- Hirdetés -

Újabb csúcstévék érkeztek a magyar piacra

|

Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai gyártó négy új mini-LED szériája, köztük a zászlóshajó, 85 colos méretben is elérhető UXKQ modell, valamint a kifejezetten gamereknek tervezett, prémium E7KQ Pro QLED készüléke is kapható már itthon.

A Hisense négy új mini-LED ULED szériában is villantott új modelleket: a zászlóshajó UXKQ (65 és 85 colos), az U8KQ, az U7KQ (55, 65 és 75 colos) és az U6KQ (55 és 65 colos) készülékek immár Magyarországon is elérhetők. A Mini-LED technológia folyamatos fejlesztésének köszönhetően a készülékek ötvenszer kisebb méretű mini-LED-izzókkal rendelkeznek, ezáltal a legapróbb részleteket is felfedik és lenyűgöző kontraszt dinamikát, illetve képminőséget kínálnak.

A mini-LED szériák összes modelljét Quantum Dot Colour funkcióval látták el, ezért tisztább, élénkebb színeket eredményeznek, ugyanis a technológiának köszönhetően sokkal pontosabban emelik ki a három alapszínt – különösen a zöldet és a pirosat. A mini-LED készülékek Hi-View Engine funkciója biztosítja a lélegzetelállító kontrasztot, az apró zónákra osztott területek pontos fényerő szabályozásával: a processzor így következetesen, valós idejű elemzéssel optimalizálja a vizuális élményt.

A Hisense zászlóshajója, az UXKQ modell a cég legmodernebb szabadalmaztatott Hi-View Engine X funkciójával büszkélkedhet, amely emberi agyi mintázatokat szimulál, megtanulja és elemzi az adatokat, így a Hisense történetének legjobb képminőségét biztosítja. A készülék Mini-LED X technológiája gondoskodik az extrém részletgazdagságról: a készülék extra fényerejét és szinte már kísérteties fekete árnyalatokat kínál. A zászlóshajó modellben megtalálható Dynamic X -Display mindig garantálja a tükröződésmentes mozi élményeket és bármikor, bárhol képes igazodni a környezeti fényekhez is, tökéletes képet biztosítva.

Döbbenetesen gördülékeny játékélmény

A Hisense QLED kategóriájában is érkezett több új, prémium modell, köztük az 55, 65 vagy 75 colos E7KQ Pro, amely biztosan a gamerek kedvence lesz, ugyanis egy játékorientált készülék.

Az ultraprecíz VRR (48Hz-144Hz adaptív frissítési frekvencia) és az automatikus alacsony bemeneti jel késleltetés mód (ALLM) 144 Hz-en egyesülnek a zökkenőmentes játékélmény érdekében, és szakadásmentes mozgást produkálnak a képernyőn. A készülékbe épített HDMI 2.1 hatalmas előrelépést jelent a szórakoztató technológia területén, ugyanis a tévében rejlő teljes potenciál kiaknázható jobb sávszélességgel és akár 240 képkocka/mp-es frissítési sebességgel. Az AMD Freesync Premium technológia garantálja a gördülékeny játékélményt azáltal, hogy mesterségesen növeli a frissítési gyakoriságot, így még extrém esetekben is kiküszöböli a késleltetést és folyamatos játékot biztosít.

A Dolby Vision rendszer világosabb fénypontokkal, mélyebb feketével és ultraélénk színekkel garantálja a páratlan vizuális élményt, a Dolby Atmos 2.1 csatornás beépített hangrendszernek köszönhetően pedig minden felhasználó úgy érezheti, hogy ő maga áll a játék középpontjában és gyorsabban reagálhat az akciókra.

Az E7KQ Pro modellt a sportrajongók is értékelni fogják: az egyedi AI Sport mód és 120 Hz-es MEMC technológia a legjobb kép- és hangminőséget biztosítják, így szinte lelátóvá változtatják az otthont.

Prémium technológia minden modell mögött

A Hisense összes új készüléke a vállalat saját operációs rendszerével, a VIDAA intelligens rendszerrel működik, így a felhasználók személyre szabhatják a tévét és annak funkcióit. Emellett mind a mini-LED ULED készülékek, mind a legújabb QLED modellek támogatják a Dolby Vision IQ, a HDR10+ és a HLG formátumokat. A mini-LED tévéket HDR10+ Adaptive technológiával fejlesztették, így algoritmusok segítségével optimalizálják a beállításokat és a szoba fényeihez mérten állítják be a képernyő kontrasztját és színeit, továbbá IMAX Enhanced minősítéssel is rendelkeznek. Az UXKQ Mini-LED ULED és a E7KQ Pro QLED WiSA-kompatibilis készülékek, ezért a felhasználó kábelek nélkül bővítheti a hangélményt: akár több extra hangszórót is hozzáadhat a tévéhez.

A Hisense legújabb tévé-modelljei idén szeptembertől már a gyártó webshopján is megvásárolhatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...