Megújult a Marketing Diamond Awards

Megújult kategóriarendszerrel, kibővült zsűri csapattal indul a Marketing Diamond Awards pályázat.

A Marketing Diamond Awards küldetése teret adni a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is, a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájárulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segíteni a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.

A megújult kategória rendszerben a kategóriák az alábbi három fő blokkba kerültek besorolásra: Stratégiai marketing kategóriák, Kampánykategóriák, Marketingmegoldások kategóriái.

A három blokkban a pályázóknak összesen 17 kategória áll a rendelkezésére. A pályázatokat a 2022. november 1. és 2023. december 31. között megvalósult marketingaktivitásokról várják:

Stratégiai marketing kategóriák

1. Imázs, márkaépítés

2. Employer Branding

3. Válságmarketing

4. B2B marketing

5. Innovációmarketing

6. Fenntarthatósági marketing

Kampánykategóriák

7. Kis költségvetésű üzleti célú kampányok ( 8 millió forint alatti )

8. Társadalmi célú kampányok

9. Bevezetőkampányok – termék, szolgáltatás bevezetése, illetve újra bevezetése

Marketingmegoldások kategóriái

10. Tartalommarketing

11. Közösségi média-megoldások

12. Technológiai megoldások

13. Direkt marketing-megoldások

14. Ügyfélélmény programok

15. Rendezvények és eseményalapú aktivációk

16. Design és kreatív

17. Produkciós és nyomdai gyártások

Nevezési határidő kedvezményesen: 2023. november 24.

Végső nevezési határidő: 2024. január 5. (éjfél)

Eredményhirdetés: 2024. január 31.

Az egyre magasabb számban érkező nevezések miatt a hirdetői oldalt képviselő zsűritagok csapatát újabb szakemberekkel bővítettük ki. A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek is, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék.