- Hirdetés -

Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep

|

Online és offline programkommunikációja mellett nagyszabású image plakátkampánnyal hívják fel a figyelmet a szervezők az eseménysorozatra, amelyen zenetörténeti bemutatók, legendás együttesek és kortárs produkciók idézik meg a fesztivál névadója, Liszt Ferenc szellemiségét. A citylight kampány 2023. szeptember 15-ig fut Budapest közterületein, a Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál kreatívjai 550 plakáthelyen láthatóak városszerte.

A fesztivál harmadik éve mutatja be a magyar és nemzetközi kulturális élet legfrissebb alkotásait. A fiatalnak számító eseménysorozat kommunikációjának célja, hogy az általa használt arculat, így a Liszt Ünnep mint márka összekapcsolódjon a méltán elismert fellépők nevével.

A kampányban használt hat markáns, egymástól jól elkülönülő és az eseménysorozat arculatában is visszaköszönő szín a fellépők és programok sokszínűségét hivatott képviselni. A koncepció szerint a hat színhez hat különböző műfajban alkotó művész társul. A művészek kiválasztása során fontos szempont volt, hogy hazai és nemzetközi szinten is kiemelkedő magyar alkotók reprezentálják az eseménysorozatot és annak összművészeti jellegét:

Kurtág György, Kossuth- és Erkel-díjas zeneszerző, a 20–21. századi magyar kortárs zene egyik legmeghatározóbb alakja; Magyarországon először a fesztiválon mutatják be Fin de partie (A játszma vége) című díjnyertes operáját.

Lakatos Mónika, Kossuth-díjas és WOMEX-életműdíjas roma énekesnő; a cigány tánc- és zenekultúra ikonikus előadóművészeivel – a Boban Marković Orkestarral, a Parno Graszttal és a Romafest Gypsy Dance Theatre-rel – közös estjén négy tájegység négy különböző roma kultúráját idézi meg.

Radics Gigi, énekesnő; az 1985-ben alakult legendás amerikai Clayton–Hamilton Jazz Orchestra személyes meghívására, a zenekar vendégeként lép színpadra.

Feledi János, Harangozó Gyula-díjas táncművész, koreográfus, a magyar kortárs táncélet meghatározó szereplője; három részből álló, két kortárs magyar zeneszerző, Szentpáli Roland és Orbán György kompozícióira koreografált táncetűdjeit élő zenekari kísérettel mutatja be.

Szamosi Zsófia, Jászai Mari-díjas színésznő; a tavalyi Margó-díjas Vonnák Diána novelláskötetéből olvas fel részleteket az ifjú szerző saját irodalmi estjén.

Eredics Benjamin, Junior Prima-díjas népzenész, zeneszerző, a Söndörgő együttes tagja, a Müpa Zeneműpályázatán díjazott és a Bartók Tavasz Nemzetközi Művészeti Hetek keretében bemutatott, Végvárak, vitézek című zeneműve a Magyar Nemzeti Táncegyüttes előadásában kel életre a fesztiválon.

A kreatívokon megjelenő szimbólumokat minden esetben egyedileg gyártották, a formák kontúrját pedig mind a harminchat elemen kézzel festették meg a készítők. A Müpa Táncpróbatermében zajló fotózás három teljes napot vett igénybe.

Nemcsak a kreatív arculat kialakítása során, de a kapcsolódó sajtóesemény megszervezésekor is arra törekedtek a szervezők, hogy a fesztivál vezérmotívumát reprezentálva Liszt Ferenc szellemiségét idézzék meg. Ennek érdekében elrugaszkodtak a megszokott sajtótájékoztatók kereteitől, és egy játékkal fűszerezett, élményszerű sajtóreggeli keretében ismertették a teljes programot. Az esemény helyszínéül szolgáló Három Holló kávéházra sem véletlenül esett a választásuk: a környék különleges jelentőséggel bírt Liszt életében, hiszen egykori szolgálati lakása éppen a kávéháztól pár lépésnyire található Belvárosi Plébániatemplomra nézett, a mélyen vallásos zeneszerző legnagyobb megelégedésére.

A reggeli során Liszt Ferenc egyik kedvenc időtöltését is felelevenítették, és játékos kártyapartira invitálták az újságírókat. A kifejezetten az eseményre kreált, „Liszt römi” fantázianévre keresztelt játékhoz egyedi, a fesztivál arculati elemeit viselő, a programokhoz és a fellépő művészekhez kapcsolódó franciakártya-paklik készültek, amelyeket a meghívott újságírók az esemény után magukkal is vihettek emlékül.

Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál

A 2021-ben, Liszt Ferenc születésének 210. évfordulóján életre hívott Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál a hazai és nemzetközi művészeti élet meghatározó szereplőit és legfrissebb alkotásait emeli programjába és hozza el Magyarországra. A Liszt életművét jellemző kiemelkedő minőség, műfaji sokszínűség és formai gazdagság a Liszt Ünnep számára is alapérték.

A Müpa harmadik alkalommal megvalósuló összművészeti eseménysorozatának részeként nagyszabású hangversenyek, klasszikus és kortárs zenei kamaraprodukciók mellett könnyűzenei és jazzprogramok, táncelőadások, irodalmi és képzőművészeti vásárok, valamint ingyenes családi programok várják a közönséget Budapest legjelentősebb művészeti tereiben és a város számos pontján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...