Díjazták a TERRITORY Influence kampányát

A TERRITORY Influence ügynökség Aranyérmet nyert a Saniss Global Award eseményen a „Legjobb közösségi média kampány” kategóriában az Aboca márka kampányáért.

A kampány fő célja az volt, hogy növelje a Sedivitax Advanced termék ismertségét és értékesítését, ami egy természetes összetevőkből álló készítmény, amely

segíti az elalvást és biztosítja a minőségi és pihentető alvást. A kampányban 700 nano influencert és 13 szakmai tartalomgyártót vontak be a spanyol piacra, akiknek feladata volt hiteles tapasztalatokat megosztani a termékről.

Az influencerek, akik részt vettek a kampányban, több mint 1600 tartalmat hoztak létre, amelyeket különböző közösségi média platformokon, mint például a YouTube, a Facebook és a Twitch, tettek közzé, elérve 7 millió embert.

A Saniss Global Award egy rangos esemény, ahol az innovatív és hatékony marketingkampányokat ismerik el.