- Hirdetés -

Véget ért az izgalmas reality, de szeptembertől még többen láthatják

|

- Hirdetés -

Az HBO Maxon augusztus 25-e óta elérhető A híd összes része, és kiderült az is, ki nyerte a fődíjat, illetve hogy mit kezdett a pénzzel. Szeptember 10-én pedig már az HBO csatornáján is látható lesz a sorozat!

Az alábbi cikk spoilereket tartalmaz A híd című sorozat befejezésével kapcsolatban!

A játékosok az utolsó epizódokban szoros határidőt kaptak a híd megépítésére, mindenki megfeszített tempóban dolgozott és reménykedtek, hogy sikerül befejezni azt.

A csapatmunka kifizetődött és a játékosok eufórikus állapotban sétáltak át a saját kezűleg épített hídon. Ahogy a csapat vezetője, Janka fogalmazott: "Elképesztően, hihetetlenül felszabadító érzés volt. Miközben építettük, sokszor nagyon nehéznek éreztem a munkát. Ilyenkor gyakran gondoltam rá, hogy nem adhatom fel, mert ha majd látják a szeretteim, barátaim, akkor azt szeretném, ha büszkék lennének rám. Bár nem feltétlenül mutatkozik meg a műsorból minden verejtékünk, szerintem az átjön, hogy mennyire küzdelmes volt a kint töltött idő. Amikor átsétáltunk a hídon, úgy éreztem, végre minden nehézség ellenére célba értünk, nagyon felszabadult érzés fogott el."

Az eredetileg 30 milliós nyereményből már csak 20 millió áll a rendelkezésükre, hiszen 3-3 milliót Csabi és Zsuzsi kapott a szabotázs miatt, 4 millió pedig rejtélyesen hiányzott még ládából. Hogy ez mennyire zavarta a játékosokat, arra Havasi Gergő így reagált: "Újra agyalni kezdtem, hogy vajon kinél van a maradék pénz, mikor vette el, ilyesmiken. Nagyon zavart, és féltem, hogy ha megtudom, ki vett el a nyereményből, akkor egy kanál vízben fojtom meg majd az illetőt... de persze erre nem került sor."

Másnap reggel megjelent a rejtélyes műsorvezető, Csaba, aki végre 18 nappal a játék indulása óta először, szemtől szemben állt a játékosokkal. Magyarósi Csaba úgy emlékszik vissza a nagy találkozásra: "Várakozásokon felül jól sikerült, bár a kedvenc pillanatom, amikor Vera nekem esett és szerintem az elmúlt tizennyolc nap után jogosan elküldött a fenébe, kimaradt végül az adásból. Az egy izgalmas és nagyon őszinte pillanat volt. Ám nem is elsősorban a fogadtatás volt az izgalmas kérdés, hanem a beszélgetés iránya. Hogy kiből, mit hoz ki ez az új helyzet. Hogy végre lehull a lepel és nem egy megfoghatatlan személy kommunikál majd egy irányba, hogy ott ülünk egymással szemben és beszélgetünk. Hogy végre fel lehet tenni nekem kérdéseket.

Csaba egy újabb választás elé állította a játékosokat. Sokáig nem volt tisztázva, hogy ki, illetve mi alapján fogja megkapni a nyereményt. Most kiderült, hogy maguk közül kell kiválasztaniuk a nyertest egy szavazás folyamán, amelyet mindenki máshogy reagált le. Végül a csapat - egy elég szoros szavazás után - Molnár Jankát választotta győztesnek.

Janka így reagált a győzelemre. "Egyszerűen nem fogtam fel. Annyira a csapat egység, csapat érdek, közös cél lebegett végig, minden áldott nap a szemem előtt, hogy egyszerűen nem tudtam és nem is akartam arra gondolni, hogy én nyerhetek. Hihetetlenül nagy hálát és szeretetet érzek még mindig a csapat iránt. Miután Csaba feldobta a lehetőséget, hogy eloszthatom vagy az egészet megtartom, egyáltalán nem volt nehéz a döntés. Az első pillanattól fogva tudtam és éreztem, hogy szeretnék osztozni a nyereményen. Ez egy közös híd, közös érdem, egyértelmű volt számomra, hogy mindenki részesül a díjból is. Elképesztően nagy önzésnek és saját magam meghazudtolásának is éreztem volna, ha 18 napon keresztül azt szajkózom a csapatnak, hogy egymásért mindent tegyünk meg, majd én egyedül "lelépek" a pénzzel. Az már jóval nehezebb döntés volt, hogy milyen arányban osszam fel a pénzt."

És hogy mi történt a nyereménnyel? Janka elmondta, hogy "Nagyon nagyon vigyázok, vigyázunk rá, így a pénz nagy része még megvan. A húgomat a pénznek hála tudom havi rendszerességgel támogatni, amiért a mai napig hálás vagyok. A testvérem, Hanna élete elképesztően telt az elmúlt egy év során, de hála Istennek és a főorvosának tavaly (2022) ősszel - először életében - megkaphatta azt a gyógyszert, amire elképesztően nagy szüksége volt, a Trikaftát. Ez számunkra egy nagyon drága gyógyszer, igazából a nyert összeg sokszorosába kerül (kb évi 70 millió forint), így nagyon reménykedünk, hogy a következő évre is biztosítani tudják számára. Ha véletlen bármi kétség merülne fel ezzel kapcsolatban, azonnal megpróbálnék újra maximálisan segíteni Hannának."

A 7 részes sorozat összes epizódja elérhető az HBO Maxon, szeptember 10-től meg vasárnap esténként az HBO csatornáján is látható lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...