- Hirdetés -

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

|

- Hirdetés -

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési és pénzforgalmi igazgatója. Az adás második felében az aktuális Digiméterről és kkv-s tapasztalatokról beszélt annak kutatásvezetője, Pintér Róbert, a Corvinus Egyetem adjunktusa.

(kiemelt fotón balról jobbra: Bánhegyi Zsófia, Nemes Gábor György, Pintér Róbert)

Mind emlékszünk, hogy az első szerencsejátékokat itthon már a kezdetektől fogva megvásárolhattuk a postákon, Nemes Gábor György ki is hangsúlyozta a beszélgetésben, hogy “a Magyar Posta és a Szerencsejáték Zrt együttműködése több mint harminc évre vezethető vissza”. Azonban most új szintre lépett a közös munka, hiszen megnyílt az első Posta Lottózó.

Az ügyfélélményt középpontba helyezve “innovációt vezettek be” Bánhegyi Zsófia szavaival élve, konkrétabban szólva egy olyan értékesítési helyet hoztak létre, amely “megfelel a legmodernebb igényeknek és ahol nem kell sorban állni”. De mik ezek a modern igények? “Minél több digitális impulzus érje a játék szempontjából”, mondta a kereskedelmi igazgató, hozzátéve, hogy ezt önkiszolgáló terminálokkal segítik a helyszínen, emellett fontos még a mai játékosok számára a közösségi tér is.

Mivel ez a Postával közös projekt, így az ő termékeik között is megy a digitalizáció, ilyenek az iCsekk alkalmazás és a Díjnet szolgáltatások. Azonban mivel a Magyar Posta elsősorban logisztikai vállalat, ezért “elsődlegesen a kézzelfogható termékek célba juttatásában játszik nagy szerepet” Nemes Gábor György szerint.

A Szerencsejáték Zrt. a külföldön erősödő trendet követte az együttműködéssel, vagyis oda vitték magukat, ahol vásárlóik mást is vesznek. A Posta Lottózó így fontos értékesítőhely lesz mindkét félnek, melynek egyébként első helyszíne vidéken nyílt meg. Jelenlétükkel az igényt teremtik meg, hiszen a lottózás “sok esetben impulzusszerű játék”, sőt, halmozódó nyeremény esetén még a határmenti településekről is átjönnek a vásárlók.

A digitalizációs téma az adás második részében is folytatódott, melynek vendége a Digiméter kutatásvezetője, a Corvinus Egyetem adjunktusa, Pintér Róbert volt. A felütést követően a szakértő rögtön leszögezte, “a digitalizáció eszköz, nem pedig cél”, így hát ők sem arra buzdítják a kkv-kat, hogy öncélúan digitalizálódjanak.

A Digiméter Index hat területen mér, ebből születik meg aztán egy végső skála. A kutatási eredményekből az látszik, hogy továbbra sincs érdemi változás a magyar vállalatok általános digitalizáltsági fokában, ugyanott állnak, mint a legutóbbi mérésnél, 2020-ban. Többek között kiderült az is, hogy a digitális marketing területén is igencsak a sor végén kullogunk a többi országhoz képest.

Melyik korosztály jár vajon a legtöbbet lottózókba és ki vásárol digitálisan? Van különbség a lottózási szokásokban Budapest és vidék között? Tényleg kevesebbet hirdetnek a cégek online, mint a koronavírus előtt? Mi a helyzet a felhő alapú szolgáltatásokkal a kkv-kat tekintve? Ezekre a kérdésekre is választ kapunk a teljes adásból, amely itt hallgatható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...