Európát is meghódítja a magyar franchise modell

Sealing a deal. Close-up top view image of two men shaking hands over the rustic wooden table

Nemzetközi megmérettetésen indult és került a végső döntősök közé a Duna House cégcsoport. Az ingatlan- és pénzügyi szektorban tevékenykedő magyar vállalat az Európai Franchise Szövetség versenyén képviseli hazánkat. Az év nemzetközi márkája címért folytatott küzdelemben a nemzetközi zsűri kuriózumként tartja számon és kiemelten elismeri a magyar üzleti modellt, amely kiválóan párosítja az ingatlan- és pénzügyi hálózatait.

Döntőbe jutott az Európai Franchise Szövetség (EFF) által meghirdetett „Az év nemzetközi márkája” versenyen a Duna House Group. Az ingatlan- és pénzügyi szolgáltató szektorban vezető szerepet betöltő cégcsoport most már Európa négy országában, egy több százmillió fős piacon, több ezer képzett ingatlanügynökkel és pénzügyi szakértővel segíti az ügyfeleket. Franchise disztribútorként, valamint a Credipass márkával fő céljuk az etikus értékesítési rendszerek kiépítése és népszerűsítése, ügyfeleik számára pedig felelősségteljes, megbízható és eredményes szolgáltatások biztosítása. A magyar franchise modell az elmúlt évek sikeres akvizíciós tevékenységének köszönhetően mára több ingatlanos és egy tavaly minden országban egységesített pénzügyi márkával érhető el Magyarországon, Olaszországban, Lengyelországban és Csehországban.

A kihívásokkal teli gazdasági környezetben a bevált franchise modell nyújtotta stabilitás és szakértelem könnyen garantált üzleti sikert jelent a jelenlegi partnerek és az új együttműködők számára is, az ügyfélorientált szakértői gárda pedig hozzájárul a piac innovációjához. Az Európai Franchise Szövetség versenyén ezt a fajta üzleti gondolkodást és akvizíciós modellt is értékelte a nemzetközi zsűri.

„Magyarország legismertebb és legelismertebb ingatlanközvetítői márkája és hazánk leglátogatottabb ingatlanközvetítői weboldala biztosítja partnereink számára a fő ügyfélforrást és így közvetve a kiszámítható bevételt. Egyedülálló oktatási és képzési rendszerünk garantálja, hogy szakértőink mindig naprakész, pontos és hiteles tudásukkal támogathassák ügyfeleiket. Ezen felül a cégcsoport tőzsdei jelenléte, stabil és érvényesíthető jogi keret- és dokumentumrendszere, profi IT háttere, kidolgozott piaci együttműködő rendszere és keresztértékesítési stratégiája támogatja aktívan a partnerek és kollégák zavartalan működését és együttműködését is.” – sorolta a cég által nyújtott előnyöket Máté Ferenc, a Duna House Group vezérigazgató-helyettese.

Az ingatlan- és pénzügyek terén kiváló szaktudással rendelkező cégcsoport a jövőben további terjeszkedést tervez, nem titkolt céljuk, hogy a regionális piacvezetői pozíció megszerzése után, ebben a tudásalapú és szolgáltatásintenzív iparágban az élre törjenek az egész kontinensen és Európa vezető ingatlan- és pénzügyi közvetítőjévé váljanak.