- Hirdetés -

Újabb két világsztár a Nespresso reklámfilmjében

|

A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner (akit legtöbben az OZARK című sorozatból ismerhetünk) és Simone Ashley (akit a Bridgerton című sorozatban láthattak a nézők). A The Bet (A fogadás) című TV-reklámban George Clooney és Julia Garner egy partin azon versengenek, hogy meg tudják-e tippelni, milyen kávét választ majd egy-egy vendég, miközben bepillantást nyerhetünk a Nespresso Vertuo termékcsalád széles íz- és stíluskínálatába is.

A reklám megtekinthető a Nespresso YouTube-csatornáján, de szeptember 4-étől immár a magyar tévénézők is találkozhatnak vele.

George Clooney így emlékezett vissza a forgatásra: „Remek volt Julia Garnerrel és Simone Ashley-vel dolgozni, mert mindhárman belecsempészhettük a saját személyiségünket a szerepünkbe. Nem szoktam túl komolyan venni magam, ezért aztán nem bántam, hogy kijátszanak, és végül nekem jut a rózsaszínű bukósisak. Szerintem jó móka volt!”

Julia Garner ezt mesélte első Nespresso reklámfilmszerepléséről: „Lélekben mindig is a Nespresso nagykövetének éreztem magam, ezért óriási álmom vált valóra azzal, hogy a márka reklámfilmjében játszhatok, ráadásul két ilyen hihetetlenül tehetséges színésszel. Imádtam a film hangulatát és a vicces forgatókönyvet, amely végig fenntartotta a látszatot, hogy aszerint tippelem meg a vendégek kávéválasztását, hogy milyennek látom őket és a hangulatukat.”

Simone Ashley hozzátette: „Nagyon vidám forgatás volt, rengeteget nevettünk. Imádom a Nespresso TV-reklámjaiban a poénok és az elegancia egyensúlyát, és azt, hogy mindig emlékeztetnek az újrahasznosításra!”

Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója elmondta: „Az új reklámfilm remekül bemutatja a Vertuo rendszerben rejlő lehetőségeket. Az, hogy az emberek az egyéniségük és pillanatnyi hangulatuk alapján választanak italt, tökéletesen megragadja a Vertuo lényegét, vagyis, hogy minden pillanathoz létezik egy tökéletes kávé.”

Kávék minden ízléshez és hangulathoz

Rövid espresso-k, ízesített kávék, cold brew stílusú italok, jeges- és funkcionális kávék: több mint harminc különböző Vertuo íz kínál egyetlen gombnyomásra hamisítatlan Nespresso-élményt. A legfinomabb Arabica és Robusta fajtákból összeállított kollekció mindenki számára a választás szabadságát nyújtja, legyen szó bármilyen kávéstílusról. A szezon is számos újdonságot és visszatérő kedvencet tartogat: a Panax ginseng kivonat hozzáadásával készített ízesített dupla espresso, a Vertuo Ginseng Delight, valamint az egyik legnépszerűbb szezonális kedvenc, a Pumpkin Spice Cake például biztosan feldobják a hűvösebb őszi napokat.

A Nespresso a minőségben továbbra sem köt kompromisszumot, és kapszulái – a kávé aromáinak megőrzése mellett a fenntarthatósági szempontoknak is eleget téve – alumíniumból készülnek, amely az egyik legjobban körforgásban tartható (ráadásul végtelenszer újrahasznosítható) alapanyag.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...