- Hirdetés -

Sokat spórolhatunk a tudatos vásárlással

|

Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan mindenki betér egy drogériába, de tisztában vagyunk-e a termékek összetevőinek hatásával, a lejárati időkkel és hogy miért is jó egy natúr kozmetikum vagy egy bio termék? A Rossmann szakértői összegyűjtöttek néhány hasznos tippet, amivel tudatosabbá tehetjük vásárláskor hozott döntéseinket.

Tehetünk a pazarlás ellen és közben pénzt is spórolhatunk

Bizonyos kozmetikumokat hajlamosak vagyunk felhalmozni, anélkül, hogy figyelembe vennénk a termékeken szereplő minőségmegőrzési időt. Ennek következménye, hogy gyakran félig elhasznált állapotban kell kidobnunk őket, rosszabb esetben pedig tovább használjuk a lejárt szavatosságú termékeket, aminek számos veszélye lehet bőrünkre nézve. Érdemes vásárlás, illetve felbontás előtt végiggondolni, hogy az adott terméket el tudjuk-e majd használni a feltüntetett időn belül és ennek mentén dönteni a drogáriák polcai előtt. Ennek köszönhetően egyrészt kevesebbet fogunk pazarolni, másrészt pedig pénztárcánkra nézve is kedvező hatása lesz.

További spórolási lehetőség, ha figyeljük a hűségprogramok nyújtotta ajánlatokat és kedvezményeket, ugyanis jelentős összegeket spórolhatunk velük.

„Az egyik idei évi kutatásunkból kiderült, hogy havonta akár 10.000 forintot is megtakaríthatnak a vásárlók a hűségprogramoknak köszönhetően. A Rossmann+ VIP törzsvásárlói programunk esetében kiemelt szempont számunkra vásárlóink igényeinek figyelembevétele. Nagy sikere van például a Rossmann+ alkalmazáson belül elérhető digitális költéskövető rendszernek, ami megmutatja, hogy pontosan mennyit sikerült megspórolni egy vásárlás alkalmával” – emelte ki Flórián László a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

Bio és natúr termékek nyomában

Arcbőrünk esetében különösen fontos a tudatos odafigyelés és gondoskodás. Egy esetleges túltisztítással, erőteljes vegyszerekkel és nem bőrbarát összetevők használatával sérthetjük bőrünk barrier rétegét, aminek kiemelt szerepe van. Amellett, hogy megakadályozza a bőrre kerülő mérgező anyagok felszívódását, véd a külső hatásoktól, a vírusoktól és baktériumoktól, valamint segít megőrizni bőrünk hidratáltságát. A BIO, mentes és natúr termékek használatával megóvhatjuk bőrünk ezen funkcióját, ezáltal pedig elkerülhetjük a különböző bőrproblémák kialakulását.

A Rossmann üzletekben található termékek nagy része minősítésekkel ellátott. Azaz megtalálhatóak rajtuk azok a jelölések, amelyek jelzik a környezetbarát tulajdonságaikat.

„Jelenleg 22 védjegyet találhatnak vásárlóink a Rossmann termékeken, amely mind valamilyen megoldásra próbál választ adni. Van amelyik kifejezetten környezetvédelmi problémákon segít (pl. a pálmaolaj mentes, mikroműanyagmentes) van, amely inkább az érzékenységek miatt jó (pl. illatmentes), de van, amelyekben a természetes anyagok kapják a hangsúlyt (natúr kozmetikumok)” – hangsúlyozta Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

A címkeolvasás tudománya

Sokan nem is gondolnák, hogy az iskolás években elsajátított kémia tudásnak mekkora hasznát vehetjük a mindennapi életben, például, ha egy drogáriában járunk. A legtöbb vásárló sajnos nem ismeri a dekorkozmetikumokon, valamint szépségápolási- és higiéniai termékeken feltüntetett összetevőket és azok hatásait, pedig jobb tisztában lenni vele, hogy mit veszünk és kenünk a bőrünkre. Az utóbbi időben szerencsére egyre népszerűbb és elterjedtebb a hatóanyag-tudatosság, így könnyedén utánajárhatunk a kiszemelt termék címkéjén felsorolt összetevőknek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...