Stabil növekedésre lehet számítani a streaming előfizetésekből származó bevételben a Digital TV Research friss előrejelzése szerint a következő években, a piac mérete 2029-re 127 milliárd dolláros lehet. A Netflix lesz a legnagyobb piaci szereplő a maga 33,5 milliárd dolláros bevételével.
A következő hat évben mintegy ötödével nő majd a streaming videószolgáltatások előfizetési bevétele (SVOD), az idei 107 milliárd dollár után 2029-ben már 127 milliárd dollár lehet. Bár ez stabil bővülést jelent, a fejlődés üteme lényegesen lassabb, mint a hirdetésekkel támogatott streaming (AVOD) esetében, ahol ebben az időszakban duplázásra számít a piackutató cég és 2029-re 69 milliárd dolláros lehet ez a szegmens.
A Digital TV Research előrejelzése szerint az Egyesült Államokban 2023 és 2029 között 2 milliárd dollárral nő a SVOD-bevétel, Brazíliában, Németországban, Japánban és Dél-Koreában pedig egyaránt 1-1 milliárd dollárral.
A hat nagy amerikai székhelyű platform 2023 és 2029 között 12 milliárd dollárral növeli SVOD-bevételeit, így ők az előfizetésekből 72 milliárd dollárra tehetnek majd szert a vizsgált időszak végén. A Netflix lesz a legnagyobb piaci szereplő, a cég SVOD-bevételei 2029-re elérhetik a 33,5 milliárd dollárt, ami a prognózis szerint több lesz, mint a Disney+, az HBO Max és a Paramount+ együttvéve. A Disney+ esetében 13,6, az HBO Maxnál 8,2, míg a Paramount+-nál 6,8 milliárd dolláros bevétellel számol a kutatócég 2029-re az előfizetésekből.
Fontos megemlíteni, hogy a Digital TV Research prognózisa csak az előfizetésekből származó bevételekre vonatkozik, ugyanakkor az elmúlt évek trendjeinek megfelelően egyre több streaming szolgáltató kínálatában jelennek meg olyan ajánlatok, amelyek alacsonyabb havi díjért érhetők el, cserébe reklámok is megjelennek a műsorokban. Az ezekből a hirdetésekből származó bevételek ebben az elemzésben nem szerepelnek.