Lugosi Dóri, Nyári Dia, Som-Balogh Edina és Wéner-Kovács Fanni készítettek tartalmat a C&A Back To School kollekciójáról. Az Instagram reelsek, postok és storyk augusztus utolsó hetében bukkantak fel a tartalomgyártó anyukák oldalain. A kampányt a koncepció megalkotásától, az influencerek kiválasztásán át, a posztok megjelenéséig a Republic Group csapata koordinálta.
Az együttműködések célja a C&A őszi gyermekkollekciójának, azaz a sokoldalúan variálható és kiváló minőségű ruhadarabok megmutatása a nagyközönségnek, különös tekintettel az édesanyákra. A divatmárka az idén trendi és játékos Manga tematikával rukkolt elő, és természetesen az olyan alapdarabok is megjelentek az üzleteikben, mint a pulóverek, szabadidőnadrágok és rövid ujjú felsők. Könnyű puffer dzsekiket és színes sapkákat is lehet találni a kínálatban, így biztosan nem fognak fázni a kicsik, ugyanakkor a stílusos outfit is garantált.
A kampány fő üzenete: Kezdjétek a tanévet stílusosan és magabiztosan az új C&A Back To School kollekcióval!
Nem ez az egyetlen influencer aktivitása a márkának, amit a Republiccal közösen valósít meg idén. Az együttműködés keretein belül kifejezetten a bébi kollekciót, valamint az őszi trendeket bemutató kampány is élesedni fog nemsokára.
Az ügynökség feladata, hogy az adott kampány fókuszában álló termékekhez megtalálja a leginkább passzoló véleményvezéreket és az ügyféllel közösen kialakítsák a content terveket.
“Minden influencer együttműködésen alapuló kampány során arra törekszünk, hogy a leghitelesebb arcokkal párosítsuk a márkát és a legautentikusabb módon, szerethető tartalmakkal adják át a kívánt üzeneteket. Külön öröm, hogy a változatos kollekcióknak köszönhetően az összes aktivitás esetében új karakterekkel és új megoldásokon dolgozhatunk.” - mondta el az együttműködésről Sipka Emese, a Republic Group Head of Contentje.
“Széles spektrumú ügyfélkörük, magas szintű szakmai hátterük megismerése után nem volt kérdés, hogy a Republic Groupot választom. Rendkívül együttműködő, megbízható csapat.” – nyilatkozta az együttműködésről Mihalik Andrea, a C&A Marketing és Public Relations managere.
Lugosi Dóri annyira belelkesedett az üzletben válogatva, hogy magának is beszerzett néhány darabot a nőiruha-osztályról, így az egész család a C&A-ból öltözött fel. Nyári Dia kisfia, Zétény egy Pókember figurára csapott le, így egy szuperhős kíséretében vásárolgattak az áruházban.