fog!" szavakkal motiválja hamarosan a vásárlókat a tévében és a közösségi médiában egyaránt, miközben a PARKSIDE reklámfilmben megosztja sikerének titkait. A nézők átélhetik karrierjének legendás pillanatait, amelyek a PARKSIDE barkácsvilágában elevenednek meg. Arnold Schwarzenegger a PARKSIDE arcaként arra inspirálja az embereket, hogy vegyék saját kezükbe a dolgokat, és elkíséri őket a sikerhez vezető úton. Ehhez pedig egy csipetnyi humor és önirónia is társul.
Schwarzenegger és a PARKSIDE: a tökéletes párosítás. Christoph Pohl, a Lidl International beszerzési igazgatója elmondta: "Az évek óta tartó folyamatos fejlesztés eredményeként a PARKSIDE-dal egy olyan márka jött létre, amely már eddig is sok vásárlót megnyert magának a magas minőségnek, a verhetetlen ár-érték aránynak, a széles választéknak és a vonzó dizájnnak köszönhetően. Arnold Schwarzeneggerrel pedig olyasvalakit sikerült megnyernünk, aki számos értékünket megtestesíti. A PARKSIDE segít, abban, hogy bárki saját maga megbirkózzon a feladatokkal. Szeretnénk az emberek önbizalmát növelni, hogy meg tudják csinálni. Arnold Schwarzenegger egy tettre kész, hiteles, határozott ember és két lábon áll a földön. Büszkék vagyunk arra, hogy mostantól a PARKSIDE csapat tagja."
Do-it-yourself, vagyis "csináld magad" mindenkinek - erről szól a PARKSIDE. A márka kifejezetten azokat célozza meg, akik szeretnek javítani, építeni és kertészkedni - egyszerűen csak fel kell tűrni az ingujjat. A szerszámok, kerti felszerelések és kiegészítők széles választéka a Lidl áruházakban érhető el.
Arnold Schwarzenegger számára nem idegenek a szerszámok. Régebben kőművesként dolgozott és valódi alkotó. Ez a másik ok, amiért ez egy minden szempontból sikereres együttműködés a színész számára, aki kiemelte: "Sikerülni fog! - pontosan ez az én hozzáállásom. Hinned kell magadban, ezért vagyok PARKSIDE-os".