A Kifli további növekedésre készül, és egy tapasztalt vezetővel erősítette meg csapatát Fülöp Katalin személyében, aki a cég marketing osztályát fogja vezetni és pozíciójának fókuszában elsősorban a brand áll.
Katalin a Procter & Gamble-nél eltöltött 15 éve alatt több különböző kategóriában is tapasztalatot szerzett a brandépítés terén, a távozása előtti években pedig a Pampers közép-európai marketing igazgatójaként dolgozott.
“A Kiflinél marketing igazgatóként a legfőbb feladataim közé a brand építése, a marketing stratégiák fejlesztése, a vásárlói igények megismerése és ezáltal új vásárlók bevonzása tartozik” - mondta el Katalin.
A munka és a család mellett fennmaradó szabadidejében legszívesebben barátokkal beszélget egy kávé vagy egy pohár bor mellett. “A minőségi ételek szeretete volt az egyik indok, ami a Kiflihez vezetett, mostanában épp a mentes konyha rejtelmeivel ismerkedem”- tette hozzá Katalin.
“Nagyon örülök, hogy Kati csatlakozott a csapatunkhoz. A vásárlók iránti szenvedélye, a fenntarthatóságra való összpontosítás, valamint a családi márkák építése és az ügyfélkezelés terén elért fantasztikus eredményei kiválóan alkalmasak a Kifli magyarországi növekedésének felgyorsítására” - tette hozzá Gabriel Makki, ügyvezető.
A Kifli.hu 2019 decemberében kezdte meg tevékenységét Budapesten, online szupermarketként. A főváros és vonzáskörzetén kívül a Balaton és a Velencei-tó körül, valamint Székesfehérváron is szolgáltató cég mára több mint 4 millió rendelést teljesített és a GKID idei felmérése szerint 2022-ben az év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedője lett és olyan ingyenes vásárlói klubokat hozott létre, amik az irodák, családok, idősek és fogyatékkal élők számára kínál exkluzív előnyöket.