- Hirdetés -

Új e-autó márka Magyarországon

|

A BYD (Build Your Dreams), a konnektorról tölthető (NEV azaz New Energy Vehicle) autók világelső gyártója és az akkumulátorgyártás meghatározó szereplője szerződést kötött első két márkakereskedő partnerével Magyarországon. A Wallis Motor – az AutoWallis Csoport tagja – Dél-Pesten, míg a Duna Autó Észak-Budán nyit bemutatótermet, ahol a BYD elektromos autóinak európai kínálatát mutatják majd be. Az együttműködési megállapodások szilárd bizonyítékai a BYD elkötelezettségének a magyar piac iránt – a márka a partnerein keresztül kivételes vásárlói élményt és kitűnő értékesítési, marketing és vevőszolgálati támogatást igyekszik nyújtani vevőinek. Magyarország egy fontos piac a BYD számára, hiszen a vállalat 2017 óta rendelkezik elektromos buszgyárral Komáromban.

A BYD, a világ leggyorsabban növekvő autógyártója, elkötelezett amellett, hogy a vonzó, csúcstechnológiás és intelligens elektromos autózást megfizethetőbbé és elérhetőbbé tegye az európai autósok számára. A BYD 2023-ban három tisztán elektromos személyautót tervez bevezetni a magyar piacon. A BYD ATTO 3 egy tágas, C-szegmensű SUV, a BYD DOLPHIN egy agilis és sokoldalú ötajtós modell a C szegmensben, valamint a D szegmensbe érkezik a BYD SEAL, ami egy sportos és dinamikus szedán.

Az első két budapesti BYD márkakereskedés kiváló helyszínei lesznek a BYD elektromos autó kínálatának és az innovatív technológia bemutatásához. Magyarország átállását a tisztább és környezetbarátabb közlekedési megoldásokra ezek a szalonok is segíteni fogják.

Michael Shu, a BYD Europe ügyvezető igazgatója kijelentette: „A BYD elkötelezett abban, hogy a legjobb partnerekkel dolgozzon együtt, stratégiai együttműködéseket kössön és magas szintű helyi értékesítési szolgáltatásokat és vevőszolgálati támogatást nyújtson. A Wallis Motort, az AutoWallis Group tagját, és a Duna Autót választottuk ki, miután a két kereskedőcsoport rendelkezik a szükséges szakértelemmel ahhoz, hogy kiváló ügyfélélményt nyújtsanak a magyar vevőknek. A hálózatot olyan területeken kezdjük kiépíteni, ahol partnereink már jelen vannak és bemutathatják vevőiknek új modellkínálatunkat. Alig várjuk, hogy együtt dolgozhassunk partnereinkkel a BYD márka magyarországi bevezetésén.”

Antal Péter, az AutoWallis Csoport kiskereskedelmi üzletágának igazgatója kiemelte: „A BYD világszerte ismert úttörő szakértelméről az akkumulátor-fejlesztésben és a zöld technológiák innovációjáról a fenntarthatóbb jövő érdekében. A BYD-vel való együttműködésünk újabb jelentős mérföldkő az AutoWallis ESG-céljainak elérésében, beleértve az általunk kínált járművek átlagos CO2-kibocsátásának jelentős csökkentésére irányuló ambiciózus célunkat is. A cégcsoport tagjaként a prémium autók szegmensében 30 éves tudással és elkötelezett szakembergárdával rendelkező Wallis Motor fogja biztosítani a kivételes ügyfélélményt.”

„A BYD-val egy régóta várt márka érkezik hazánkba, amiről már jó ideje tudósít a hazai média. Büszkeség számunkra, hogy együttműködést kötöttünk a több területen is piacvezető márkával, melynek előremutató szellemiségéhez és ambiciózus jövőképéhez örömmel csatlakoztunk. Ezzel a Duna Autó újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett, hiszen legújabb partnerünk lehetővé teszi, hogy kiemelkedő minőségű, innovatív elektromos járműveket kínáljunk ügyfeleinknek, valamint egyre szélesebb körben népszerűsítsük a környezetkímélő autókat. Meggyőződésünk, hogy ez a kooperáció komoly lépés a magyarországi elektromos közlekedés terén és hozzájárul a fenntartható fejlődéshez. A folyamatosan változó világban a BYD márkának szilárd helye van az autózás jövőjében” – fogalmazott Ormos Péter, a Duna Autó vezérigazgatója.

A márka bevezetését támogató országos marketingkampány október elején indul, az autók árait és egyéb részleteket pedig a bevezetés során hozza nyilvánosságra a gyártó.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...