- Hirdetés -

Fesztiválozik az Auchan

|

- Hirdetés -

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a kitelepülések mindig nagy odafigyelést igényelnek, hiszen egészen másként kell kialakítani a kínálatot, mint a 40 ezer-féle terméket forgalmazó áruházakban.

A kitelepüléseknél mindig egy szűkebb vásárlói körre kell összpontosítani, annak speciális igényeire – állítják az Auchan szakemberei. Nem csak a kínálatot kell jól kalibrálni, hanem az árazást is a résztvevők lehetőségeihez kell igazítani. Igazodni kell a rendezvény jellegéhez, hogy az Auchan stílusosan jelenjen meg, és egyben figyelni rá, hogy a kínált termékek könnyen fogyaszthatók, elvihetők, akár sétálás közben is élvezhetők legyenek, a csomagolásoknál pedig az egyszerűen kibontható és lehetőleg környezetkímélő, vagy visszagyűjthető megoldások élveznek előnyt. Sőt még azt is meg kell nézni, hogy például a saját márkák mellett olyan nagy márkák szerepeljenek a standon, amelyek illeszkednek, illetve nem mondanak ellent a fesztivált támogatók érdekeinek, de még a várható időjárással is érdemes kalkulálni. Számos olyan szempontnak kell eleget tenni tehát, amelyek az áruházak esetében nem, vagy csak kevésbé merülnek fel.

A pünkösdi hétvégén a négynapos Jazzy Fesztiválra az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit várják. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncert lesz és 40 borászat mutatkozik be.

Az Auchan standján ezek közül kilenc pincészet borait lehet majd megkóstolni Fabók Mihály háromszoros magyar sommelier bajnok, az Auchan szakmai tanácsadójának értő bemutatásával. A borok felsorolása mellé falatkákkal és borkorcsolyákkal készül az Auchan: 3-féle sajátmárkás sajttállal, ugyancsak három különböző, előre csomagolt tapastállal, ropival, magvakkal, helyben sütött péksüteményekkel és ásványvízzel.

Érdemes tehát ellátogatni az Auchan standjára, annál is inkább, mert belépéskor mindenki kap egy kupont, amivel ingyen megkóstolhat a fentiek közül egy bort. A kóstolás a fesztivál után sem ér véget, hiszen a borkínálatukból 20 %-os kedvezményt biztosítanak az áruházi és az online Bizalomkártyás vásárlások esetén május 23-29. között.

„Örülünk, hogy az idei évben a Jazzy Fesztiválon is megmutathatjuk széles borválasztékunkat és kedvező árainkat, méghozzá úgy, hogy felejthetetlen élményt is nyújtunk vásárlóinknak. Talán kevesen gondolják, de egy ilyen négynapos kitelepülés nagyon komplex feladat, különösen a pünkösdi hétvégén, amikor áruházaink vasárnap és hétfőn is zárva tartanak. Ilyenkor a készletkiszállítást és a megfelelő tárolást is alaposan végig kell gondolni és megoldani, ezért csapatunk többhetes összehangolt munkájára van szükség” – mondta el Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...

Top 50: így buliztak a médiások

Különleges helyszínen, a Madame Tussauds Budapestben rendezte meg idén a Marketing&Media magazin a „TOP 50 - A legbefolyásosabb médiavezetők” toplista 2024-es díjátadó ünnepségét és VIP partiját. A díjátadóról és az azt követő buliról készült...

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...